eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przewóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych oraz opiekuńczo - wychowawczych i zdrowotnych w okresie październik 2007 - czerwiec 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Gdańsk: Przewóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych oraz opiekuńczo - wychowawczych i zdrowotnych w okresie październik 2007 - czerwiec 2008
Numer ogłoszenia: 164675 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax 058 3091323 w. 402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych oraz opiekuńczo - wychowawczych i zdrowotnych w okresie październik 2007 - czerwiec 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych oraz ośrodków opiekuńczo wychowawczych i zdrowotnych od października 2007 do czerwca 2008 (również poruszające się na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania na terenie Gdańska do miejsca docelowego również na terenie Gdańska wynikającego z Załącznika nr 3 do SIWZ i z powrotem. Przewóz będzie realizowany w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ferii świątecznych (Boże Narodzenie 2007, ferie zimowe 2008, Wielkanoc 2008) oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 141, póz. 1362) tj.: a)w m-cu październiku 23 dni, b)w m-cu listopadzie 21 dni, c)w m-cu grudniu 15 dni, d)w m-cu styczniu 12 dni, e)w m-cu luty 21 dni, f)w m-cu marcu 17 dni, g)w m-cu kwietniu 22 dni, h)w m-cu maju 18 dni, i)w m-cu czerwcu 15 dni. Osoby należy dowieźć do placówek i ośrodków w godzinach ustalonych przez Zamawiającego oraz odebrać z placówek i ośrodków i dowieźć do miejsca zamieszkania. Wykonawca zobowiązany będzie do: a)prowadzenia ewidencji przewozów i ilości przewożonych osób, potwierdzonej jednorazowo (z rozbiciem na poszczególne dni tygodnia), raz w miesiącu przez placówki i ośrodki, b)pomocy przewożonym osobom przy wsiadaniu do samochodu i wysiadaniu z niego, c)odpowiedniego oznakowania samochodu używanego do przewozu osób niepełnosprawnych. d)zabezpieczenia przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych samochodu zastępczego, w przypadku awarii samochodu używanego do realizacji zamówienia. Wykaz adresów zamieszkania dowożonych osób oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowy plan lekcji zostanie dostarczony przewoźnikowi po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych osób może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. , Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie zadania (1-2) kilka zadań bądź na jedno zadanie: Zadanie nr 1 - trasa nr 1 - o liczbie wozokm: 100 dziennie Zadanie nr 2 - trasa nr 2 - o liczbie wozokm: 100 dziennie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców złożył wraz z OFERTĄ następujące oświadczenia lub dokumenty (załączniki do oferty): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego (licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydana na podstawie art. 7 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. 125 poz. 1371) 5. Kserokopia, dowodu rejestracyjnego pojazdu z wpisem o dostosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym możliwość przewożenia minimum 2 wózków inwalidzkich, a jeżeli w dowodzie rejestracyjnym nie ma ww. wpisu do dowodu rejestracyjnego należy dołączyć aktualne zaświadczenie ze stacji diagnostycznej z wpisem o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia minimum 2 wózków inwalidzkich. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie poświadcza wykonawca. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę w oparciu o art. 9 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ztm.gda.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku pokój 412, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Trasa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 wozokm dziennie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Trasa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 wozokm dziennie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.