eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wymiana stolarki drzwiowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Koszalin: Wymiana stolarki drzwiowej
Numer ogłoszenia: 164979 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ZBM.KOSZALIN.IBIP.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wymianą stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, z których: Część 1 obejmuje wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej - wejściowej do budynku oraz roboty towarzyszące wynikające z demontażu i montażu drzwi. 1. Minimalne wymagania jakościowe dla drzwi zewnętrznych - wejściowych do budynku: drzwi stalowe systemowe ze wzmocnioną ościeżnicą, elementy drzwi w kolorze brązowym lub zgodnie ze wskazaniem zamawiającego, w przypadku drzwi wejściowych od strony ulicy /front/ dopuszcza się renowację drewnianych skrzydeł wraz z ościeżnicą, przypadku wymiany na nowe drzwi należy bezwzględnie odtworzyć detale architektoniczne skrzydeł i ościeżnic, zastosować systemowe uszczelnienie naświetli, drzwi uzbrojone w jeden zamek zapadkowy, mocną i wytrzymałą klamkę - pochwyt rurowy, samozamykacz, wkładka patentowa antywłamaniowa klasy C, zawiasy regulowane trójdzielne : a/ trzy na skrzydło duże i dwa na skrzydło małe, w przypadku drzwi dzielonych ; b/ trzy na skrzydło pojedyncze, próg drewniany dębowy lub ze stali nierdzewnej montowany na kołki rozporowe i zaprawę, blokada skrzydła biernego, panel dolny-ocieplony składający się z blachy w kolorze drzwi, panel górny szkło bezpieczne klasy O1 lub O2 stopka i odbojnik, uszczelki silikonowo-kauczukowe w kolorze czarnym, 2. W celu potwierdzenia, że oferowana stolarka drzwiowa odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą: a) certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, b) deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt. a i które spełniają wymogi ST. Część 2 obejmuje wymianę stolarki drzwiowej wewnątrz-klatkowej, wewnątrz-lokalowej oraz roboty towarzyszące wynikające z demontażu i montażu drzwi. 1. minimalne wymagania jakościowe dla: 1.1. drzwi wejściowych do lokalu - wewnątrz-klatkowe: drzwi pełne wewnątrzklatkowe wzmocnione, o zwiększonej odporności na włamanie , skrzydło wykonane w wersji przylgowej, ramiak z płyty MDF lub klejonka z drewna iglastego, pokryty dwiema płytami HDF lub na konstrukcji stalowej wykończone blachą gr. min 0,6 mm płytko tłoczone, klasa odporności akustycznej min. Rw=27 dB wypełnienienie podnoszące izolacyjność akustyczną i termiczną np. styropian, polistyren itp. trzy bolce antywyważeniowe, dwie uszczelki silikonowo - kauczukowe w kolorze czarnym w skrzydle i w ościeżnicy trzy zawiasy czopowe , regulowane, dwa zamki na wkładkę patentową, wkładka patentowa antywłamaniowa klasy C szt 2, klamki , szyldy, wizjer, ościeżnica metalowa kątowa, wykonana z blachy stalowej gr min 1,5 mm, próg zintegrowany z ościeżnicą lub ze stali nierdzewnej, skrzydła drzwiowe powinny być zamontowane wraz z ościeżnicą oraz progiem o wysokości do 25 mm, obmurowanie i uzupełnienie tynków ościeżnicy wraz z dwukrotnym malowaniem farbą emulsyjną w kolorystyce dobranej do istniejącej, w razie potrzeby, montaż nadproża, drzwi powinny być o tych samych gabarytach oraz posiadać ten sam kształt, co pierwotnie zamontowane. 1.2. drzwi wewnętrzne - wewnątrz - lokalowe: drzwi pełne : wypełnienie płyta wiórowa otworowa lub plaster miodu, całość pokryta płytą MDF lub HDF drzwi z szybą 1/2 (przeszklenie średnie) : szyba hartowana mleczna lub szkło klejone , trzy zawiasy czopowe z regulacją zamek na klucz zwykły, lub z blokadą łazienkową, lub dostosowany pod wkładkę patentową ościeżnice klamka z szyldem próg zintegrowany z ościeżnicą w drzwiach łazienkowych: szyba hartowana mleczna lub szkło klejone, kratka wentylacyjna o sumarycznym przekroju otworów dla dopływu powietrza nie może być mniejsza niż 220 cm2; lub min. 2 cm podcięcia wentylacyjnego i dodatkowymi tulejami wentylacyjnymi (ilość tulei niezbędna do osiągnięcia wymaganej wentylacji). 2. W celu potwierdzenia, że oferowana stolarka drzwiowa odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą: c) certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, d) deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z:Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w pkt. a i które spełniają wymogi ST. Adresowy wykaz stolarki drzwiowej, dla części nr 2, przewidzianej do wymiany zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy. Szczegółowe zakresy robót zostały określone w kosztorysach nakładczych, STWiOR i projekcie umowy stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części 1 - 1.200 zł - dla części 2 - 1.900 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę winien wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 prace polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki drzwiowej w budynkach lub lokalach. Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia jest taki sam niezależnie od liczby części, na które wykonawca składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest taki sam niezależnie od liczby części, na które Wykonawca składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - termin gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zbm.koszalin.ibip.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 09:55, miejsce: oferty nalezy skąłdac w siedzibie zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, pokój nr 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.