eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Santok › Wymiana okien i drzwi oraz zaprojektowanie i wykonanie przybudówki szklarniowej tzn. ogród zimowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Santok: Wymiana okien i drzwi oraz zaprojektowanie i wykonanie przybudówki szklarniowej tzn. ogród zimowy.
Numer ogłoszenia: 164345 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Santok, ul. Gorzowska 59, 66-431 Santok, woj. lubuskie, tel. 095 7287510, 7287518, fax 095 7287511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi oraz zaprojektowanie i wykonanie przybudówki szklarniowej tzn. ogród zimowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana okien i drzwi. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wykazane w przedmiarze robót. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie załączonego przedmiaru robót. 2. Zaprojektowanie i wykonanie przybudówki typu szklarniowego tzn. ogród zimowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zaprojektowanie i wykonanie przybudówki typu: szklarniowego - ogród zimowy, do istniejącego budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Santoku do użytku całorocznego bez ogrzewania. Wymiary konstrukcji: - długość - 5470 mm - szerokość - 3730 mm - wysokość - 2900 i 2200 mm. Konstrukcja: · zadaszenie z profili systemowych, · konstrukcja lekka bez przekładek termicznych, · wypełnienie konstrukcji dachowej płytą komorową bezbarwną o grubości 20 mm, · elementy konstrukcyjne w kolorze białym. Wypełnienia: · zamknięcia boczne konstrukcji dachowej wykonać z systemowych profili aluminiowych w kolorze białym, · całość wypełnić szkłem zespolonym w kwaterach dolnych bezpiecznym, · zaprojektować dwa okna otwierane uchylnie i jedną parę drzwi wejściowych, · Konstrukcję budynku przymocować do zaprojektowanych fundamentów. W ofercie uwzględnić wszystkie składniki kosztowe: 1. wykonanie projektu. 2. wykonanie elementów. 3. montaż wiaty. - roboty pozostałe niezbędne do wykonania zadania, Wykonawca musi uwzględnić pozostałe roboty niezbędne do wykonania zadania, które nie są ujęte w przedmiarze i dokumentacji, nie ujęte w kosztach ogólnych budowy (narzutach), a które wg Wykonawcy należy wykonać. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz spełniający następujące warunki: 3) oferujący 30 dniowy termin płatności faktur. 4) oferujący co najmniej 3 letni okres gwarancji na całość robót, 5) wykażą się polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniowym potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, 7) Posiadają wykwalifikowaną kadrę. 8) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w powyższym rozdziale.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert . 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 6) Kosztorys ofertowy, według załączonego przedmiaru robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Kosztorys ofertowy: winien zawierać podstawę wyceny, jednostkę, ilość, wartość jednostkową i wartość netto. 7) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) Dokumenty potwierdzające, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, wykonano, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania nie mniejszych niż przedmiot niniejszego zamówienia. Wymagane jest potwierdzenie należytego wykonania przynajmniej 2 zadań odpowiednimi dokumentami. 9) Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /art.6.1 ustawy pzp) załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ust 1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 oraz w ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o w/w dokumenty Wykonawcy według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku nie spełnia choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.santok.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Gorzowska 59 66-431 Santok pok. 4 - 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Santok ul. Gorzowska 59 66-431 Santok pok. 4 - 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.