eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016
Numer ogłoszenia: 164299 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki , ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli; sprawa 13/II/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli w 11 grupach asortymentowych - łącznie 31 pozycji; część I - Meble (15 pozycji), część II - Krzesła konferencyjne i fotele (2 pozycje), część III - Fotel gabinetowy (1 pozycja), część IV - Fotel obrotowy (1 pozycja), część V - Krzesło obrotowe (1 pozycja), część VI - Depozytariusza (2 pozycje), część VII Fotel obrotowy dla służby 24/7 (1 pozycja), część VIII - Wersalka, fotel, lustro, ławka szkolna (4 pozycje), część IX - Regał magazynowy (1 pozycja), część X - Kanapy i fotele (2 pozycje), część XI - Regał magazynowy na chemikalia (1 pozycja).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.11.31.00-8, 39.14.31.22-7, 39.11.20.00-0, 39.29.93.00-7, 39.11.36.00-3, 39.11.33.00-0, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.11.30.00-7, 39.12.12.00-8, 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.13.60.00-4, 39.17.10.00-1, 39.14.31.10-0, 44.42.10.00-7, 39.14.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta złożona na Część V zamówienia (Krzesło obrotowe) musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 10.08.2016 r. do godz. 11:00 w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100 groszy). Oferta złożona na część VII (Fotel obrotowy dla służby 24/7) musi być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 10.08.2016 r. do godz. 11:00 w wysokości 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych i 00/100 groszy). 2) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla pozostałych części zamówienia. 3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego NBP O/O Warszawa nr 85 1010 1010 0092 0513 9120 1000 z adnotacją (wadium w postępowaniu nr 13/II/2016 Część V lub wadium w postępowaniu nr 13/II/2016 Część VII ), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 5) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6) Niezabezpieczenie oferty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajduje się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający uzna złożenie w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Logistyki ABW, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5, oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, przed upływem terminu składania ofert. 8) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: (od dnia ___ - do dnia ___), d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 uPzp. 9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawcy składający ofertę na części II-XI powinni dołączyć do oferty dokumenty zawierające zdjęcia oraz opis oferowanych produktów. Przedmiotowe dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty wszystkich paramentów charakteryzujących przedmiot zamówienia w danej części, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas trwania gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki Wydział Zamówień Publicznych ul. Samochodowa 5 02-652 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki Wydział Zamówień Publicznych ul. Samochodowa 5 02-562 Warszawa Biuro Przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble - 15 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.14.31.22-7, 39.11.33.00-0, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krzesła konferencyjne i fotele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła konferencyjne i fotele - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fotel gabinetowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel gabinetowy - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fotel obrotowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krzesło obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Depozytariusze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Depozytariusze - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Fotel obrotowy dla służby 24/7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel obrotowy dla służby 24/7 - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wersalka, fotel, lustro, ławka szkolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wersalka, fotel, lustro, ławka szkolna - 4 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8, 39.29.93.00-7, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Regał magazynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał magazynowy - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kanapy i fotele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanapy i fotele - 2 pozycje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Regał magazynowy na chemikalia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regał magazynowy na chemikalia - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.