eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Słupsk: Wykonanie prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 16464 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku , ul. Kaszubska 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8413722, 059 8481451, faks 059 8413723.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pracach pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku zgodnie z wykazami terenów stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) przycięcie krzewów - praca winna być wykonana jeden raz wiosną do 31.03.2012r, i dotyczy przycięcia sekatorem lub piłką krzewów zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej ,wycięcia zbędnych pędów i odrostów korzeniowych , zebraniu gałęzi i wywiezieniu ich na miejsce utylizacji, 2) przekopanie i pielenie skupin krzewów: a) przekopanie skupin wraz z zaznaczeniem obrysu skupiny, termin wykonania: do 10 maja 2011r., b) odchwaszczanie skupin - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego , pielenie ręczne wraz z zebraniem chwastów i wywiezieniem w miejsce utylizacji. 3) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji żywopłotów: a) przycięcie żywopłotów - 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego pilarką spalinową , zebranie gałązek i wywiezienie w miejsce utylizacji w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru, b) odchwaszczanie żywopłotów : 6 x w sezonie wegetacyjnym., spulchnianie i pielenie z zaznaczeniem obrysu żywopłotu, zebranie chwastów i wywiezienie w miejsce utylizacji, 4) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji różanek: a) wiosenne odkrycie róż / dot. 2012r./, b) przycięcie krzewów róż -1 x jesień i 1 x wiosna / dot. 2012r./; zebranie pędów i wywiezienie w miejsce utylizacji, c) obcięcie kwiatostanów róż - 2 x w sezonie; usunięcie sekatorem przekwitłych kwiatostanów i zbędnych gałązek; zebranie i wywiezienie w miejsce utylizacji, d) odchwaszczanie krzewów róż - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego z wywiezieniem chwastów w miejsce utylizacji, e) zabezpieczenie róż na zimę - kopczykowanie róż poprzez zgarnięcie warstwy gleby i utworzenie warstwy przykrycia w stanie rozluźnionym 20 cm, termin agrotechniczny - po wystąpieniu pierwszych silniejszych przymrozków. Wiosną należy rozkopczykować róże / .wiosna do 31.03.2011r./, 5) zimą należy dokonywać systematycznych przeglądów stanu roślin i w razie potrzeby przy wystąpieniu ciężkiej pokrywy śnieżnej usunąć ją w celu zapobiegnięcia zniszczenia pokroju roślin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego , o którym mowa w art. 67 ust. 6 i 7 ustawy dotychczasowemu Wykonawcy , stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego na każdym zadaniu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: zadanie nr 1 - 300,00 zł, zadanie nr 2 - 200,00 zł w terminie do 9 lutego 2011r. 2. Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322 .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykonali w okresie trzech ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania dwie usługi: a) z których każda odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach, oraz b) których łączna wartość brutto jest nie mniejsza niż 45.000,00 zł brutto dla zadania nr 1 i nie mniejsza niż 40.000,00 zł brutto dla zadania nr 2;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji w zakresie usług ogrodniczych/ w zakresie nadzoru - 1 osoba z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub z kwalifikacjami gospodarza terenów zieleni - ukończony kurs na poziomie II stopnia NOT i minimum 3 letnim stażem oraz minimum 3 ogrodników z wykształceniem technicznym lub zawodowym - załącznik nr 7. Udokumentowanie średniego zatrudnienia 12 osób w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania potwierdzonego przez ZUS na podstawie druków DRA o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne/,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)parafowany i wypełniony projekt umowy wraz z harmonogramem płatności, który winien zawierać taki podział środków pieniężnych, który odpowiada wykonywanym pracom w danym okresie - załącznik nr 9 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany częstotliwości, terminów i miejsca wykonywania prac, oraz ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku - zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) przycięcie krzewów - praca winna być wykonana jeden raz wiosną do 31.03.2012r, i dotyczy przycięcia sekatorem lub piłką krzewów zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej ,wycięcia zbędnych pędów i odrostów korzeniowych , zebraniu gałęzi i wywiezieniu ich na miejsce utylizacji, 2) przekopanie i pielenie skupin krzewów: a) przekopanie skupin wraz z zaznaczeniem obrysu skupiny, termin wykonania: do 10 maja 2011r., b) odchwaszczanie skupin - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego , pielenie ręczne wraz z zebraniem chwastów i wywiezieniem w miejsce utylizacji. 3) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji żywopłotów: a) przycięcie żywopłotów - 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego pilarką spalinową , zebranie gałązek i wywiezienie w miejsce utylizacji w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru, b) odchwaszczanie żywopłotów : 6 x w sezonie wegetacyjnym., spulchnianie i pielenie z zaznaczeniem obrysu żywopłotu, zebranie chwastów i wywiezienie w miejsce utylizacji, 4) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji różanek: a) wiosenne odkrycie róż / dot. 2012r./, b) przycięcie krzewów róż -1 x jesień i 1 x wiosna / dot. 2012r./; zebranie pędów i wywiezienie w miejsce utylizacji, c) obcięcie kwiatostanów róż - 2 x w sezonie; usunięcie sekatorem przekwitłych kwiatostanów i zbędnych gałązek; zebranie i wywiezienie w miejsce utylizacji, d) odchwaszczanie krzewów róż - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego z wywiezieniem chwastów w miejsce utylizacji, e) zabezpieczenie róż na zimę - kopczykowanie róż poprzez zgarnięcie warstwy gleby i utworzenie warstwy przykrycia w stanie rozluźnionym 20 cm, termin agrotechniczny - po wystąpieniu pierwszych silniejszych przymrozków. Wiosną należy rozkopczykować róże / .wiosna do 31.03.2011r./, 5) zimą należy dokonywać systematycznych przeglądów stanu roślin i w razie potrzeby przy wystąpieniu ciężkiej pokrywy śnieżnej usunąć ją w celu zapobiegnięcia zniszczenia pokroju roślin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac pielęgnacyjnych w skupinach krzewów , żywopłotach i różankach na terenach zieleni miejskiej w Słupsku - zad 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) przycięcie krzewów - praca winna być wykonana jeden raz wiosną do 31.03.2012r, i dotyczy przycięcia sekatorem lub piłką krzewów zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej ,wycięcia zbędnych pędów i odrostów korzeniowych , zebraniu gałęzi i wywiezieniu ich na miejsce utylizacji, 2) przekopanie i pielenie skupin krzewów: a) przekopanie skupin wraz z zaznaczeniem obrysu skupiny, termin wykonania: do 10 maja 2011r., b) odchwaszczanie skupin - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego , pielenie ręczne wraz z zebraniem chwastów i wywiezieniem w miejsce utylizacji. 3) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji żywopłotów: a) przycięcie żywopłotów - 2 x w ciągu sezonu wegetacyjnego pilarką spalinową , zebranie gałązek i wywiezienie w miejsce utylizacji w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru, b) odchwaszczanie żywopłotów : 6 x w sezonie wegetacyjnym., spulchnianie i pielenie z zaznaczeniem obrysu żywopłotu, zebranie chwastów i wywiezienie w miejsce utylizacji, 4) opis prac wymaganych od Wykonawcy w zakresie pielęgnacji różanek: a) wiosenne odkrycie róż / dot. 2012r./, b) przycięcie krzewów róż -1 x jesień i 1 x wiosna / dot. 2012r./; zebranie pędów i wywiezienie w miejsce utylizacji, c) obcięcie kwiatostanów róż - 2 x w sezonie; usunięcie sekatorem przekwitłych kwiatostanów i zbędnych gałązek; zebranie i wywiezienie w miejsce utylizacji, d) odchwaszczanie krzewów róż - 6 x w ciągu sezonu wegetacyjnego z wywiezieniem chwastów w miejsce utylizacji, e) zabezpieczenie róż na zimę - kopczykowanie róż poprzez zgarnięcie warstwy gleby i utworzenie warstwy przykrycia w stanie rozluźnionym 20 cm, termin agrotechniczny - po wystąpieniu pierwszych silniejszych przymrozków. Wiosną należy rozkopczykować róże / .wiosna do 31.03.2011r./, 5) zimą należy dokonywać systematycznych przeglądów stanu roślin i w razie potrzeby przy wystąpieniu ciężkiej pokrywy śnieżnej usunąć ją w celu zapobiegnięcia zniszczenia pokroju roślin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.