eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja wału rzeki Wisły i Nidy; usunięcie zaniżeń korony wału w km 10+300-10+400, 14+300-14+600, 15+150-15+300, 17+000-17+300; utwardzenie rampy w km 4+620; wymiana klap śluz w km 4+450 lewego wału i w km 6+310 prawego wału rzeki Nidy, pow. Busko - Zdrój, woj. świętokrzyskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Kielce: Konserwacja wału rzeki Wisły i Nidy; usunięcie zaniżeń korony wału w km 10+300-10+400, 14+300-14+600, 15+150-15+300, 17+000-17+300; utwardzenie rampy w km 4+620; wymiana klap śluz w km 4+450 lewego wału i w km 6+310 prawego wału rzeki Nidy, pow. Busko - Zdrój, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 165151 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142593 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja wału rzeki Wisły i Nidy; usunięcie zaniżeń korony wału w km 10+300-10+400, 14+300-14+600, 15+150-15+300, 17+000-17+300; utwardzenie rampy w km 4+620; wymiana klap śluz w km 4+450 lewego wału i w km 6+310 prawego wału rzeki Nidy, pow. Busko - Zdrój, woj. świętokrzyskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1.1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest konserwacja wału rzeki Wisły i Nidy; usunięcie zaniżeń korony wału w km 10+300-10+400, 14+300-14+600, 15+150-15+300, 17+000-17+300; utwardzenie rampy w km 4+620; wymiana klap śluz w km 4+450 lewego wału i w km 6+310 pr. wału rz. Nidy w m. Trzebica, Kępa Lubawska, Rataje Słupskie, gm. Pacanów i w m. Brzostków, Nowy Korczyn gm. Nowy Korczyn, pow. Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie w zakresie objętym dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ. Powyższy zakres obejmuje między innymi: - wykoszenie roślinności - 4250 m2 - ręczne usuniecie warstwy humusu - 2550 m2 - dowóz ziemi - 578 m3 - formowanie i zagęszczenie nasypów - 578 m3 - humusowanie skarp z obsiewem - 2550 m2 - ręczne plantowanie gr. rodzimego - 105 m2 - wykonanie nawierzchni z tłucznia - 105 m2 - demontaż starych i wykonanie nowych klap śluz - 2 szt. Do zakresu Zamówienia oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych. 1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: a) na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy b) zgodnie z: - warunkami Zamawiającego - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej. 1.3. Dokumentacja techniczna, SIWZ, wzór umowy oraz wzór oferty zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym): do 02-09-2013 r. w tym: wykonanie i zgłoszenie robót i prac do odbioru końcowego (na warunkach określonych w par. 7 pkt. 2 wzoru umowy stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ) - do dnia 26-08-2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa JBM, ul. Jana Pawła II 10, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121468,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41487,16 / Oferta z najwyższą ceną: 107422,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.