eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawy drobiu oraz przetworów drobiowych Nr SprawyZP-3321-22/07



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Olsztyn: dostawy drobiu oraz przetworów drobiowych Nr Sprawy: ZP-3321-22/07
Numer ogłoszenia: 164835 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie, Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5264345, fax 089 5265045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobiu oraz przetworów drobiowych Nr Sprawy: ZP-3321-22/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa i przetworów mięsnych oraz dostawy drobiu i przetworów drobiowych dla działu żywienia Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przy Alei Wojska Polskiego 35 - zgodnie z SIWZ. Szczegółowe zestawienie asortymentowo - ilościowe w załączniku nr 2, CPV 15112000-6, CPV 15131135-0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, nie mający zaległości podatkowych w uiszczaniu opłat i składek ZUS, oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w dostarczonych, wymaganych dokumentach, których wykaz Zamawiający zamieszcza poniżej w pkt. VI, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia, przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą (nie uzupełnią na żądanie) dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oświadczeniami.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)Wypełnione i podpisane oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców. 4)Zaświadczenie ze stacji sanitarno - epidemiologicznej, o spełnieniu warunków koniecznych do transportu mięsa i jego przetworów W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5)Projekt umowy - zaakceptowany i parafowany wzór umowy, której wzór stanowi dodatek do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, jeżeli ich udział w realizacji zamówienia przewiduje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia winien złożyć stosowne oświadczenie.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego, 10-228 Olsztyn, al. Wojska Polskiego 35, drogą pocztową, osobiście, lub pobrać ze strony www.wzlp.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego, 10-228 Olsztyn, al. Wojska Polskiego 35, - w siedzibie Zamawiającego, pok. 39 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Mięso drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Drobiowe gulaszowe -kg 1.200; 2) Kurczak świeży- tusze -kg 4.800; 3) Pierś z kurczaka -kg 400; 4) Udka drobiowe -kg 700; 5) Wątróbka drobiowa -kg 3.000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Wędliny drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Parówki drobiowe -kg 1.500; 2) Blok z indyka typu Tyrolski -kg 400; 3) Mielonka z indyka typu Wiejska -kg 100; 4) Mortadela z indyka -kg 100; 5) Szynkówka z indyka -kg 100; 6) Pasztet z indyka typu Domowy -kg 300; 7) Pieczeń z indyka typu Sycylijska -kg 300; 8) Szynka konserwowa (drobiowa) -kg 200..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.