eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana ślusarki okiennej na klatce schodowej segment G i F, wymiana ślusarki okiennej wnęk korytarzowych segment G w budynku UW Sokrates w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Warszawa: Wymiana ślusarki okiennej na klatce schodowej segment G i F, wymiana ślusarki okiennej wnęk korytarzowych segment G w budynku UW Sokrates w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9
Numer ogłoszenia: 16460 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ślusarki okiennej na klatce schodowej segment G i F, wymiana ślusarki okiennej wnęk korytarzowych segment G w budynku UW Sokrates w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana ścian okiennych - ślusarki okiennej na klatce schodowej blok G i F, wymiana ślusarki okiennej wnęk korytarzowych segment G, wymiana siatek zabezpieczających przy balustradach klatki schodowej w obiekcie UW Sokrates znajdującym się w Warszawie przy ul. Smyczkowej 9. Roboty budowlane: - demontaż tynków wokół ścianek okiennych w celu odsłonięcia kotew mocujących ramiaki okienne do ściany; - demontaż ramiaków; - demontaż siatek zabezpieczających przy schodach na całej powierzchni klatki schodowej; - zabezpieczenie terenu robót folią w trakcie prac; - wykucie z muru ościeżnic stalowych; - pocięcie ościeżnic połą kątową na mniejsze elementy do transportu; - wykonanie zabezpieczeń bhp przy montażu nowych okien w celu zabezpieczenia przed ich wypadnięciem na zewnątrz budynku podczas ich montażu; - zamontowanie nowych ścianek okiennych zewnętrznych z aluminium wypełnionych szybami zespolonymi, bezpiecznymi z przekładką termiczną; - uzupełnienie tynków i powłok malarskich oraz uszczelnienie styku ościeżnicy z posadzką; - montaż nowych siatek z drutu stalowego ocynkowanego powlekanego PCV w ramce z kątownika do balustrady klatki schodowej; - usuniecie gruzu i okien z rozbiórki i wywiezienie na miejsce utylizacji. Prace będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w przedmiarach, obowiązującymi przepisami w tym p.poż., normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i na warunkach ustalonych w umowie. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty będą prowadzone w budynku czynnym. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Kierownikiem UW Sokrates harmonogram poszczególnych prac. Wykonawca ma obowiązek dostosować sposób prowadzenia robót do wymagań Zamawiającego, a w szczególności: 1) prowadzić roboty zgodnie z wymaganiami sztuki budowlanej, prawa budowlanego, przepisami bhp i ppoż.; 2) prowadzić dokumentację wymaganą przepisami prawa budowlanego; 3) wykonawstwo powinno być prowadzone pod stałym nadzorem inspektora nadzoru; 4) wszelkie prace prowadzić w godzinach 8.00 - 20.00, przy czym prace o dużym natężeniu hałasu prowadzić w godzinach od 9.00 do 18.00; 5) utrzymywać ciągi komunikacyjne w stanie wolnym od wszelkich przeszkód uniemożliwiających normalne z nich korzystanie (codzienne sprzątanie po skończonej pracy). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wywozu gruzu i zdemontowanych materiałów budowlanych przynajmniej raz w tygodniu. Wykonawca ma obowiązek oczyścić teren składowania zdemontowanych materiałów w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zakończenia robót. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze, które musi być zwolnione i przywrócone do stanu pierwotnego w terminie 7 dni od daty zakończenia robót. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez jego pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie i formie określonej w ustawie - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zapisami SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty: Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 120.000,00 PLN. 2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 PLN. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ Formularzem oferty - następujące oświadczenia i dokumenty (wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ): 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 PLN. 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz robót wraz z załącznikami. Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 120.000,00 PLN. Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie, referencje itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Dla osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca przedstawi kserokopie następujących dokumentów: kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dla ww. osoby Wykonawca przedstawi kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt oraz innych tzw. dni rektorskich) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 2. W tym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 3. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Izabela Talarek - Dział Zamówień Publicznych, tel: 0-22-55-20-831, fax: 0-22-55-22-507.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.