eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie instalacji komunikacyjnych i ochrony budynku PCPR i MOPS w Świdnicy, przy ul. Wałbrzyskiej 15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Świdnica: Wykonanie instalacji komunikacyjnych i ochrony budynku PCPR i MOPS w Świdnicy, przy ul. Wałbrzyskiej 15
Numer ogłoszenia: 164916 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdnicki, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8500400, 8500442, fax 074 8530927.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji komunikacyjnych i ochrony budynku PCPR i MOPS w Świdnicy, przy ul. Wałbrzyskiej 15.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji komunikacyjnych i ochrony budynku przy ul. Wałbrzyskiej 15 w Świdnicy z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie instalacji logicznej (sieć komputerowa) wraz z dedykowaną instalacją elektryczną pod zasilanie komputerów. Zadanie nr 2 - Wykonanie instalacji antywłamaniowej Zadanie nr 3 - Przeniesienie central telefonicznych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium : -dla zad.nr 1 - 500 PLN -dla zad.nr 2 - 2000 PLN -dla zad.nr 3 - nie wymaga się wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane branż objętych przedmiotem zamówienia wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa (branża elektryczna). 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem, co najmniej jednej realizacji dla każdego z zadań wymienionych w pkt.1.1 SIWZ, na które Wykonawca złoży ofertę. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy. (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 6. Wykaz kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji projektu, dla każdej branży budowlanej, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień budowlanych i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 7.Dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul.M.Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica w pok. nr 308 III piętro..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul.M.Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica w pok. nr 308 III piętro..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający umożliwia uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za cenę 36.60 PLN, które należy wpłacić na konto Zamawiającego w BZ WBK O/Świdnica nr 95 1090 2819 0000 0006 9401 1426, po okazaniu dowodu wpłaty.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji logicznej (sieć komputerowa) wraz z dedykowaną instalacją elektryczną pod zasilanie komputerów..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji logicznej (sieć komputerowa) wraz z dedykowaną instalacją elektryczną pod zasilanie komputerów oddzielnie dla MOPS i PCPR.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji antywłamaniowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji antywłamaniowej obejmującej wszystkie pomieszczenia biurowe oraz korytarze w budynku..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeniesienie central telefonicznych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeniesienie central telefonicznych z dotychczasowych siedzib MOPS i PCPR do budynku w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 15, następnie ich montaż i rozbudowa..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.