eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Dostawy szwów chirurgicznych ujętych w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Limanowa: Dostawy szwów chirurgicznych ujętych w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 164518 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy szwów chirurgicznych ujętych w 10 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - 180 saszetek; zadanie nr 2 - 10380 saszetek; zadanie nr 3 -6900 saszetek; zadanie nr 4 -252 saszetki; zadanie nr 5 -696 saszetek; zadanie nr 6 -1560 saszetek; zadanie nr 7 -180 saszetek; zadanie nr 8 -12 saszetek; zadanie nr 9 -144 saszetki; zadanie nr 10 -144 saszetki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Próbki: Wytypowane pozycje do oceny techniczno-użytkowej zadanie 1:poz.3;poz.4 zadanie 2:poz.2;poz.11;poz.15;poz.17,poz.18,poz.19 zadanie 3:poz.3;poz.6;poz.8 zadanie 4:poz.1 zadanie 5:poz.8;poz.9 zadanie 6:poz.1 zadanie 7:poz.1 zadanie 8:poz.1 zadanie 9:poz.1 zadanie 10:poz.1 Zamawiający wymaga do oceny jakościowej złożenia po 5 saszetek z wytypowanej pozycji. Dodatkowo do wszystkich pozycji formularzy asortymentowo-cenowych wymaga złożenia po 1 saszetce celem identyfikacji z opisanym przedmiotem zamówienia oraz katalogiem. Próbki winny być opisane w sposób ułatwiający ich identyfikację (którego dotyczą zadania i pozycji) oraz winna być dołączona instrukcja użytkowania (dopuszczalna 1 do zadania) Próbki muszą zostać osobno złożone w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem Próbki. Próbki są integralną częścią oferty, ich brak spowoduje odrzucenie oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010 r.) Wykonawca dostarczy katalogi/karty katalogowe/foldery w języku polskim potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami określonymi przez Zamawiającego i podanymi numerami katalogowymi w formularzu asortymentowo-cenowym; Instrukcja użytkowania dopuszczalna 1 do zadania;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna (jakość) - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłuknowy, antybakteryjny, okres podtrzymywania tkanki 42 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 180 - 238 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłuknowy, antybakteryjny, okres podtrzymywania tkanki 42 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 180 - 238 dni 180 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub mieszaniną poliglaktyny 370.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia (1:1)okres podtrzymywania tkanek 28-35dni,okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni. 10380 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, poliamidowy 6900 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany (polibutylat) 252 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy, polipropylenowy 696 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony,wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia(1:1),okres podtrzymywania tkanek 10-14dni, okres po.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony,wykonany z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego powlekany mieszaniną poliglaktyny 370 i stearynianu wapnia(1:1), okres podtrzymywania tkanek 10-14dni, okres podtrzymywania początkowego (50%) -5 dni, okres całkowitego wchłonięcia szwu do 42 dni 1560 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew niewchłanialny, syntetyczny, poliamidowy, pleciony, powlekany woskiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, syntetyczny, poliamidowy, pleciony, powlekany woskiem 180 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy wykonany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu system składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu,pętlowego chwy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran ,monofilamentowy wykonany z kopolimeru kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu system składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowego chwytaka na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków czas podtrzymywania ok.60dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu do 180dni 12 saszetek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy wykonany z poliestru (glikolid+dioksanon+węglan trimetylenu) czas podtrzymywania do 28dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 90-110 dni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy wykonany z poliestru (glikolid+dioksanon+węglan trimetylenu) czas podtrzymywania do 28dni, czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 90-110 dni 144 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony (poliester glikolidu i laktydu powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego) czas całkowitego wchłonięcia m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, powlekany, pleciony (poliester glikolidu i laktydu powlekany mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego) czas całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni 144 saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.