eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Zielona Góra: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6
Numer ogłoszenia: 164662 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze , ul. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 02 00, faks 68 456 02 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24 oraz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie przy ul. Sobieskiego 6..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyc koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenia technicznego w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz oświadczenie, że nie jest w stosunku do Wykonawcy prowadzone postępowanie majace na celu cofnięcie koncesji (załącznik Nr 11 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ) 2. oświadczenie, że Wykonawca dysponować będzie grupą interwencyjną oraz osoby, które posiadają niezbędną wiedzę i kwalifikacje (załącznik nr 8 do SIWZ): - zadanie nr 1 - w ciągu doby przynajmniej jeden z pracowników świadczących usługę ochrony fizycznej musi być pracownikiem kwalifikowanym, tj. wpisanym na listę pracowników kwalifikowanych - zadanie nr 2 - wszyscy pracownicy Wykonawcy świadczący usługę na rzecz Urzędu Skarbowego w Świebodzinie zobowiązani są posiadać wpis na listę pracowników kwalifikowanych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 700 000,00 w przypadku składania oferty na cały przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty na poszczególne zadania: 1) zdanie nr 1 - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 2) zdanie nr 2 - na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowi integralną część umowy. 3. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 144 ustawy możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami: a. W przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego, w miejsce Zamawiającego wstępuje Izba Skarbowa w Zielonej Górze lub inna jednostka organizacyjna Skarbu Państwa. b. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (VAT, przepisów związanych z przedmiotem zamówienia). c. Dopuszcza się za zgodą stron umowy zmiany w terminach płatności. d. Dopuszcza się dokonania zmiany określonych w umowie nazw, adresów. e. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę godzin świadczenia usługi ochrony fizycznej. 4. O zmianach, o których mowa w ust. 3 Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.us2zgora.mf.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DRUGI URZĄD SKARBOWY W ZIELONEJ GÓRZE ul. Dr. Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra pokuj nr 806 (VIII piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2014 godzina 10:00, miejsce: DRUGI URZĄD SKARBOWY W ZIELONEJ GÓRZE ul. Dr. Pieniężnego 24 65-054 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia kompleksu budynków położonych w Zielonej Górze przy ul. Dr. Pieniężnego 24..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Urzędu Skarbowego w Świebodzinie oraz na wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.