eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 125.000 euro naZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 125.000 euro na: ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2013
Numer ogłoszenia: 16482 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych , ul. A.Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5923450, faks 22 6584733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 125.000 euro na: ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2013: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1.SESJA WIOSENNA /marzec/kwiecień/maj 2013r. 1. egzamin dla 49 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 45 osób + 6 osób komisji, 3. egzamin dla 46 osób + 6 osób komisji, 4. egzamin dla 26 osób + 5 osób komisji, 5. egzamin dla 35 osób + 5 osób komisji, 6. egzamin dla 35 osób + 5 osób komisji 2.SESJA JESIENNA /wrzesień/październik/listopad/ 2013r. 1. egzamin dla 53 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 26 osób + 5 osób komisji, CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1.SESJA WIOSENNA C.D. /marzec/kwiecień/maj 2013r. 1. egzamin dla 81 osób + 7 osób komisji, 2. egzamin dla 173 osób + 9 osób komisji, 3. egzamin dla 87 osoby + 7 osób komisji, 4. egzamin dla 85 osób + 7 osób komisji, 5. egzamin dla 79 osób + 6 osób komisji, 2.SESJA JESIENNA C.D. /wrzesień/październik/listopad/ 2013r. 1 egzamin dla 64 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 71 osób + 6 osób komisji, 3. egzamin dla 82 osób + 7 osób komisji 4. egzamin dla 83 osób + 7 osób komisji, 5. egzamin dla 96 osób + 7 osób komisji, 6. egzamin dla 101 osób + 7 osób komisji, 7. egzamin dla 112 osób + 7 osób komisji, 8. egzamin dla 135 osób + 8 osób komisji, 9. egzamin dla 151 osób + 8 osób komisji, 10. egzamin dla 162 osób + 9 osób komisji, 11. egzamin dla 164 osób + 9 osób komisji, 12. egzamin dla 177 osób + 9 osób komisji, 13. egzamin dla 182 osób + 9 osób komisji, 14. egzamin dla 194 osób + 9 osób komisji, 15. egzamin dla 281 osób + 11 osób komisji. 16. egzamin dla 350 osób + 12 osób komisji. 17. egzamin dla 401 osób + 12 osób komisji. 18. egzamin dla 465 osób + 12 osób komisji. 19. egzamin dla 478 osób + 12 osób komisji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAPEWNIENIE POMIESZCZEŃ I INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DLA PRZEPROWADZENIA EGZAMINU PAŃSTWOWEGO DLA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH W ROKU 2013, które będzie stanowiło nie więcej niz 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP: 1.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi obejmujące przedmiot zamówienia (zapewnienie pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów), 1.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia; 1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2) Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków są obowiązani złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty (wskazane w poniższym ust.2), potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy musza posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi obejmujące przedmiot zamówienia (zapewnienie pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów) i złożą oświadczenie o wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów), biorąc pod uwagę okres ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - ten okres, wraz z oświadczeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy musza posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi obejmujące przedmiot zamówienia (zapewnienie pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów) i złożą oświadczenie o wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów), biorąc pod uwagę okres ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - ten okres, wraz z oświadczeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy musza posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi obejmujące przedmiot zamówienia (zapewnienie pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów) i złożą oświadczenie o wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów), biorąc pod uwagę okres ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - ten okres, wraz z oświadczeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy musza posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, co w szczególności oznacza, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi obejmujące przedmiot zamówienia (zapewnienie pomieszczeń oraz infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów) i złożą oświadczenie o wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usługach w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia konferencji, szkoleń, spotkań, egzaminów), biorąc pod uwagę okres ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - ten okres, wraz z oświadczeniem, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckppip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, ul. A. Pawińskiego 5A, 02-106 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych, ul. A. Pawińskiego 5A, 02-106 Warszawa, Budynek D, II piętro,Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I w zakresie zapewnienia pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej marzec/kwiecień/maj/2013r. i sesji jesiennej wrzesień/październik/listopad/2013r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.SESJA WIOSENNA /marzec/kwiecień/maj 2013r. 1. egzamin dla 49 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 45 osób + 6 osób komisji, 3. egzamin dla 46 osób + 6 osób komisji, 4. egzamin dla 26 osób + 5 osób komisji, 5. egzamin dla 35 osób + 5 osób komisji, 6. egzamin dla 35 osób + 5 osób komisji 2.SESJA JESIENNA /wrzesień/październik/listopad/ 2013r. 1. egzamin dla 53 osób + 6 osób komisji, 2. egzamin dla 26 osób + 5 osób komisji,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II w zakresie zapewnienia pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji wiosennej c.d. marzec/kwiecień/maj/2013r. sesji jesiennej c.d./wrzesień/październik/listopad/2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1.SESJA WIOSENNA C.D. /marzec/kwiecień/maj 2013r. 1. egzamin dla 81 osób + 7 osób komisji, 2. egzamin dla 173 osób + 9 osób komisji, 3. egzamin dla 87 osoby + 7 osób komisji, 4. egzamin dla 85 osób + 7 osób komisji, 5. egzamin dla 79 osób + 6 osób komisji, 2.SESJA JESIENNA C.D. /wrzesień/październik/listopad/ 2013r. 1 egzamin dla 64 osób + 6 osób komisji, 2.egzamin dla 71 osób + 6 osób komisji, 3.egzamin dla 82 osób + 7 osób komisji 4.egzamin dla 83 osób + 7 osób komisji, 5.egzamin dla 96 osób + 7 osób komisji, 6.egzamin dla 101 osób + 7 osób komisji, 7.egzamin dla 112 osób + 7 osób komisji, 8.egzamin dla 135 osób + 8 osób komisji, 9.egzamin dla 151 osób + 8 osób komisji, 10.egzamin dla 162 osób + 9 osób komisji, 11.egzamin dla 164 osób + 9 osób komisji, 12.egzamin dla 177 osób + 9 osób komisji, 13.egzamin dla 182 osób + 9 osób komisji, 14.egzamin dla 194 osób + 9 osób komisji, 15.egzamin dla 281 osób + 11 osób komisji. 16.egzamin dla 350 osób + 12 osób komisji. 17.egzamin dla 401 osób + 12 osób komisji. 18.egzamin dla 465 osób + 12 osób komisji. 19.egzamin dla 478 osób + 12 osób komisji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.