Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Łódź: ZP/102/2016 Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 165107 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/102/2016 Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk pochodzące od jednego producenta (kompatybilne ze sobą)
1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo czynnych, pochodzenia naturalnego. Bez zawartości pochodnych fenolu o ph 5,00-5,2, nie wysuszający skóry. Preparat kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk z pozycji 2. Opakowanie a 500ml. Kosmetyk. - 1 800 litrów roboczych
2 Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o działaniu natychmiastowym i przedłużonym. Zawierający środki pielęgnujące skórę o ph 5,00- 5,5. Nie powodujący uczuleń i podrażnień skóry. Na bazie min. trzech substancji aktywnych z różnych grup chemicznych. Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, kwasu mlekowego, fenoli i jego pochodnych.Wymagane spektrum działania: B (w tym Tbc ), F,V( HCV, HBV, HIV, Rota, wirus opryszczki). Opakowania a 500ml +100 dozowników typu dermados wliczonych w cenę preparatu. Produkt leczniczy. - 2 600 litrów roboczych
Pakiet 2 Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk (kompatybilne ze sobą)
1 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo czynnych oraz alantoiny, dermatologicznie sprawdzony, nie wysuszający skóry, chroniący i pielęgnujący skórę podczas mycia, odpowiedni dla skóry wrażliwej i zniszczonej, zawierający składniki nawilżające i natuszczające, bez zawartości mydła, barwników i substancji zapachowych o ph ok. 5. Preparat kompatybilny z preparatem z pozycji 2. Preparat bezzapachowy.Opakowania a 500ml dostosowane do dozowników typu dermados. Kosmetyk. - 1 000 litrów roboczych
2 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w postaci żelu, na bazie etanolu i izopropanolu z zawartością gliceryny. Bez zawartości chlorheksydyny, kwasu mlekowego, fenoli i jego pochodnych. Spektum działania B (MRSA), F, Tbc, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro) - do 30 sek. oraz Adeno i Polio do 1 min. Opakowania a 500 ml dostosowane do dozowników typu dermados. Produkt biobójczy. - 1 400 litrów roboczych
Pakiet 3 Preparat antyseptyczny (zawierający octenidynę)
1 Preparat antyseptyczny do mycia ciała noworodków i niemowląt w tym skolonizowanych MRSA. Gotowy do użycia. Zawierajacy octenidynę, bez alkoholu, triklosanu, poliheksanidyny . Ph preparatu ok. 5. Bez mydła, barwników i substancji zapachowych, z dodatkiem substancji pielęgnujących skórę. Opakowania a 150 ml. Kosmetyk. - 180 litrów roboczych
Pakiet 4 Preparat do szybkiej dezynfekcji zabawek
1 Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni zabawek. Gotowy do użycia. Zawierający w składzie jako substancje aktywne wyłącznie alkohole oraz atmosferyczne zwiąki powierzchniowo-czynne o działaniu mikrobójczym bez zawartości aldehydów, fenoli, czwartoirzędowych związków amonowych i pochodnych biguanidyny. Zakres działania: B, F, Tbc, V (HBV, HCV, HIV, Rota, Adeno) do 1 min. Preparat posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Opakowanie 1 L z możliwością zamontowania spryskiwacza. Spryskiwacz w cenie preparatu. Wyrób medyczny kl. IIa. - 300,00 litrów roboczych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.83.12.00 - Detergenty 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1 Dokumenty opisujące specyfikę wyrobu - DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW - 1. Ulotki informacyjne preparatów, potwierdzające wymagane parametry oferowanych wyrobów
2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu i wpisanie do rejestru produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. z późniejszymi zmianami. DOTYCZY PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Charakterystyka produktu leczniczego
2. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH
Oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 7 do SIWZ -
Oświadczenie, że zaoferowane preparaty posiadają odpowiednio:
a) dla wyrobów medycznych klasy IIa (preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji nieinwazyjnej sprzętu medycznego) - Deklaracja zgodności
W przypadku gdy Wykonawca jest dystrybutorem danego wyrobu Zamawiający dopuszcza, aby zamiast świadectwa zgłoszenia (wpisu), Wykonawca posiadał dokument powiadomienia Prezesa Urzędu RPLWMiPB o wprowadzeniu danego wyrobu medycznego do obrotu (zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 10 maja 2010 r o wyrobach medycznych)
3. W zakresie środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych do grupy produktów Biobójczych zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach Biobójczych / Dz. U. z 2007r.Nr 39 poz.252 z późn. zm/h DOTYCZY PRODUKTÓW BIOBÓJCZYCH Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu lub odpowiedni wpis do rejestru produktów biobójczych -
4. W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty były wprowadzone do obrotu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. aktualne na dzień składania ofert.
DOTYCZY KOSMETYKÓW
Oświadczenie o wprowadzeniu do obrotu preparatu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. aktualne na dzień składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oswiadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy zapotrzebowania częściowego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w umowie.
7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki,
pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 13:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawa leków i produktów leczniczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.