To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Białystok: Wykonanie druków oraz materiałów informacyjno-promocyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z dostawą.
Numer ogłoszenia: 164920 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130924 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie druków oraz materiałów informacyjno-promocyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z dostawą..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) PAKIET Nr 1: świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania druków, plakatów, ulotek, wizytówek, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, dotyczących działalności Zamawiającego, zwanych dalej Drukami, w zakresie : - usług drukowania Druków, - oprawy druków (szycie), - dokonywania uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, - dostarczania Druków do siedziby Zamawiającego, b) PAKIET Nr 2: umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku na materiałach informacyjno-promocyjnych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, wykonanie oraz sprzedaży materiałów informacyjno- promocyjnych z umieszczonymi logotypami i dostarczenie do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę. 2. Wykaz Druków wraz z opisem wymaganych parametrów technicznych oraz nakładu poszczególnych Druków objętych przedmiotem zamówienia oraz usług powiązanych z ich przygotowaniem (ujętych w cenie Druków) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy PAKIETU Nr 1. 3. Wykaz materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z opisem wymaganych parametrów technicznych oraz ilością poszczególnych materiałów objętych przedmiotem zamówienia oraz usług powiązanych z ich przygotowaniem (ujętych w cenie materiałów) stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy PAKIETU Nr 2. 4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych w każdej ze wskazanych w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ - Formularzach cenowych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 30% ogólnej wartości zamówienia, tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 70%. W wyniku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych. 7. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie wykonanych, dostarczonych i odebranych Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych. 8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 (Pakiet Nr 1) oraz załącznik nr 9 (Pakiet nr 2) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Wykonanie i dostawa Druków będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie Druków partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii Druków będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, zaś dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych zrealizowana zostanie jednorazowo, e) Wykonawca dostarczy zamówione gotowe Druki do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku , w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zleceniu częściowym, f) Wykonawca dostarczy zamówione materiały informacyjno-promocyjne do siedziby Zamawiającego jednorazowo , w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie 21 dni od daty podpisania umowy. g) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w części dotyczącej Pakietu NR 2 jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1:świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania druków, plakatów, ulotek, wizytówek, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, dotyczących działalności Zamawiającego, w zakresie : - usług drukowania Druków, - oprawy druków (szycie), - dokonywania uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, - dostarczania Druków do siedziby Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poligrafia BRO-KAL s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65412,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35023,18
Oferta z najniższą ceną: 35023,18 / Oferta z najwyższą ceną: 35673,81
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2: umieszczenie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Unii Europejskiej, Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, i umieszczenie go na materiałach informacyjno-promocyjnych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spółka Jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11583,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10952,69
Oferta z najniższą ceną: 10952,69 / Oferta z najwyższą ceną: 10952,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Modernizacja sanitariatów w Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 2 części
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Świadczenie usługi nauki i doskonalenia pływania w roku szkolnym 2024/2025 na pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych i materiałów konferencyjnych z logo.
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.