eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu, aranżacji i wyposażenia pomieszczeń, w celu przystosowania ich na pokoje biurowe, w obiekcie MSZ przy ul. Tynieckiej 15/17 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Warszawa: Wykonanie remontu, aranżacji i wyposażenia pomieszczeń, w celu przystosowania ich na pokoje biurowe, w obiekcie MSZ przy ul. Tynieckiej 15/17 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 164914 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49018 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu, aranżacji i wyposażenia pomieszczeń, w celu przystosowania ich na pokoje biurowe, w obiekcie MSZ przy ul. Tynieckiej 15/17 w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu, aranżacji i wyposażenia pomieszczeń, w celu przystosowania ich na pokoje biurowe, w obiekcie MSZ przy ul. Tynieckiej 15/17 w Warszawie. Roboty remontowe objęte przedmiotem zamówienia będą polegały m.in. na: malowaniu, wymianie sufitów podwieszanych, wymianie posadzek, osprzętu i oświetlenia, montażu instalacji klimatyzacji, teletechnicznej, kontroli dostępu i przeciwpożarowej, wymianie wyposażenia sanitariatów oraz aranżacji i wyposażeniu w meble. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 8 do siwz - Przedmiar robót budowlanych - Załącznik nr 9 do siwz - Przedmiar robót elektrycznych - Załącznik nr 10 do siwz - Przedmiar robót - klimatyzacja - Załącznik nr 11 do siwz - Zestawienie materiałów - Załącznik nr 13 do siwz - Projekt wykonawczy budowlany i aranżacji wnętrz - Załącznik nr 14 do siwz - Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych - Załącznik nr 15 do siwz - Projekt wykonawczy klimatyzacji Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z treścią Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 12 do siwz). Roboty będą prowadzone etapami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w robotach z przyczyn organizacyjnych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego oraz konieczność zachowania ciągłości pracy urzędu, Zamawiający wymaga (po wcześniejszym zgłoszeniu uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego) aby Wykonawca wykonywał przedmiot umowy poza godzinami pracy Zamawiającego (tj. od godziny 18:00 do godziny 6:00) oraz w dni wolne od pracy. Wykonawca jest obowiązany do uprzątnięcia terenu robót objętego przedmiotem umowy przed rozpoczęciem pracy urzędu. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego meldowania pracownikom ochrony o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz usunięci tych nieprawidłowości Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę nadzorującą swoich pracowników do stałego kontaktu z Zamawiającym i zapewni łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt. Do obowiązków ww. osoby należeć będzie m.in.: - czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy; - codzienny nadzór nad pracą personelu wykonującego przedmiot zamówienia. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą uproszczoną, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. (Dz. U z 2001r. nr 80, poz.867) - aktu archiwalnego będącego wzorem w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: - nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, - powstanie w wyniku zmiany sposobu wykonania elementu robót, nie zwiększając parametrów zamówienia i nie wykraczając poza ilość materiałów określonych w dokumentacji projektowej, - powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału), - wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. Zastosowane materiały - powinny posiadać certyfikaty zezwalające na stosowanie w budownictwie. Zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w kodach pozycji przedmiaru zgodnie z KNR-ami. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do przedstawionych (o parametrach równoważnych lub wyższych) i opisanych w przedmiarach robót. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie Polski. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów i wyrobów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót (w uzgodnieniu z Zamawiającym). Wypłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia odbywać się będzie etapami. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za roboty etapowe określone w Harmonogramie wykonania robót, zatwierdzonym wcześniej przez Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót w danym etapie, po komisyjnym ich odbiorze oraz na podstawie sprawdzonego kosztorysu powykonawczego-zamiennego, etapowego, wykonanego metodą uproszczoną. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ceną, która nie może ulec zwiększeniu w rozliczeniu na podstawie kosztorysu powykonawczego - zamiennego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHNOINSTAL Zakład Instalacji Sanitarnych i Budowlanych, ul. Niecała 24, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1672990,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1285583,86

  • Oferta z najniższą ceną: 1096780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1709119,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.