eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Wymiana wykładzin podłogowych w budynku Urzędu Skarbowego w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Starachowice: Wymiana wykładzin podłogowych w budynku Urzędu Skarbowego w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 164772 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Starachowicach, ul. Składowa 33, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2762102, 2762105, fax 0-41 2762129.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładzin podłogowych w budynku Urzędu Skarbowego w Starachowicach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładzin podłogowych w budynku Urzędu Skarbowego w Starachowicach
    Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego słownika zamówień CPV:
    - 45432100-5 kładzenie i wykładanie podłóg
    Opis przedmiotu zamówienia:
    1. przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania robót budowlanych w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    2. Zakres robót obejmuje:
    - wynoszenie mebli biurowych z pokoi (biurka, szafy, itp.),
    - zerwanie istniejącego gumoleum oraz listew przyściennych PCV - zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity Dz. U z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.)
    - przygotowanie podłoża pod układanie wykładzin podłogowych PCV heterogenicznych, zgodnie z instrukcją montażu wykładzin - producenta wykładzin,
    - dostawa oraz układanie wykładzin podłogowych PCV heterogenicznych deseniowych (typu GAMRAT REKORD 42) na kleju z 10 centymetrowym wywinięciem jej na ścianę, dla których minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wykładziny jednokolorowe),
    - zgrzewaniu na gorąco łączeń w/w wykładziny,
    - dostawa oraz montaż nowych progów (listew) aluminiowych w drzwiach pokoi,
    - sprzątanie pomieszczeń po zakończonych robotach,
    - wnoszenie mebli biurowych do pokoi.
    3. Wykaz numerów pokoi, w których wymieniana będzie wykładzina podłogowa: 4, 7 (7a), 11, 20, 21, 201, 202, 203, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 214, 215.
    4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z Załącznikami) wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie. Nadmienia się, że wszystkie użyte w wyżej wymienionym dokumencie nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w tym dokumencie, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone tym dokumentem (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje.
    5. W związku z zachowaniem ciągłości pracy Urzędu Skarbowego w Starachowicach, w/w roboty budowlane wykonywane będą etapami. Tzn. każdy etap prac rozpoczynał się będzie w wyznaczonych pokojach (w ilości możliwej do wykonania w niżej podanych okresach czasowych w uzgodnieniu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) w czwartek o godzinie 14.00 i kończył w poniedziałek o godz. 8.30 (np. rozpoczęcie I etapu dnia 24.07.08 r. godz. 14.00 - zakończenie I etapu 28.07.08 r. godz. 8.30; rozpoczęcie II etapu dnia 31.07.08 r. godz. 14.00 - zakończenie II etapu 04.08.08 r. itd.). Harmonogram prac oraz ilość etapów zostaną szczegółowo ustalone pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym na etapie podpisywania umowy.
    6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji jakości wykonanych prac - 10 lat. Powyższy okres gwarancji jakości liczony będzie od daty końcowego, bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
    7. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
      b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia;
      c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia;
      d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 223 poz. 1655, z późn. zm.).
      2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki te wykonawca spełnił.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferty sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
      2. Wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
      3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (nie mniej niż 2 roboty budowlane) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin rozpoczęcia robót - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Starachowicach
    ul. Składowa 33
    27-200 Starachowice
    .

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Starachowicach
    ul. Składowa 33
    27-200 Starachowice
    .

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.