eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Bydgoszcz: Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 164875 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146617 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wraz z wyposażeniem, związanych z zadaniem Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe budowlane i instalacyjne wraz z dostawą przewidzianych materiałów, urządzeń i wyposażenia określonego w dokumentacji technicznej - załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczenia gospodarczego i suszarni, wymianę drzwi, roboty malarskie w sanitariatach, remont klatki schodowej oraz holu na II piętrze budynku, jak również prace naprawcze dachu. Ww. prace remontowe polegać będą na: a)przygotowaniu pomieszczeń do wykonania prac remontowych (wyniesienie lub demontaż mebli i elementów wyposażenia, zabezpieczenie okien, posadzek bądź ścian przed uszkodzeniami - w zależności od rodzaju wykonywanych prac, zabezpieczenie obszaru wykonywanych robót) b)zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych c)demontażu balustrady drewnianej na klatce schodowej, d)wymianie przewodów instalacyjnych, e)wykonaniu zabudowy przewodów instalacyjnych w systemie stg, f)wykonaniu odpowiednich izolacji przeciwwilgociowych na posadzce i ścianach w pomieszczeniu suszarni oraz w sanitariatach, g)gruntowaniu wszystkich podłoży w pomieszczeniach objętych zakresem przedmiotu zamówienia, h)ułożeniu płytek podłogowych na odpowiednio przygotowanym podłożu w pomieszczeniu suszarni, holu i klatce schodowej, i)ułożeniu płytek ściennych na odpowiednio przygotowanym podłożu w pomieszczeniu suszarni, j)wykonaniu cokołu z płytek ceramicznych, k)wykonaniu dylatacji systemowej posadzki na holu, l)ręcznej wymianie tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych na ścianach (z uwagi na czynną instalację elektryczną i teletechniczną) m)wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, n)ułożeniu tynku mozaikowego ( żywicznego) na odpowiednio przygotowanym podłożu - klatka schodowa oraz hol, o)montażu narożników ochronnych na holu do wysokości tynku mozaikowego, p)demontażu szafki hydrantowej - 2 szt. q)montażu szafki hydrantowej naściennej na wąż i gaśnicę - 2 szt. r)wykonaniu zabudowy szafek hydrantowych z płyt g-k, s)malowaniu ścian i sufitów farbami emulsyjnymi lateksowymi (rodzaj farby należy odpowiednio dobrać w zależności od funkcji pomieszczenia, a kolor ustalić z jego użytkownikiem), t)wymianie stolarki drzwiowej na aluminiową wyposażoną w kratkę nawiewną wraz z uwzględnieniem miejscowej naprawy wykładzin ściennych i podłogowych, u)wymianie parapetów wewnętrznych w oknach na klatce schodowej, v) wykonaniu okładzin z płyt gipsowo kartonowych, w)demontażu i montażu listew progowych do lokali studenckich, x)malowaniu stolarki drzwiowej z uwzględnieniem listew progowych farbą olejną, y)wymianie przewodów instalacji c.o. oraz grzejników w pomieszczeniu suszarni oraz klatce schodowej, z)malowaniu grzejników, aa)wymianie przewodów instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych, gniazd, wyłączników, puszek instalacyjnych, bb)częściowym demontażu i ponownym montażu instalacji sygnalizacji pożaru, cc) częściowym demontażu i ponownym montażu oraz zabezpieczenia instalacji okablowania strukturalnego, dd)wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej i po wykonanych pracach montażowych, ee)wymianie wentylatora w pomieszczeniu suszarni, ff)wymianie kratek wentylacyjnych, gg)montażu drzwiczek rewizyjnych, hh)montażu balustrady ze stali nierdzewnej na klatce schodowej, ii)demontażu lub wymianie ościeżnic oraz skrzydeł drzwi wewnętrznych, jj)montażu folii matowej na oknach klatki schodowej i w pomieszczeniu suszarni - 4 szt., kk)dostawie i montażu suszarek ściennych i sufitowych w pomieszczeniu suszarni, ll)dostawie i montażu oznaczeń bhp i ppoż., mm)dostwie i montażu oznaczeń na drzwi, nn) wywiezieniu i utylizacji gruzu oraz innych materiałów porozbiórkowych, oo)wykonaniu prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż mebli i elementów wyposażenia, oczyszczenie okien, drzwi posadzek i ścian oraz odtworzenie stanu pierwotnego w przypadku uszkodzeń powstałych na skutek wykonywanych prac).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze Budownictwa i Instalacji KOMA, Ul. Chrobrego 14, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199274,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152618,00

  • Oferta z najniższą ceną: 152618,00 / Oferta z najwyższą ceną: 249000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.