eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa Artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych dla potrzeb WSZ w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Płock: Dostawa Artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych dla potrzeb WSZ w Płocku
Numer ogłoszenia: 164416 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych dla potrzeb WSZ w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kserograficzny, wizytówkowy, kancelaryjny, zeszyty koperty, segregatory, teczki, kalka maszynowa, ofertówki foliowe, dzienniki korespondencyjne, wkłady do długopisu, ołówki, kleje biurowe, zszywki, spinacze, mazaki tusze do stempli, linijki, taśmy, zakreślacze, papier do telefaksu, dziurkacze, zszywacze, rozszywacze, płyty CD, klawiatury komputerowe, myszki optyczne, listwy przeciwprzepięciowe, tusze, tonery.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla oferty całkowitej wynosi: 3.218,00 PLN a dla ofert częściowych: pakiet nr 1 - 370,- PLN pakiet nr 2 - 67,- PLN pakiet nr 3 - 54,- PLN pakiet nr 4 - 203,- PLN pakiet nr 5 - 188,- PLN pakiet nr 6 - 13,- PLN pakiet nr 7 - 12,- PLN pakiet nr 8 - 37,- PLN pakiet nr 9 - 473,- PLN pakiet nr 10 - 304,- PLN pakiet nr 11 - 1 496,- PLN pakiet nr 12 - 1,- PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Pzp). Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty dokumenty wymagane w pkt VIII A SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na podstawie których będzie dokonywana ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg zał. nr 2 do SIWZ ) - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1-4 SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek odpowiednio na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, - na potw. warunku z pkt IV ppkt 1 i 4 SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów określonych w pkt VIII A ppkt 2-4 SIWZ załącza dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zaopatrzenia (pokój nr 2 kontener) ul. Medyczna 19 09-400 Płock godziny urzędowania: 7:30 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zaopatrzenia (pokój nr 2 kontener) ul. Medyczna 19 09-400 Płock.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kserograficzny oraz papier wizytówkowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kancelaryjny, zeszyty w kratkę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty zwykłe białe, koperty szare średnie oraz duże.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Segregatory, teczki wiązane, skoroszyty, kalka maszynowa, koszulki przezroczyste, ofertówki foliowe, teczki papierowe z gumką, teczki do podpisu, dzienniki korespondencyjne, teczki z godłem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do długopisu, pisaki cienkopisy, ołówki, gumka szkolna, klej biurowy, zszywki, mazaki czarne wodoodporne oraz do znakowania bielizny szpitalnej, spinacze, tusz do stempli, pinezki, linijki, taśma korekcyjna, korektory w płynie, taśma bezbarwna samoprzylepna, taśma szeroka pakowa samoprzylepna, zakreślacze kolorowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do telefaksu, papier składanka do komputera, papier termiczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier pakowy bielony.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły biurowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty szare do zdjęć RTG, koperty z zabezpieczeniem, dziurkacze, zszywacze, rozszywacze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria komputerowe na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyskietki, płyty CD R, CD RW, DVD-R, DVD RW, klawiatura komputerowa, mysz optyczna, listwa przeciwprzepięciowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Tusze do drukarek na 12 m-cy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze czarne oraz kolorowe do drukarek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Tonery do drukarek i kserokopiarek na 12 m-cy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonery do kserokopiarek, faksów, drukarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria komputerowe na 12 m-cy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do maszyny elektr. do pisania czarna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.