eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na wystawę stałą w Oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Dom Eskenów, pt. Toruń i jego historia, w ramach II etapu realizacji wystawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Toruń: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na wystawę stałą w Oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Dom Eskenów, pt. Toruń i jego historia, w ramach II etapu realizacji wystawy
Numer ogłoszenia: 164419 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147713 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 622-70-38, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na wystawę stałą w Oddziale Muzeum Okręgowego w Toruniu - Dom Eskenów, pt. Toruń i jego historia, w ramach II etapu realizacji wystawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji II etapu wystawy stałej pt. Toruń i jego historia - nowożytność w Domu Eskenów zgodnie z poniższym opisem oraz ich montaż we wskazanych w specyfikacji i załączonym do niej wzorze umowy, terminach. Montaż odbywać się będzie na salach oznaczonych w projekcie jako 1 (208/207) i 2 (206) oraz antresola. Przedmiot zamówienia został opisany przez: 1) Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) Szczegółowy opis zawarty w niniejszym punkcie. W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy ustalony zostanie harmonogram wykonania zamówienia, w porozumieniu z wykonawcą elementów aranżacyjnych. W przypadku użycia w projekcie nazw własnych Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu o podobnych parametrach. Wybór producenta jest zależny od Wykonawcy. Wykonawca planując harmonogram prac powinien uwzględnić następujące elementy: - Ostateczny termin wykonania programów multimedialnych wraz z ich uruchomieniem to 30.10.2013 r. - Montaż elementów aranżacji - termin wykonywania prac na salach wystawowych nie później niż od 1.10.2013 r. do 30.10.2013 r. - montaż sprzętu multimedialnego: od 1.10.2013 r. do 25.10.2013 r. - termin zostanie ustalony z wykonawcą aranżacji, - podczas realizacji zamówienia konieczna jest współpraca z wykonawcą elementów aranżacji - Ostateczny odbiór zamówienia - 25.10.2013 r. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z wykonawcami elementów aranżacji. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego - stwierdzonego na podstawie uzgodnionego pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokołu konieczności. Dopuszcza się realizację części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty przewidywanego zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Przy podpisywaniu umowy niezbędne będzie dostarczenie umów zawartych z podwykonawcami, przy czym zakres ich prac powinien być tożsamy z tym określonym w dokumentach dołączanych do oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUDIOTECH S. Kamiński, A. Urbaniak Spółka jawna, ul. Chrzanowskiego 62, 51-141 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 183270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.