eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › przygotowanie i dowiezienie do kuchni społecznej w Śremie posiłków w ramach Programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 02.04.2007r. do 31.03.2008r.



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16476

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Śrem: przygotowanie i dowiezienie do kuchni społecznej w Śremie posiłków w ramach Programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 02.04.2007r. do 31.03.2008r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie, do kontaktów: Alicja Jankowiak, ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, fax 061 2833989, e-mail: poczta@opssrem.lap.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opssrem.lap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, Alicja Jankowiak, ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, fax 061 2833989, e-mail: poczta@opssrem.lap.pl, www.opssrem.lap.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i dowiezienie do kuchni społecznej w Śremie posiłków w ramach Programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 02.04.2007r. do 31.03.2008r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 17. Główne miejsce świadczenia usług: Kuchnia Społeczna w Śremie, przy ul.Mickiewicza 40. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i dowiezienie do Kuchni Społecznej w Śremie posiłków jednodaniowych- naprzemiennie zupa z wkładką i pieczywem lub posiłki o charakterze drugiego dania dla około 370 osób. 2. Wsad do kotła nie może być niższy niż 2,20zł brutto na jeden posiłek. 3. Posiłki powinny być przygotowane zgonie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów i zapewniać nie mniej niż 1 000 kcal w tym: - białko stanowić ma - ok. 15% posiłku, - węglowodany stanowić mają - ok. 50-55%posiłku, - tłuszcze stanowić mają - ok. 30-35% posiłku. 4. Dekadowy jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, filetów z kurczaka i filetów rybnych. 5. Przygotowanie i dowiezienie prowiantu dla około 20 osób. 6. Prowiant w dni robocze winien obejmować dziennie: ½ chleba, 50g margaryny, dodatków typu szynka, mielonka, pasztet, paprykarz, żółty ser, biały ser itp. zamiennie 150-200g. 7. Prowiant w dni wolne od pracy winien obejmować dziennie: 1 chleb 600g, 125g margaryny, dodatków typu szynka, mielonka, pasztet, paprykarz, żółty ser, biały ser itp. zamiennie 200-250g 8. Miesięcznie każda osoba otrzymuje do prowiantu 1 kg cukru i 150g herbaty. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki od poniedziałku do piątku ( w dni robocze). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferen winien dołączyć do oferty: 1. bieżącą opinię sanitarną Państwowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia; 2. decyzję właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego na przewóz art. spożywczych samochodem dostawczym; 3. propozycję miesięcznego jadłospisu gorących posiłków z wyszczególnieniem gramatury; 4. propozycję miesięcznego jadłospisu w zakresie prowiantu z wyszczególnieniem gramatury; 5. zaakceptowany przez Oferenta wzór umowy obejmującej cały zakres zamówienia określony w Specyfikacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie przewiduje zakup jednodaniowych posiłków w ilości 81 710 oraz prowiantu w ilości 7 440 zestawów dla około 370 osób. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy określają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. do oferty dołączą wszyskie niezbędne dokumeny i oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu , lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków oferent zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie, przy ul. Mickiewicza 40 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 09:00, Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie, przy ul. Mickiewicza 40.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.