eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Naprawy i konserwacje instalacji budynkowych.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Starogard Gdański: Naprawy i konserwacje instalacji budynkowych.
Numer ogłoszenia: 164669 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, fax 058 5625321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/zbm_starogard

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje instalacji budynkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usuwanie awarii na instalacjach wod.-kan., gazowych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych, mieszkalno-usługowych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański, osób fizycznych i prawnych (administracja przymusowa), o nieuregulowanym stanie prawnym, będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., wykazanych w załączniku (wzór zał. Nr 1) oraz zakresem prac wyszczególnionych w załączniku (wzór zał. nr 7). 2. Realizacja obejmuje wykonywanie usługi w dni robocze w godz. od 7.00 do 15.00, poprzez wystawianie kontrolek roboczych przez Dział Techniczny zamawiającego. Wykonanie usługi musi być potwierdzone czytelnym podpisem użytkownika lokalu, w którym awaria nastąpiła lub technika rejonu jeżeli awaria nastąpiła w lokalu niezamieszkałym lub na instalacji poza lokalami. Na miejscu awarii w treść kontrolki wykonawca zobowiązany jest wpisać godz. rozpoczęcia i zakończenia prac, ilość wbudowanych materiałów oraz przejechanych kilometrów liczonych od bazy wykonawcy do miejsca realizacji prac. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości faktycznie przepracowanych r-g i ceny zaproponowanej przez wykonawcę z doliczeniem ceny faktycznie wbudowanych materiałów łącznie z kosztem ich zakupu oraz iloczynu ilości przejechanych kilometrów i stawki za kilometr. 3. Realizacja obejmuje wykonanie usługi w dni robocze w godz. od 15.00 do 7.00 rano dnia następnego poprzez przyjmowanie przez wykonawcę bezposrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolkę roboczą w tym przypadku wystawia wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 2. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie przepracowanych r-g i ceny zaproponowanej przez wykonawcę podwyższoną o 65 % z doliczeniem ceny faktycznie wbudowanych materiałów łącznie z kosztem ich zakupu oraz iloczynu ilości przejechanych kilometrów i stawki za kilometr. 4. Realizacja obejmuje wykonanie usługi w dni wolne od pracy i święta poprzez przyjmowanie przez wykonawcę bezpośrednich zgłoszeń od użytkowników lokali. Kontrolki robocze w tym przypadku wystawia wykonawca, potwierdzenie wykonania robót zgodnie z zapisem w pkt. 2. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie przepracowanych r-g i ceny zaproponowanej przez wykonawcę podwyższoną o 130 % z doliczeniem ceny faktycznie wbudowanych materiałów łącznie z kosztem ich zakupu oraz iloczynu ilości przejechanych kilometrów i stawki za kilometr. 5. Wykonanie po godz. 15.00 kontrolek roboczych pobranych przed godz. 15.00 jest równoznaczne z rozliczeniem ich wg zasad określonych w pkt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi art. 22, ust. 1, pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków odbywać będzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do złożenia według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie Wykonawcy na załączniku (wzór Zał. Nr 3), o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów (m.in. aktualne uprawnienia) stwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osoby, które będą wykonywać zamówienie. Przedłożone dokumenty należy dołączyć do załącznika (wzór Zał. Nr 6) 4. Zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Wykaz na załączniku (wzór Zał. Nr 4) numerów telefonów dostępnych przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu, niezbędnych narzędzi, urządzeń i transportu. 6. Wykaz na załączniku (wzór Zał. nr 5) wykonania w okresie minionych 3 lat dwóch usług w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Załącznikiem do wykazu będzie dokument lub dokumenty podpisane przez odbiorcę, potwierdzające należyte wykonanie usług. Dokument lub dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykaz na załączniku (wzór Zał. Nr 6) osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówień (w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się, aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego). 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/zbm_starogard

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogad Gdański, woj. pomorskie (pokój Nr 03 w godzinach od 8.00 do 14.00).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim, ul. Traugutta 56, 83-200 Starogad Gdański, woj. pomorskie (pokój Nr 09 - Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.