eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ NR 1154 KUŹNICA KATOWSKA - BIEDASZKA w m. STARE SIOŁKOWICE ul. Klapacz i Michała - ETAP IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Opole: MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ NR 1154 KUŹNICA KATOWSKA - BIEDASZKA w m. STARE SIOŁKOWICE ul. Klapacz i Michała - ETAP IV
Numer ogłoszenia: 164377 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069...71 w. 33, fax 077 44-14-070.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ NR 1154 KUŹNICA KATOWSKA - BIEDASZKA w m. STARE SIOŁKOWICE ul. Klapacz i Michała - ETAP IV.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia : MODERNIZACJI DROGI POWIATOWEJ NR 1154 KUŹNICA KATOWSKA - BIEDASZKA w m. STARE SIOŁKOWICE ul. Klapacz i Michała - ETAP IV 2. Szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do SIWZ. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót - przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Okres rękojmi: 36 miesięcy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 1800,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożonych wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - samochód samowyładowczy - 1 szt - koparka samojezdna - 1 szt - piła do cięcia asfaltu - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego, w tym: - kierownika robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającego odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa - kierownika robót wod.-kan.z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającego odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia w zakresie dróg, chodników i kanalizacji deszczowej, w tym: - robót drogowych o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł - kanalizacji deszczowych o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości co najmniej 300.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3 wynosi co najmniej 300.000 zł.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (formularz - załącznik nr 3) (4)- informacja o pracownikach odpowiedzialnych za realizację robót (formularz - załącznik nr 3a) (5) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (6)- dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (7) - dane finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (8) - wykaz sprzętu (formularz - załącznik nr 3d) (9) - dane dot. podwykonawców (formularz - zał.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać: nie dotyczy, i również załączyć do oferty (10)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający terminowe wykonanie robót (11)- dowód wniesienia wadium (12) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (13) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (14)- uprawnienia i zaśw. o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa pracowników Wykonawcy lub ewentualnych podwykonawców 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(3), (12) i (13) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (12), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.