eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › 1. Przedmiotem zamówienia jest1.1. usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu przy ul. Barbackiego 10 (1015,20 m2) oraz przy ul. Sienkiewicza 44 (1473,54 m2) w Nowym Sączu, 1.2. usługa mycia okien w w/w budynkach.



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Nowy Sącz: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu przy ul. Barbackiego 10 (1015,20 m2) oraz przy ul. Sienkiewicza 44 (1473,54 m2) w Nowym Sączu, 1.2. usługa mycia okien w w/w budynkach.
Numer ogłoszenia: 164187 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, ul. Barbackiego 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 38 08, 547 38 26, faks 18 547 38 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu przy ul. Barbackiego 10 (1015,20 m2) oraz przy ul. Sienkiewicza 44 (1473,54 m2) w Nowym Sączu, 1.2. usługa mycia okien w w/w budynkach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe, codzienne utrzymanie czystości w obiektach Urzędu Skarbowego w Nowym Sączu przy ul. Barbackiego 10 (1015,20 m2) i ul. Sienkiewicza 44 (1473,54 m2 ). Przedmiotem zamówienia jest również mycie okien w w/w obiektach, jednokrotne w okresie trwania umowy. 2. Wykonawca wykona usługi wg niżej określonej częstotliwości: 2.1. Prace do codziennego wykonania: a) odkurzanie i zmywanie środkiem konserwująco-czyszczącym paneli podłogowych o powierzchni 1451 m2; b) odkurzanie wykładzin dywanowych o powierzchni 41 m2 oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam; c) wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych i wyposażenia biurowego (szafy, biurka, urządzenia biurowe) przy użyciu właściwych do rodzaju sprzątanej powierzchni środków czyszczących i konserwujących; d) sprzątanie pomieszczeń socjalnych oraz techniczno-socjalnych o powierzchni 17,00 m2, w tym zmywanie blatów oraz stołów środkami konserwująco-myjącymi do tego przeznaczonymi; e) czyszczenie elementów chromowanych (21 sztuk) i baterii umywalkowych (17 sztuk); f) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych (węzły sanitarne + WC), w tym mycie glazury oraz mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych - umywalek (17 sztuk), misek ustępowych (17 sztuk) oraz pisuarów (4 sztuki)- środkami przeznaczonymi do tych urządzeń; g) odkurzanie i zmywanie środkiem konserwująco-czyszczącym posadzek podłogowych z gresu usytuowanych w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnych, techniczno-socjalnych oraz w kilku pomieszczeniach biurowych znajdujących się w budynku przy ul. Sienkiewicza 44 - łączna powierzchnia terakoty 261 m2; h) sprzątanie (odkurzanie i zmywanie) preparatami antypoślizgowymi ciągów komunikacyjnych (klatek schodowych, holli, korytarzy, wiatrołapów, przesiąków) - łączna powierzchnia posadzki z gresu (terakota) wynosi 624 m2; i) odkurzanie chodników i wycieraczek w ciągach komunikacyjnych; j) wycieranie na mokro poręczy i ich dezynfekcja; k) mycie (wycieranie) luster (13 sztuk) oraz wycieranie i dezynfekcja klamek preparatami bakteriobójczymi w pomieszczeniach sanitarnych; l) opróżnianie koszy na śmieci (w ilości łącznie 120 sztuk) i wynoszenie do wskazanego przez Zamawiającego kontenera, opróżnianie niszczarek, wymiana worków, jak również wycieranie koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz z chwilą stwierdzenia ich zabrudzenia; m) systematyczne uzupełnianie środków czystości wg potrzeb, w tym w szczególności mydła w dozownikach (14 sztuk), kostek do wc, zapachów do wc; n) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego w 16 papiernicach oraz ręczników papierowych w rolkach (do pomieszczeń socjalnych i techniczno-socjalnych). 2.2. Prace do wykonania raz w tygodniu: a) wycieranie górnej powierzchni mebli biurowych (szaf, półek ) w pomieszczeniach biurowych; b) mycie glazury w pomieszczeniach socjalnych i techniczno-biurowych środkami do tego przeznaczonymi; c) zmywanie parapetów wewnętrznych, wycieranie na mokro z kurzu grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian; d) sprzątanie pomieszczenia techniczno-biurowego 506 (Aula) w budynku przy ul. Sienkiewicza 44, w tym: odkurzanie i zmywanie środkiem konserwująco-czyszczącym posadzki podłogowej z gresu (powierzchnia 68,30 m2), wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych i wyposażenia biurowego (regały, biurka, stoły, krzesła) przy użyciu właściwych do rodzaju sprzątanej powierzchni środków czyszczących i konserwujących; e) sprzątanie pomieszczeń serwerowni (serwerownia 9 ul. Barbackiego 10, serwerownia 4 i 4a ul. Sienkiewicza 44), w tym: odkurzanie i zmywanie środkiem konserwująco-czyszczącym posadzki podłogowej z paneli (powierzchnia łączna 43 m2), wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych i wyposażenia biurowego przy użyciu właściwych do rodzaju sprzątanej powierzchni środków czyszczących i konserwujących; f) zmywanie zabudowy ze szkła na Sali Obsługi Interesantów. 2.3. Prace do wykonania raz w miesiącu: a) mycie stolarki drzwiowej (skrzydła drzwiowe zespolone wraz z framugami) oraz drzwi wejściowych (oszklonych) - łączna ilość 190 sztuk; b) rozmrażanie i mycie lodówek (2 sztuki) oraz mycie1 sztuki kuchenki mikrofalowej; c) odkurzanie regałów w pomieszczeniu Archiwum NIP 506A ul. Sienkiewicza 44. 2.4. Pozostałe prace: a) czyszczenie kratek wentylacyjnych nawiewowo-wyziewnych - 1 raz w okresie trwania umowy; b) zmywanie parapetów zewnętrznych - 1 raz w okresie trwania umowy; c) odkurzanie oświetlenia - 1 raz w okresie trwania umowy; d) mycie szafek w pomieszczeniach socjalnych - 1 raz w okresie trwania umowy; e) mycie okien (od wewnątrz i zewnątrz) o łącznej powierzchni 450 m2 - 1 raz w okresie trwania umowy. Informacje dodatkowe: - Wykaz pomieszczeń do sprzątania wraz z ich powierzchnią podłogową (i rodzajem) przedstawiono w Załączniku nr 3 do Umowy. - W budynku przy ul. Barbackiego 10 (parter + piętro) pracuje średnio 110 osób (nie licząc interesantów), natomiast w budynku przy ul. Sienkiewicza 44 (parter + piętro + podpiwniczenie) pracuje średnio 91 osób (nie licząc interesantów). - W budynkach obowiązuje następujący czas pracy: poniedziałek 7:15 - 18:00, wtorek-piątek 7:15 - 15:15. - Usługa sprzątania świadczona będzie w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach popołudniowych, nie dłużej niż do godziny 19:00 (godzina zamykania obiektów przez zewnętrzną firmę ochroniarską). Sprzątanie pomieszczeń pod specjalnym nadzorem (oznaczone kolorem w Załączniku nr 3 do Umowy) odbywać się będzie do godziny 15:15. 3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego dostarczania i uzupełniania środków higieny i czystości w miejscach do tego przeznaczonych, w tym w szczególności: 3.1. środków zapachowych do toalet (odświeżaczy powietrza, kostek zapachowych); 3.2. papieru toaletowego (co najmniej dwuwarstwowego), celulozowego posiadającego atest PZH, jasnego (zalecany biały) dostosowanego wielkością do uchwytów; 3.3. ręczników w rolkach (do zaplecz socjalnych); 3.4. mydła w płynie o pH 5,5 zawierającego składniki równoważące poziom nawilżania i natłuszczania skóry, posiadającego atest PZH oraz płynu do mycia naczyń (do pomieszczeń socjalnych); 3.5. worków na śmieci do koszy oraz do niszczarek. Wykonawca zobowiązany jest korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środków chemicznych i innych materiałów co najmniej średniej jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PERFEKT Edward Gondek, ul. Leg. Piłsudskiego 6A, 32-800 BRZESKO, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18416,68

  • Oferta z najniższą ceną: 18416,68 / Oferta z najwyższą ceną: 42243,87

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podsawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a na lokalnym rynku przedmiotowa usługę świadczy co najmniej 5-ciu wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.