Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-13
Wisznice: Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego
w wysokości 476.900,00 zł
Numer ogłoszenia: 164933 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego w wysokości 476.900,00 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 476.900,00 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1.2. Waluta: PLN 1.3. Wymagany termin uruchomienia kredytu - najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 1.4. Wymagany okres kredytowania do 31.12.2023 r. 1.5. Oprocentowanie kredytu w/g stopy zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 1M w złotych, skorygowanej o stałą marżę banku w okresie kredytowania. 1.6. Spłata kredytu będzie następowała w latach 2019 - 2023 z dochodów Gminy Wisznice, przy czym spłaty rat kapitałowych w poszczególnych latach będą przedstawiały się następująco: rok 2019 - 50.000,00 zł - 4 raty po 12.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2020 - 50.000,00 zł - 4 raty po 12.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2021 - 50.000,00 zł - 4 raty po 12.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2022 - 5 0.000,00 zł - 4 raty po 12.500,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału, rok 2023 - 276.900,00 zł - 4 raty po 69.225,00 zł, płatne na koniec każdego kwartału. Karencja w spłacie kapitału do 30.03.2019 r. 1.7. Wymagany harmonogram spłaty odsetek: - odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, - zapłata odsetek - do dnia 10-tego każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2023.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin uruchomienia kredytu - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.bip-gov.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35, (pokój 204).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Wisznice 21 - 580 Wisznice, ul. Rynek 35 w dniu 23.11.2015 r. o godz. 11:15.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.