eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Dostawy dżemu, marmolady i koncentratu pomidorowego do Zakładu Karnego w Pińczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Pińczów: Dostawy dżemu, marmolady i koncentratu pomidorowego do Zakładu Karnego w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 164918 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy dżemu, marmolady i koncentratu pomidorowego do Zakładu Karnego w Pińczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Dżem owocowy (truskawka, porzeczka, wiśnia, brzoskwinia, morela) w opakowaniu do 5kg, kod CPV: 15332296-5, roczna ilość około 2500kg, - Marmolada owocowa, twarda w opakowaniu do 15kg, kod CPV: 15332232-9, roczna ilość około 2000kg, - Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniu do 5kg, kod CPV: 15331134-5, roczna ilość około 2400kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 800,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnią warunki dodatkowe: Zaoferują realizację pełnego asortymentu wyrobów składających się na całość zamówienia. Zaakceptują projekt przyszłej umowy. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i złożą wraz z ofertą; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę oraz uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo to winno być dołączone do oferty o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. - Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2. - Zaakceptują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. - Zaakceptują projekt przyszłej Umowy. - Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie w/w oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie na pisemny wniosek zainteresowanego można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 20 lub ściągnąć ze strony internetowej www.sw.gov.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie. Termin składania ofert upływa dnia 02.06.2009r. o godzinie 08:30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.