eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Utrzymanie zieleni w gminie Łomianki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Łomianki: Utrzymanie zieleni w gminie Łomianki
Numer ogłoszenia: 16484 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni w gminie Łomianki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Utrzymanie miejsc pamięci narodowej i działek gminnych na terenie gminy Łomianki Cześć II - Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki Część III- Utrzymanie trawników i poboczy w pasach drogowych dróg gminnych na terenie gminy Łomianki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 500,00 PLN (pięćset złotych) dla I cz , 1 200, 00 PLN (jeden tysiąc dwieście złotych) dla II cz. 500,00 PLN (pięćset złotych) dla III cz

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy każdej z części postępowania. 3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności na terenie gminy Łomianki w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. ( tj. Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zm.) - dotyczy części I i III postępowania. 4. Aktualne zezwolenie na transport odpadów na terenie gminy Łomianki, wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tj. Dz.U. Nr . 39 z 2007 r. poz. 251 z późn. Zm.)- dotyczy części I i III postępowania, 5. lub zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 i 4 Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów na terenie gminy Łomianki, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( tj. Dz.U. Nr. 39 z 2007r. poz. 251 z późn. zmianami.) - dotyczy części I i III postępowania. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca przedstawił w wykazie minimum 1 osobę posiadającą aktualne uprawnienia PTChD NOT (Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew Naczelna Organizacja Techniczna) w zakresie inspektora nadzoru - dotyczy części II postępowania. Kopię zaświadczenia potwierdzającego powyższe należy dołączyć do oferty. 7. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- dotyczy każdej z części postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 11. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie miejsc pamięci narodowej i działek gminnych na terenie gminy Łomianki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie miejsc pamięci narodowej i działek gminnych na terenie gminy Łomianki .W zakres prac wchodzi min. : zieleń przy pomniku u zbiegu ul. Warszawskiej róg Wiślanej, zieleń przy pomniku gen. Bołtucia przy ul. Warszawskiej, zieleń przy pomniku przy ul. Partyzantów, zieleń przy pomniku przy ul. Parkowej. Koszenie, zgrabienie skoszonego porostu i wywóz zgrabionej biomasy z trawników- dwa razy w miesiącu - łącznie 14 koszeń. Wygrabienie wraz z nawożeniem trawników - jeden raz w roku do dnia 10 kwietnia. Utrzymanie czystości przy pomnikach - na bieżąco. Przygotowanie terenu wokół pomników do uroczystości w dniach: 01,03 i 08 maja, 01, 15 i 31 sierpnia, 07, 17 i 20 września, 01 i 11 listopada. Posadzenie kwiatów jednorocznych trzy razy w ciągu roku, w pojemnikach i na rabatach. Nasadzenia uzupełniające kwiatów - do 10%. Roczne utrzymanie rabat i pojemników na kwiaty. Utrzymanie miejsc pamięci narodowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu i częstotliwości wykonania przewidywanych prac, w zależności od występujących potrzeb. Wynikłe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. W przypadku zmiany osoby nadzorującej zamówienie ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy strony w formie pisemnie powiadomią siebie o tym fakcie. Termin płatności - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5, 45.11.27.14-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz sadzenie drzew i krzewów na terenie gminy Łomianki. Pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew. Zakres prac obejmuje wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych i korekcyjnych drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót ustalany będzie dla konkretnych drzew, w zależności od faktycznych potrzeb. W zakresie robót należy również uwzględnić uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach oraz wywóz i utylizację powstałego urobku. Zakres prac obejmuje wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwacyjnych i korekcyjnych krzewów rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego, w tym: przekopanie skupin krzewów wraz z pieleniem; pielenie krzewów pojedynczych i żywopłotowych; cięcia pielęgnacyjne, formujące i korygujące żywopłotów i krzewów pojedynczych; prześwietlenie krzewów pojedynczych; odcinanie brzegów skupin krzewów. Szczegółowy zakres robót ustalany będzie dla konkretnych krzewów, w zależności od faktycznych potrzeb. W zakresie robót należy również uwzględnić uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach oraz wywóz i utylizację powstałego urobku. Wycinka drzew. Zakres prac obejmuje usuwanie drzew rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego, w tym: bezpieczną wycinkę drzew; interwencyjne usuwanie wiatrołomów; w zależności od potrzeb ścięcie drzew równo z poziomem gruntu, frezowanie karp na głębokość do 30 cm lub całkowite usuwanie karp; zasypanie dołu materiałem rodzimym i odpowiednie zagęszczenie gruntu. Szczegółowy zakres robót ustalany będzie dla konkretnych drzew, w zależności od faktycznych potrzeb. W zakresie robót należy również uwzględnić uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach oraz wywóz i utylizację powstałego urobku. Wycinka krzewów. Zakres prac obejmuje usuwanie krzewów rosnących w pasach drogowych dróg gminnych oraz na działkach gminnych, wg wskazań Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót ustalany będzie dla konkretnych krzewów, w zależności od faktycznych potrzeb. W zakresie robót należy również uwzględnić uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach oraz wywóz i utylizację powstałego urobku. Sadzenie drzew i krzewów. Zakres prac obejmuje zakup sadzonek oraz ich posadzenie, wg wskazań Zamawiającego. W przypadku sadzenia drzew dodatkowo: wykonanie i uformowanie misy o średnicy ok. 0,8 m wokół drzewka i wypełnienie jej korą lub zrębkami oraz w zależności od potrzeb ewentualne opalikowanie (w koniecznych przypadkach ustawienie 1 palika lub 3 palików z połączeniem ich poprzeczkami, oraz zamocowanie sadzonki drzewa do palików taśmą). Szczegółowy zakres robót ustalany będzie dla konkretnych drzew i krzewów, w zależności od faktycznych potrzeb. W zakresie robót należy również uwzględnić uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach oraz wywóz i utylizację powstałego urobku. Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia, Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem. Zlecenie jest podstawą przystąpienie do prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac i ich liczby i krotności jak również stosowania prac zamiennych, w zależności od występujących potrzeb. W szczególnych przypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy (pisemnie lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu na dany okres. Wynikłe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia W przypadku zmiany osoby nadzorującej zamówienie ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy strony w formie pisemnie powiadomią siebie o tym fakcie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie trawników i poboczy w pasach drogowych dróg gminnych na terenie gminy Łomianki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie trawników i poboczy w pasach drogowych dróg gminnych na terenie gminy Łomianki w zakresie min. koszenia i grabienia liści w pasach drogowych. Koszenie i grabienie interwencyjne wg wskazań Zamawiającego. Koszenie, zgrabienie skoszonego pokostu i wywóz zgrabionej biomasy z trawników. Wygrabienie jesienne liści z trawników z wywozem z terenu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu i częstotliwości wykonania przewidywanych prac, w zależności od występujących potrzeb. Wynikłe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. W przypadku zmiany osoby nadzorującej zamówienie ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy strony w formie pisemnie powiadomią siebie o tym fakcie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-8, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.