eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Uszczelnienie pokrycia dachowego na budynkach zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Rdestowej 65, 67, 71 stanowiących własność Województwa Pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Gdańsk: Uszczelnienie pokrycia dachowego na budynkach zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Rdestowej 65, 67, 71 stanowiących własność Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 164959 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uszczelnienie pokrycia dachowego na budynkach zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Rdestowej 65, 67, 71 stanowiących własność Województwa Pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na uszczelnieniu pokrycia dachowego na budynkach zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Rdestowej 65, 67. 71, stanowiących własność Województwa Pomorskiego. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Wariantem III opisanym w Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W ramach zamówienia należy wykonać drobne naprawy pokrycia papowego polegające na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu, naprawach opierzenia i pokrycia papą termozgrzewalną najbardziej zniszczonej powierzchni dachu - wcześniej nie remontowanej. 3. Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem publicznym polega w szczególności na wykonaniu prac naprawczych istniejącego pokrycia dachowego: 1) Budynek magazynowy a) drobne naprawy pokrycia papowego polegającego na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu: 25 m2, b) uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy: 21m2 c) renowacja dachu krytego papą przy użyciu papy termozgrzewalnej DKD wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża: 375,66 m2 d) przemurowanie 4 szt. kominów z cegieł e) obróbki murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej DKD o szerokości 30cm:25m f) obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD: 23,4m g) montaż wpustu dachowego typu PLUVIA o średnicy 150mm - 3 szt. h) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki 2) Budynek pralni a) drobne naprawy pokrycia papowego polegającego na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu: 573.25 m2; b) uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej: 38m2 c) obróbki murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej DKD o szerokości 30cm: 38,38m d) wykucie otworów do wentylacji stropodachu w połaci dachu oraz montaż kratek wentylacyjnych typ. A: 12szt. e) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki 3) Budynek stacji obsługi a) drobne naprawy pokrycia papowego polegającego na umocowaniu pokrycia i zakitowaniu: 105 m2 b) Uzupełnienie pokryć i obróbek blacharskich - wierzchów okien prostokątnych (facjat) z blachy ocynkowanej: 12,24 m2 c) uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej 46,75 m2 d) demontaż czerpni lub wyrzutni dachowych wraz podstawami: 36 szt. e) renowacja dachu krytego papą przy użyciu papy termozgrzewalnej DKD wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża: 1018,75 m2 f) zazbrojenie i zabetonowanie otworów w stropach : 16 szt. g) podniesienie wentylatorów osiowych pokrycia dachowego wraz z wykonaniem konstrukcji podparć, zawieszeń i osłon wentylatorów. h) renowacja dachu krytego papą przy użyciu papy termozgrzewalnej DKD wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża: 1018,750 i) obróbki włazów dachowych przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD: 28,8m j) obróbki murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej DKD o szerokości 30cm: 37,16m k) obróbki kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej DKD: 54,2m l) montaż wpustu dachowego typu PLUVIA o średnicy 150mm - 3 szt. m) Renowacja, przygotowanie do ponownego montażu oraz montaż wentylatorów osiowych: 36 szt. n) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki 4) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wraz z wartościami obmiarowymi zgodny z załącznikiem 9 do niniejszego SIWZ - Przedmiar Robót. 4. Miejsca, w których należy wykonać roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem publicznych zostały wyszczególnione w dokumentacji fotograficznej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) wykonanie harmonogramu rzeczowo - finansowego w ujęciu etapowym, pozwalającym na dokonanie płatności częściowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.26.14.00 - Pokrywanie 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.14.14 - 45.26.14.14 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum jedno zamówienia obejmujące robotę budowlane polegające na wykonaniu robót dekarskich lub pokrycia dachowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składa projekt Harmonogramu rzeczowo - finansowego, który stanowi element oferty Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy PZP przewiduje następujące warunki dokonywania zmian zawartej umowy: 1) Aktualizacja harmonogramu rzeczowo - finansowego w zakresie poszczególnych etapów robót budowlanych względem postępu prac - z zachowaniem terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, 2) Zmiana terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) decyzji Zamawiającego zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającymi z prowadzonej najemców działalności gospodarczej; b) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt.5 ustawy PZP, robót dodatkowych (zamiennych), których wykonanie powoduje przesunięcie terminu końcowego zakończenia robót; c) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach; d) udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 3) zmiany określające sposób wykonania robót budowlanych - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 4) zmiana dotycząca zakresu przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia Wykonawcy, sposobu rozliczenia, obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji - w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia; 5) zmiany, które winny być dokonane w związku ze zmianą przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wywołują potrzebę zmian postanowień umowy, z zastrzeżeniem że zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy; 6) zmiany kierownika budowy w przypadkach dopuszczonych na podstawie przepisów ustawy Prawo Budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba wskazane do podjęcia tych obowiązków, będzie posiadała kwalifikacje zawodowe co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w SIWZ; 7) zmiany inspektora nadzoru w przypadkach dopuszczonych na podstawie przepisów ustawy Prawo Budowlane, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust.1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Majątku Województwa Urzędu Marszałkowskiego Woj. Pomorskiego ul. Augustyńskiego 2, 80-810 Gdańsk I piętro pok. nr 111 od poniedziałku do piątku w godz. 7:45 - 15:45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Woj. Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk parter pok. nr 4A, ofertę należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 7:45 - 15:45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.