eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wykonanie gadżetów promocyjnych miasta Piły.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Piła: Wykonanie gadżetów promocyjnych miasta Piły.
Numer ogłoszenia: 164767 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów promocyjnych miasta Piły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Wykonanie gadżetów promocyjnych miasta Piły: 1. Koszulki z nadrukiem logo miasta Piła i adresem strony internetowej: - typ: t-shirt z krótkim rękawem, okrągłe wcięcie i wzmocniony ściągacz wokół szyi, brak szwów bocznych, luźny krój - materiał: 100 % bawełna - gramatura: 190 gr/m2 - kolor: biały - ilość: 1.000 sztuk, w tym: 250 sztuk rozmiar S, 250 sztuk rozmiar M, 250 sztuk rozmiar L, 250 sztuk rozmiar XL - nadruk: sitodruk, 2 kolory, na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego - powierzchnia nadruku: przód koszulki - logo miasta Piła o wymiarach 14 cm x 14 cm, tył koszulki - logo miasta Piła o wymiarach 21 cm x 21 cm, pod znakiem adres strony internetowej - wymagana czcionka: Exotc 350 Bd EU. 2. Smycze z nadrukiem logo miasta Piła, adresem strony internetowej i hasła promocyjnego: - materiał: podwójny poliester, jednokolorowy - szerokość: 10 mm - wykończenie: metalowy karabinek i linka na komórkę - łącznik: plastikowy - kolor smyczy: zielony PANTONE 350 CVU - ilość: 1.000 sztuk - nadruk: sitodruk, jednostronny, na całej długości, 2 kolory, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego - wymagana czcionka: Exotc 350 Bd EU. 3. Torba z nadrukiem logo miasta Piła I adresem strony internetowej: - uchwyty: krótkie - materiał: 100 % bawełna - gramatura: 105 gr/m2 - kolor: naturalny - wymiary: 42 x 38 x 0,2 cm - ilość: 1.000 sztuk - nadruk: sitodruk, dwustronny, 6 kolorów, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego - powierzchnia nadruku: jedna strona torby - loga miasta Piła, druga strona torby - logo miasta Piła i adres strony internetowej - wymagana czcionka: Exotc 350 Bd EU. 4. Dwukolorowa piłka plażowa wykonana z wytrzymałego tworzywa PCV z nadrukiem logo miasta Piła i adresem strony internetowej: - wymiary: O 24,5 cm - ilość: 1.000 sztuk, w tym: 250 sztuk z paskami biało-zielonymi, 250 sztuk z paskami biało-czerwonymi, 250 sztuk z paskami biało-żółtymi, 250 sztuk z paskami biało niebieskimi - nadruk: sitodruk, na białym pasku, 6 kolorów, na podstawie wzorów przekazanych przez Zamawiającego - wymagana czcionka: Exotc 350 Bd EU. 5. Brelok z PCV z żetonem do wózka w supermarkecie połączony z metalowym kółkiem, z nadrukiem logo miasta Piła: - kolor PCV: zielony PANTONE 350 CVU - wymiary: 7,2 x 3,5 x 0,5 cm - ilość: 1.000 sztuk - nadruk: sitodruk, na breloku, jednostronny, 3 kolory, na podstawie wzoru przekazanego przez Zamawiającego - wymagana czcionka: Exotc 350 Bd EU. Wykonawca ponosi koszty pozyskania czcionki wymaganej przez Zamawiającego. Zamawiający przed wykonaniem gadżetów promocyjnych zatwierdzi ostateczną wersję nadruków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał usługi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód, że usługi zostały wykonane z należytą starannością i zachowaniem terminów realizacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ. 2) Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Przykładowe wzory wykonanych prac o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.