eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka na ZadanieZ 17 Budowa kanalizacji w miejscowości Strumiany współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko priorytet I - Gospodarka wodno - ściekowa działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Wieliczka: Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka na Zadanie: Z 17 Budowa kanalizacji w miejscowości Strumiany współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko priorytet I - Gospodarka wodno - ściekowa działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM
Numer ogłoszenia: 164317 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246456 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji w Gminie Wieliczka na Zadanie: Z 17 Budowa kanalizacji w miejscowości Strumiany współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko priorytet I - Gospodarka wodno - ściekowa działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej w zakresie sieci głównych i wyjść z pasa drogowego w rejonie os. Strumiany o następujących średnicach i długościach: PCV DN 160 - 104,00 m PCV DN 200 - 1 132,50 m Studnie rewizyjne DN 1000 - 40 szt Studnie rewizyjne DN 600 - 25 szt Kanały zlokalizowane będą w drogach utwardzonych oraz terenach zielonych - prywatnych. W czasie realizacji należy zwracać baczną uwagę na kolizje z innymi przewodami i liniami energetycznymi, aby ich nie uszkodzić. Podczas wykonywania wykopów istniejące uzbrojenie należy odpowiednio zabezpieczyć. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej należy przewidzieć metodami tradycyjnymi z zastosowaniem rur kielichowych. Rury i kształtki do budowy kanalizacji sanitarnej przewiduje się z PVC-U klasy S (sztywność obwodowa SN 8) ze ścianą litą jednorodną lub ze ścianką z rdzeniem spienionym o połączeniach kielichowych z fabrycznie zamontowaną uszczelką wargową zapewniającą szczelność połączeń na kielichach. Rury i kształtki muszą posiadać odporność chemiczną na związki chemiczne tam występujące. Przewody kanalizacyjne muszą być odporne na infiltrację wody gruntowej i eksfiltrację ścieków. Studnie kanalizacyjne powinny być wykonane z materiałów trwałych, wodoszczelnych i charakteryzujących się odpornością na czynniki chemiczne, fizyczne, biologiczne, na ścieranie, na obciążenia statyczne i dynamiczne. Studzienki kanalizacyjne przewiduje się jako włazowe z tworzywa sztucznego lub betonowe o średnicy 1000 mm. W sąsiedztwie planowanych przyłączy zastosować kinety zbiorcze z dwoma dopływami lub połączeniowe z jednym dopływem. Studzienki kanalizacyjne włazowe z tworzywa sztucznego typu PP, PE lub PVC z dopuszczeniem do 6 m głębokości o średnicy 1000 mm wykonane jako modułowe, z rurą karbowaną, stopniami złazowymi, z kinetą przelotową prostą lub kątową w zależności od odcinka projektowanego. Studzienki betonowe o średnicy 1000 mm wykonane z kręgów betonowych klasy B45 o współczynniku wodoszczelności W8. Kręgi łączone z elementami dna oraz pomiędzy sobą za pomocą odpowiednich uszczelek gumowych, stożkowych. Kręgi wyposażone powinny być w fabrycznie zamontowane stopnie złazowe. Studzienki powinny posiadać fabrycznie wbudowane kielichowe króćce do podłączeń rur. W studzienkach należy zamontować i zaślepić króćce dla kanałów przewidzianych do wykonania w późniejszym czasie. Dla zapewnienia przegubowego połączenia rurociągu ze studzienkami, króćce osadzone w studzienkach należy połączyć z króćcami przyłączeniowymi o długości 150 - 600 mm. Rozwiązanie studzienek kaskadowych według rozwiązań typowych stosując trójnik równoprzelotowy i obudowę kaskady betonem klasy min B25. Do regulacji wysokości osadzania włazu należy stosować pierścienie dystansowe. Pierścienie dystansowe należy łączyć za pomocą betonu min klasy B25 na kruszywie o uziarnieniu do 2 mm. Klasa włazu D400 dostosowana do przewidywanych obciążeń, włazy nie wentylowane żeliwne z wkładką betonową z blokadą i ryglami. Stopnie złazowe wykonane ze stali nierdzewnej chromowo-niklowej, perforowane wykonane podczas prefabrykacji studni betonowych jako stałe. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, załączone do SIWZ przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady przedmiar robót ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty, a nieistotne rozbieżności między jego treścią, a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ. UWAGA. Załącznikiem do niniejszej SIWZ jest projekt wykonawczy Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strumiany gmina Wieliczka w którym projektant przewidział wykonanie: kanałów PCV o całkowitej długość fi200 mm - L = 1283,0 m oraz fi160 mm - L = 122.0 m. studzienek na kanałach głównych - 72 szt. w tym z tworzywa sztucznego 7 szt. (1szt- fi1000, 6szt-fi600) i betonowych 65szt.( 46szt-fi1000, 19szt-fi600). Zamawiający informuje iż wyprzedzająco zostały wykonane, a następnie odebrane protokołem z dnia 04.09.2014 r. przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. następujące odcinki kanalizacji sanitarnej: st. istniejąca - R5 wyjścia z pasa drogowego od studni R4 i R5 st. istniejąca - K9 wyjście z pasa drogowego od studni K9 w kierunku działki nr 243/1 wyjście z pasa drogowego od studni istniejącej w kierunku działki nr 243/2 wyjście z pasa drogowego od studni K1 w kierunku studni K2 Z uwagi na powyższe przedmiotem zamówienia jest różnica pomiędzy całkowitą a wykonaną długością kanalizacji oraz liczby studni. Jednocześnie wskazujemy, iż przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ został stosownie skorygowany. Zamawiający powierza Wykonawcy następujące obowiązki: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zorganizowanie placu budowy w tym wykonanie zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac: wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się zasilić w energię elektryczną oraz w inne niezbędne media plac budowy wraz z montażem liczników, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty zużycia wody i innych mediów (po wcześniejszym opomiarowaniu tych mediów) wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie budowy (placu, zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie budowy oraz utrzymywać teren budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwać na swój koszt śmieci i odpady c) zabezpieczenie i oznaczenie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania (m.in. tablica informacyjna budowy) przez cały czas realizacji prac; d) sporządzenie i zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy; e) zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt od momentu przejęcia terenu robót od Zamawiającego do momentu zrealizowania i odebrania przedmiotu zamówienia; f) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż.; g) sporządzenie dokumentacji fotograficznej (wraz z opisem - nr działki, punkty charakterystyczne, urządzenia na nieruchomości itp.) trasy kanalizacji przed przystąpieniem do robót; h) opracowanie i uzyskanie (łącznie z zatwierdzeniem we właściwej instytucji) niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej dot. projektu organizacji ruchu drogowego, oznakowań i zabezpieczenia robót na czas realizacji robót wraz z zapewnieniem na własny koszt zatwierdzonej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót; i) w przypadku stwierdzenia kolizji wykonywanych robót ze znajdującymi się w terenie obiektami budowlanymi lub elementami infrastruktury technicznej, Wykonawca na własny koszt dokona stosownych korekt wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień itp. koniecznych do prawidłowego wykonania sieci, instalacji; j) ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz innych opłat jakie powinien uiścić Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; k) skierowanie do wykonywania przedmiotu zamówienia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, zezwolenia, badania itp.; l) zapewnienie kadry i nadzoru nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia - skierowanie osób posiadających kwalifikacje zawodowe i stosowne uprawnienia (w danej branży) konieczne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; m) zapewnienie sprzętu koniecznego do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania norm technicznych; n) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów własnych odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); o) prowadzenie dziennika budowy i udostępnianie go Inspektorowi Nadzoru oraz Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń; p) informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, w terminie do 7 dni od stwierdzenia konieczności ich wykonania; q) informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego o terminie odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach: będzie zobowiązany do odkrycia robót a następnie przywrócenia roboty do stanu pierwotnego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót - naprawienia ich lub doprowadzenia do stanu poprzedniego r) dostarczanie (na każde żądanie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego) niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; s) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze; t) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; u) informowanie Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; v) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania; w) naprawa ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy na własny koszt; x) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji) , składowanie i usuwanie wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych; y) odtworzenie stanu pierwotnego nieruchomości (nawierzchnie, zieleń, nasadzenia itp.), w których wykonywane były roboty stanowiące przedmiot umowy - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemne oświadczenie właściciela nieruchomości o jej odtworzeniu do stanu pierwotnego; z) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania, łącznie z kosztami zagospodarowania odpadów; aa) przestrzeganie przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: Ustawy Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) bb) realizowanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami (m.in. Zarząd Dróg Wojewódzkich, Zarząd Dróg Powiatowych, TAURON SA, TP SA, Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o., Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie; Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce), w tym: sporządzanie i przekazywanie dokumentacji powykonawczej, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach, uzgadnianie szczegółowych warunków realizacji prac konieczne i wymagane opłaty. cc) zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej budowy przez uprawnione służby geodezyjne; dd) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno-kartograficznej z klauzulą o przyjęciu do Państwowego Zasobu Geodezyjnego jak również nagrań z przeprowadzonego monitoringu wykonanej sieci w ramach ustalonego wynagrodzenia - w 3 kompletach; ee) terminowe wykonanie i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; ff) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim; gg) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pieszym; hh) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; ii) sporządzanie okresowych raportów z realizowanych robót - zgodnie z zasadami podanymi we wzorze umowy stanowiący załącznik do siwz; jj) współdziałanie z innymi Wykonawcami (wykonującymi roboty w ramach Projektu Kanalizacja w Gminie Wieliczka) a także z przyszłym Użytkownikiem sieci w obszarach styków wykonywanych robót; kk) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, usuwanie ew. usterek; ll) uczestniczenie w naradach związanych z budową kanalizacji; mm) uzyskanie stosownych decyzji odbiorowych (np. Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce,) oraz na użytkowanie (np. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Wieliczce. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. CPV: 45232410-9: Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232440-8: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzenia ścieków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.40-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko priorytet I - Gospodarka wodno - ściekowa działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 27, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 627434,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 413512,52

  • Oferta z najniższą ceną: 413512,52 / Oferta z najwyższą ceną: 688800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.