eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Remont drogi powiatowej nr 1930G poprzez ułożenie płyt drogowych wielootworowych na długości 230m i szerokości 5m w miejscowości Sulmin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-28

Kartuzy: Remont drogi powiatowej nr 1930G poprzez ułożenie płyt drogowych wielootworowych na długości 230m i szerokości 5m w miejscowości Sulmin.
Numer ogłoszenia: 164875 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1930G poprzez ułożenie płyt drogowych wielootworowych na długości 230m i szerokości 5m w miejscowości Sulmin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje następujące zadania: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) OPIS ROBÓT Lp. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Jednostka Ilość jedn. 1 2 3 4 NAWIERZCHNIA 1 - Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20cm m2 1150,00 2 Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0,40m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km m3 230,00 3 Nawierzchnie z płyt wielootworowych - wykonanie podsypki piaskowej m2 1150,00 4 Nawierzchnie z płyt wielootworowych( płyty o powierzchni do 1m2 ) - budowa m2 1150,00 5 Plantowanie skarp i korony nasypów -kat. gr. I-III plantowanie poboczy o szerokości 1,0m po każdej stronie m2 460,00 KRAWĘŻNIKI 6 Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30cm w gruncie kat . III-IV m 230,00 7 Ława pod krawężniki betonowe z oporem m3 14,950 8 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej m 230,00 Uwaga ! Płyty wielootworowe należy ułożyć z jednostronnym 2% spadkiem poprzecznym w kierunku krawężników, które powinny wystawać 12cm ponad powierzchnie płyt celem stworzenia ścieku na wody opadowe ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 5.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. 5.1.1. Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 150 000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. 5.1.2. Potencjał kadrowy Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót (kierownik robót, robotnicy drogowi min. 6 osób, operatorzy koparko-ładowarki), 5.1.3. Potencjał sprzętowy Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu tj. samochód samowyładowczy, koparko-ładowarka, zagęszczarki powierzchniowe, zestaw bezprzewodowej sygnalizacji świetlnej do wahadłowego prowadzenia ruchu). 5.1.4. Doświadczenie zawodowe Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. 3.0. zamówienia. 5.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Kosztorys ofertowy /załącznik nr 2/ (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia - oświadczenie /załącznik nr 4/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 5/..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, pokój. 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, pokój. 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.