To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Lubawa: Dostawa asortymentu farmaceutycznego i materiałów opatrunkowych
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubawie i Filii w Iławie
Numer ogłoszenia: 164536 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134868 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Lubawie, ul. Grunwaldzka 16, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648 86 43, 645 21 53, faks 0-89 648 71 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu farmaceutycznego i materiałów opatrunkowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubawie i Filii w Iławie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Sprzedaż i dostawa asortymentu farmaceutycznego i materiałów opatrunkowych wyszczególnionych w wykazie leków stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub równoważnych. Nazwa i kod według CPV: 33.60.00.00-6 - różne produkty farmaceutyczne 2.Zapotrzebowanie na poszczególne asortymenty (ilość, rodzaj) będzie składane telefonicznie lub faxem przez Zamawiającego z ustaleniem terminu dostawy na podstawie podpisanych przez lekarza recept i zapotrzebowań. Dostarczony asortyment winien posiadać optymalny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać ilościom i asortymentowi złożonego zamówienia. Dostawa transportem i na koszt dostawcy. Realizacja dostaw sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. Asortyment winien być dostarczony wraz z fakturą VAT w oryginalnych opakowaniach o optymalnym terminie ich użyteczności, w ilości i asortymencie zgodnie ze złożonym zamówieniem oraz ustalonym przez strony terminie. W przypadku braku zamawianej pozycji wykonawca we własnym zakresie sprowadzi je i dostarczy do zamawiającego w terminie i w sposób opisany wyżej nie później jednak niż w ciągu trzech dni roboczych. Nie dopuszcza się zamienników zamówionego asortymentu bez zgody Zamawiającego. 3.Na dostarczony asortyment sprzedający wystawi fakturę VAT, która zostanie opłacona przelewem w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia faktury. 4.Opis faktury powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko mieszkańca Dom Pomocy Społecznej 14-260 Lubawa ul. Grunwaldzka 16 NIP 744 00 05 614 5.W pozycji faktury nazwa towaru należy zamieścić dokładny opis produktu, tj nazwa, postać, dawka, ilość sztuk w opakowaniu. Ponadto faktura powinna zawierać informacje dotyczące Rozliczenia dla domu pomocy społecznej w rozbiciu na specyfikację odpłatności: - należność pacjenta - refundacja NFZ 6. Każda faktura powinna zawierać podsumowanie: Całość do zapłaty w tym: 1) DPS 2) mieszkaniec 7. Ilości poszczególnych asortymentów podane w załączniku Nr 1 nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Za zamówienie mniejszej ilości poszczególnych asortymentów ujętych w załączniku Nr 1 zamawiający nie będzie ponosił żadnych skutków prawnych lub finansowych. 8.Zamawiający wymaga stałości cen asortymentu przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a)proponowany asortyment o cenach urzędowych może zmienić cenę tylko w przypadku zmian określonych przez Ministra zdrowia w porozumieniu z Ministrem Finansów w zakresie wynikającym z Rozporządzeń: -Ministra Zdrowia - w sprawie wykazu leków podstawowych i uzupełniających, oraz wysokości odpłatności za leki uzupełniające. -Ministra Zdrowia - w sprawie wykazu chorób oraz wykazu leków i wyrobów medycznych, które ze względu na te choroby są przepisywane bezpłatnie, za opłatą ryczałtową lub za częściową odpłatnością -Ministra Zdrowia - w sprawie ustalenia limitów cen leków i wyrobów medycznych wydawanych świadczeniobiorcom bezpłatnie, za opłatą ryczałtową lub częściową odpłatnością. Zmianę tych cen dopuszcza się z dniem wejścia w życie odpowiednich rozporządzeń. b)wzrost cen proponowanego asortymentu po cenach umownych u producenta przekroczy 10% w stosunku do cen w dniu złożenia oferty (wzrost ten może być uwzględniony po wcześniejszym udokumentowaniu przez Wykonawcę); c)w przypadku asortymentu importowanego zmiana cen będzie możliwa, gdy wskaźnik wzrostu kursu waluty producenta przekroczy 8% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty średni kurs NBP d)zmiany cen wynikającej ze zmian stawek podatkowych w stopniu wynikającym z tych zmian, oraz w innych nie dających się przewidzieć przed przystąpieniem do składania ofert przypadkach. 9.Podwyższenie cen umownych nie może nastąpić w okresie krótszym niż 3 miesiące od podpisania umowy. Dostawca o zmianie cen na wyższe winien powiadomić zamawiającego pisemnie z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem dokonanych podwyżek. UWAGA: 10.Wszystkie pozycje załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ winny być wypełnione. 11.Jeżeli na dzień składania ofert okaże się, iż zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ jakikolwiek lek został wycofany z obrotu zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem, lek ten (niezależnie od tego czy Wykonawca zaoferuje ten lek i wyceni go) zostanie pominięty w ocenie ofert. Oznacza to, iż Zamawiający dokonując oceny ofert nie będzie brał pod uwagę tego leku w odniesieniu do wszystkich Wykonawców, potraktuje tak, jakby nie zamawiał tego leku. 12. Wartość leków 100% w postaci ampułek należy obliczyć tak aby wartość opakowania była podzielna przez ilość ampułek w danym opakowaniu. Wartość przedmiotu zamówienia stanowi suma ośmiomiesięcznych kosztów dostaw, przy czym przyjmuje się, że miesięczny koszt dostawy stanowi kwota przedstawiona w załączniku nr 1 do siwz, powiększona o 15 % ceny ofertowej tegoż załącznika z przeznaczeniem na asortyment nie ujęty w załączniku).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVOPHARM - MILLER SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NOVOPHARM - MILLER SPÓŁKA JAWNA
- NovoPharm-Miller sp.j., ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64814,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55330,64
Oferta z najniższą ceną: 55330,64 / Oferta z najwyższą ceną: 72013,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LUBAWA
- Modernizacja placu zabaw na terenie rekreacyjnym Przedszkola Miejskiego w Lubawie
- Budowa placu zabaw na potrzeby Żłobka Miejskiego przy ul. Św. Barbary 45 w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- "Dostawy heparyn, leków i akcesoriów operacyjnych - 2024"
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Dostawa płynów infuzyjnych i produktów do żywienia dzieci dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Programu lekowego
- Dostawa płynów infuzyjnych i preparatów do żywienia.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.