eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Czyszczenie kanalizacji wraz z urządzeniami z odbiorem, transportem i utylizacją wydobytych odpadów na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Bielsko-Biała: Czyszczenie kanalizacji wraz z urządzeniami z odbiorem, transportem i utylizacją wydobytych odpadów na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 164955 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny , ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkb-b.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie kanalizacji wraz z urządzeniami z odbiorem, transportem i utylizacją wydobytych odpadów na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest czyszczenie wraz z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów pochodzących z: 1.1. osadników TOS, separatorów substancji ropopochodnych, kanałów myjni, 1.2. kanalizacji technologicznej, 1.3. kanalizacji deszczowej wewnętrznej i kolektora deszczowego, 1.4. kanalizacji bytowej i separatora tłuszczu znajdujących się na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Zadania: 2.1. Czyszczenie kanalizacji deszczowej, osadników TOS-10 deszczowych, kolektora deszczowego - Zadanie Nr 1. 2.2. Czyszczenie kanałów myjni, kanalizacji technologicznej, TOS-10 technologicznego i separatorów substancji ropopochodnych - Zadanie Nr 2. 2.3. Czyszczenie kanalizacji bytowej i separatora tłuszczu - - Zadanie Nr 3. Oznacza to, że każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Wykaz odpadów, ilość, z podziałem na zadania określony został w Załączniku Nr 2 cz. 2 do SIWZ. 71700000-5.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy składający ofertę na Zadania Nr 1-3 muszą przedłożyć oświadczenie podmiotu, który będzie przyjmować odpad w miejscu utylizacji, że posiada aktualną decyzję na przetwarzanie odpadów, wydaną przez właściwego starostę (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawcy składający ofertę na Zadanie Nr 3 muszą posiadać i przedłożyć zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wymagane na podstawie art. 7 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 250 z późn.zm.). UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzenia z właściwego urzędu, że przedłożona decyzja jest aktualna, tzn. nie została zawieszona bądź cofnięta lub nie utraciła swojej ważności z jakichkolwiek innych przyczyn.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi: a) czyszczenia kanalizacji o długości 2500 mb wraz ze studzienkami i 4 szt. urządzeń - dotyczy Zadania Nr 1, b) czyszczenia kanalizacji o długości 1200 mb wraz ze studzienkami i 8 szt. urządzeń - dotyczy Zadania Nr 2, c) czyszczenia kanalizacji o długości 350 mb wraz ze studzienkami i 1 szt. urządzeń - dotyczy Zadania Nr 3. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Wykaz (Załącznik Nr 8 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług wraz z podaniem ich wartości i ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Poświadczenie (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), potwierdzające, że usługi (wykazane w wykazie, o których mowa w pkt 1. zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym, że w odniesieniu do usług nadal wykonywanych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy Zadania Nr 1, 2 i 3. Wykonawcy są zobowiązani złożyć przedmiotowy wykaz odpowiednio do zadania, dla którego składają ofertę. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może złożyć wspólny dokument pod warunkiem, że z tego dokumentu będzie wynikało, że Wykonawca zrealizował lub realizuje usługi w ww. ilościach dla zadań, dla których składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi dysponować samochodem ssąco-płuczącym z recyklingiem wody o następujących parametrach: a) pompa próżniowa o wydatku min 1200 m3 na godz., pompossanie z głębokości min. 6 m liczonej od powierzchni gruntu, wąż ssący min fi 100 mm, b) pompa tłocząca (płukanie) min 140 bar; wydajność 400 l na min, waż płuczący pięć czwartych cala o długości min 120 mb, c) komplet głowic umożliwiający czyszczenie kanalizacji o średnicach od fi 100 do fi 1000, głowica do wycinania korzeni do średnicy fi 400, d) komplet korków pneumatycznych od średnicy fi 50 mm do fi 1000 mm, Dotyczy Zadania Nr 1. 2. Wykonawca musi dysponować samochodem ssąco-płuczącym z recyklingiem wody o następujących parametrach: a) komplet głowic umożliwiający czyszczenie kanalizacji o średnicach od fi 100 do fi 1000, głowica do wycinania korzeni do średnicy fi 400, b) komplet korków pneumatycznych od średnicy fi 50 mm do fi 400 mm. Dotyczy Zadania Nr 2 i 3. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawca przedkłada odpowiednio dla Zadania, na które składa ofertę: Oświadczenie (Załącznik Nr 5 do SIWZ) o dysponowaniu samochodem ssąco-płuczącym z recyclingiem wody o parametrach wymaganych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca musi dysponować autocysterną do czyszczenia kanałów myjni oraz separatorów o pojemności min. 20m3 - z ważnymi badaniami ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych. Dotyczy Zadania Nr 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Oświadczenie (Załącznik Nr 6 do SIWZ) o dysponowaniu autocysterną o pojemności min. 20m3 do czyszczenia kanałów myjni oraz separatorów. 4. Wykonawca, po wykonaniu usługi, każdorazowo zobowiązany jest do monitorowania wykonanych prac wskazanych odcinków przez Zamawiającego. W tym celu musi dysponować kamerą TV z możliwością nagrania na płycie CD. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca przedkłada: Oświadczenie (Załącznik Nr 7 do SIWZ), że Wykonawca będzie dysponował kamerą TV z możliwością nagrania na płycie CD prac objętych zamówieniem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków poprzez złożenie Oświadczenia (Załącznik Nr 3c do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków poprzez złożenie Oświadczenia (Załącznik Nr 3c do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp zakazuje się dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1. zmiany, przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, np. zmiany stawki VAT, itp., 2. zmiany przepisów prawa w taki sposób, że zapisy umowy będą sprzeczne z tymi (nowymi) przepisami, 3. zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 5, ust. 1 umowy, 4. gdy wobec jednej ze stron wszczęto postępowanie likwidacyjne, wówczas obie strony mogą rozwiązać umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, 5. wystąpienia okoliczności, o których żadna ze stron nie wiedziała w chwili podpisania umowy, a okoliczności te spowodują, że realizacja umowy na pierwotnych warunkach jest, albo niemożliwa do realizacji, albo niekorzystna dla Zamawiającego, 6. gdy Wykonawca zrealizuje umowę wg lepszej technologii, przy użyciu bardziej nowoczesnego sprzętu niż przewidziano w ofercie, 7. wystąpienia konieczności zmiany terminu, z przyczyn niezależnych od stron umowy, 8. zmiany wykazu osób, podmiotów bądź podwykonawców, wskazanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że zmiany te nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkb-b.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) bezpłatnie - na stronie internetowej Zamawiającego; 2) odpłatnie - 50 zł (+ewentualne koszty przesyłki) - w siedzibie Zamawiającego; pok 200 (II p.). Kasa czynna od 8.30 do 14.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, ul. Długa 50, 43-309 Bielsko-Biała, pok.105 (Ip.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.