eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kleszczowej 22 w Warszawie na działce nr ew. 24 w obrębie 2 - 08 - 31

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Warszawa: Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kleszczowej 22 w Warszawie na działce nr ew. 24 w obrębie 2 - 08 - 31
Numer ogłoszenia: 165119 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, fax 022 575 89 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Kleszczowej 22 w Warszawie na działce nr ew. 24 w obrębie 2 - 08 - 31.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę budynku o wysokości IV kondygnacji i rozczłonkowanej bryle w kształcie zbliżonym do litery L. Program funkcjonalny W programie funkcjonalnym przewidziano 47 mieszkań w tym: - 8 mieszkań trzypokojowych - 16 mieszkań dwupokojowych - 23 mieszkania jednopokojowe. Projektowany obiekt będzie wielorodzinnym budynkiem mieszkalnym, posiadającym jedną kondygnacje podziemną i cztery kondygnacje nadziemne. Na kondygnacji - 1 zlokalizowano komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne, kotłownię, rozdzielnie elektryczne i pomieszczenie przyłącza wody. Na parterze zlokalizowano wejścia do budynku przez wiatrołapy oraz mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe. Zaprojektowane dwie klatki przejściowe umożliwią mieszkańcom budynku łatwy dostęp do placu zabaw i parkingu. Pozostałe kondygnacje budynku zajmują mieszkania od jedno do trzypokojowego o powierzchni od 29,38m2 do 61,13m2. Wysokość kondygnacji wynosi 269 cm w świetle, bez warstw tynkarskich na stropie. Komunikacja wewnątrz obiektu odbywać się będzie dwoma klatkami schodowymi ze schodami jednobiegowymi. Dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych Trzy mieszkania w poziomie parteru zostały zaprojektowane z myślą o osobach niepełnosprawnych. BUDYNEK Parametry podstawowe budynku i wykaz pomieszczeń : a) Dane o budynku : - pow. działki 3986 m2 - pow. zabudowy 676,08 m2 - pow. całkowita suma 2796,90m2 - pow. całkowita podziemna 480,65 m2 - pow. całkowita nadziemna 2316,25 m2 - powierzchnia użytkowa mieszkalna 2004,56 m2 - kubatura budynku 9854,52 m3 - ilość kondygnacji nadziemnych IV - ilość kondygnacji podziemnych I - wysokość budynku 12,5 m b) zestawienie pozostałych powierzchni : komunikacja wszystkich kondygnacji 471,34 m2 pomieszczenia techniczne 38,18 m2 pomieszczenia pomocnicze 16,50 m2 komórki lokatorskie 263,86 m2 Parametry budynku - powierzchnie, kubatura i wysokość zgodna z wymogami inwestora opisanymi w decyzji o warunkach zabudowy nr 104/04 c) zestawienie powierzchni mieszkań : Zaprojektowano ogółem 47mieszkań: - 1 pokojowe - 23 szt.(49% udziału w typie mieszkań) o łącznej powierzchni 749,69m2 - 2 pokojowe - 16 szt. (34% udziału w typie mieszkań) o łącznej powierzchni 779,05 m2 - 3 pokojowe - 8 szt. (17% udziału w typie mieszkań) o łącznej powierzchni 475,82 m2 Powierzchnia mieszkań jest zróżnicowana od 29,38m2 do 61,13m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 114000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. złożą oświadczenie że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. złożą oświadczenie że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji - min. 1 zamówienia obejmującego budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł; b) złożą oświadczenie, że przed podpisaniem umowy przekażą zamawiającemu kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją przedmiotu zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość ceny ofertowej brutto z terminem ważności równym co najmniej okresowi realizacji zamówienia; c)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł w postaci: - środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika, zdolność kredytowa wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1a) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w oświadczenie odrębnie. 1b) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1d) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 1e) aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych dla podmiotów zbiorowych; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa w/w dokument odrębnie. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument ten składa oddzielnie. 4. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - min. 1 zamówienie obejmujące budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3; Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, doświadczenie zawodowe musi posiadać co najmniej 1 wykonawca 5. Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia; c) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. Kierownik budowy oraz kierownicy robót muszą być wpisani na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie. 6 a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku załączenia do oferty polisy (innego dokumentu) wystawionej na czas krótszy niż okres realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do załączenia polisy (innego dokumentu) wraz z pisemnym oświadczeniem o zobowiązaniu się do kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej przez cały okres realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku polisy (innego dokumentu) z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają wymienione dokumenty o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł wspólnie (lub składa je jeden z wykonawców); 6 b) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) o przedłożeniu przed podpisaniem umowy zamawiającemu kserokopii polisy wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją przedmiotu zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość ceny ofertowej brutto z terminem ważności równym co najmniej okresowi realizacji zamówienia; W przypadku polisy (innego dokumentu) z kwotą wyrażoną w innej walucie niż PLN wartość ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu przekazania wykonawcom zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną; 6 c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł w postaci: - środków finansowych w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej (potwierdzenie salda) lub/i - promesy kredytowej, z której wynika zdolność kredytowa wykonawcy lub/i - opinii bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z której wynika, że wykonawca posiada do wykorzystania środki w postaci kredytu odnawialnego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego składają informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawcy posiadają rachunki, potwierdzające że wykonawcy (lub jeden z wykonawców) posiadają łącznie środki finansowe lub łącznie (albo jeden z wykonawców) posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ud-wlochy.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ siedziba zamawiającego pok. Nr 213 lub Poczta. Cena SIWZ-1592,00 zł. SIWZ Pocztą (Cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ - kasa Urzędu lub przelew(nr konta-str.internetowa zamawiającego).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, adres jw., sala 205, piętro II.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.