eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › dostawa środków czystości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Tarnów: dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 165143 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie. Zamawiający dopuszcza składania ofert na całość lub na poszczególne zakresy. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zakresy (1-35)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.43.30-0, 39.22.42.00-0, 39.51.42.00-0, 39.71.34.30-6, 44.42.32.00-3, 39.22.00.00-0, 39.83.00.00-9, 33.70.00.00-7, 39.22.43.00-1, 44.61.38.00-8, 31.68.24.00-2, 42.71.60.00-8, 42.71.61.30-8, 34.32.40.00-4, 35.82.00.00-8, 39.22.70.00-9, 34.91.11.00-7, 39.83.17.00-3, 33.72.10.00-0, 33.63.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jest wniesienie wadium ogółem w wysokości: 16 540,00 zł. lub na poszczególne zakresy : ZAKRES WADIUM 1 381 2 338 3 686 4 611 5 68 6 634 7 387 8 383 9 370 10 300 11 239 12 597 13 732 14 436 15 238 16 423 17 158 18 66 19 4120 20 323 21 116 22 262 23 231 24 47 25 1188 26 396 27 323 28 380 29 378 30 720 31 49 32 255 33 267 34 74 35 366

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) Czytelne ksero etykiety producenta znajdującej się na oryginalnym opakowaniu produktu z opisem działania, dawkowania i składem preparatu. Dot. zakresu 1 poz. 1-10, Zakres 3, zakres 19; 30 i 31 2) Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment w Zakresie 3 poz.2: zakresie 12 poz.1-6; zakresie 14; 15 oraz zakresie 16 posiada dokumenty dopuszczające dany produkt do kontaktu z żywnością 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie do kontaktu z środkami chemicznymi i substancjami niebezpiecznymi dot. Zakres 4 poz. 14 4) Karta Techniczna produktu wydane przez producenta zakres 6, zakres 22 5) Oświadczenie Wykonawcy o odporności na działanie środków dezynfekcyjnych na bazie alkoholu zakres 19 poz. 1-3 6) Dokument potwierdzający wytrzymałość i chłonność dla min. 250 cykli prań w temperaturze 95 ° w pralnicy profesjonalnej dot. zakres 6 7) Dokument potwierdzający wytrzymałość dla min. 200 cykli prań ( dla zakresu 25 ) oraz wytrzymałość i chłonność 300 cykli prań ( w zakresie 25-26 ) w temperaturze 95 ° w pralnicy profesjonalnej 8) Karty charakterystyki produktu dla zakresów: 19; 30 ; 31; 33 i 34 9) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis) potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ. Zakres 8 poz. 1-3; 20- 22; 32 oraz 35 10) Dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment w zakresie 24 drabiny i osłony na twarz posiadają wymagane normy i certyfikaty. 11) Dokument / katalog potwierdzający nośność drabin. Dot. Zakresu 24 poz. 1-2 12) Instrukcja czyszczenia i prania dot. zakresu 22; 25; 26 i 27 13) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż opakowania / kanistry po środkach dezynfekcyjnych nie stanowią odpadu niebezpiecznego i nadają się do przetwarzania / odzysku a w przypadku braku takiej dokumentacji dostawca zobowiązuje się do ich bezpłatnego odbioru wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego odbiór odpadu- Dot. zakresu 33 i 34 14) aktualna rekomendacja producenta lub serwisu myjni MEIKO dot. zakresu 33 15) aktualna rekomendacja producenta lub serwisu myjni Getinge dot. zakresu 34 16) Świadectwa rejestracji preparatów dotyczy zakresów 33 i 34 17) Zobowiązanie Wykonawcy do regulacji istniejących systemów dozowania i ich serwisowania co najmniej 2 razy w roku ( załącznik nr 6 do SIWZ) - dotyczy zakresu 30 poz. 1 i 2

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP, 3) Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Dział logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: SZPITALU WOJEWÓDZKIM IM. ŚW. ŁUKASZA W TARNOWIE SAMODZIELNYM PUBLICZNY ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ 33-100 TARNÓW, UL. LWOWSKA 178A (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki gospodarstwa domowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki gospodarstwa domowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki higieniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podstawowe środku czystości - mydło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe środku czystości - mydło.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 39.22.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZCZOTKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MOPY kolorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOPY kolorowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Profesjonalne urządzenia elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne urządzenia elektryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 20
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Profesjonalny asortyment do maszyn i odkurzaczy Numatic: worki, szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny asortyment do maszyn i odkurzaczy Numatic: worki, szczotki, uchwyty, ssawy, gumy do maszyny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Profesjonalny asortyment: do maszyny Swingo, Viper, polerki Cleanfix i MC HSP 20, odkurzacza Blue Wet Vac 27, parownicy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny asortyment: do maszyny Swingo, Viper, polerki Cleanfix i MC HSP 20, odkurzacza Blue Wet Vac 27, parownicy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin platności - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Profesjonalny asortyment do automatu Columbus RA 55 B40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny asortyment do automatu Columbus RA 55 B40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Artykuły jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły jednorazowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drobny sprzęt pomocniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt pomocniczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Asortyment kuchenny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Asortyment kuchenny typu arcoroc lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny typu arcoroc lub równoważny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Asortyment kuchenny - Garnki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment kuchenny - Garnki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatości - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Materiały eksploatacyjne dla szwalni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne dla szwalni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych i zabezpieczania powłoką ochronną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki do mycia powierzchni podłogowych i zabezpieczania powłoką ochronną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wózki do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki do sprzątania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dozowniki nadgarstkowe na mydło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki nadgarstkowe na mydło.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Golarka zabiegowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarka zabiegowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Drabiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabiny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.32.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: ŚCIERKI DO SPRZĄTANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚCIERKI DO SPRZĄTANIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ŚCIERKI DO SPRZĄTANIA Z MIKROFAZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚCIERKI DO SPRZĄTANIA Z MIKROFAZY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Wytrzymałość - 10
    • 3. Absorbcja - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: ŚCIERKI DO SPRZĄTANIA Z MIKROFAZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚCIERKI DO SPRZĄTANIA Z MIKROFAZY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Wytrzymałość - 10
    • 3. Absorbcja - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPECJALISTYCZNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA: MOPY, ŚCIERKI, UCHWYTY, WIADRA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0, 34.32.40.00-4, 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin platności - 10

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PADY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Profesjonalne środki do przemysłu spożywczego i gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne środki do przemysłu spożywczego i gastronomii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Profesjonalny środek do przemysłu spożywczego i gastronomi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny środek do przemysłu spożywczego i gastronomi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: SPRZĘT AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĘT AGD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Preparat nabłyszczająco - odkamieniający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat nabłyszczająco - odkamieniający.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Preparaty nabłyszczająco - odkamieniające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty nabłyszczająco - odkamieniające.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. tarmin płatnosci - 10

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Urządzenie do czyszczenia parą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do czyszczenia parą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 20
    • 3. Czas reakcji serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Materiały i pasmanteria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i pasmanteria.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.26.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wycieraczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieraczki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Tarmin płatnosci - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.