eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przetarg nieograniczony na dostawę leków gotowych, psychotropowych, ogólnych, płynów infuzyjnych, dezynfekujących, sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych i preparatów diagnostycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Poznań: przetarg nieograniczony na dostawę leków gotowych, psychotropowych, ogólnych, płynów infuzyjnych, dezynfekujących, sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych i preparatów diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 164166 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo Leczniczy , ul. Grobla 26, 61-858 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529468 w. 36, faks 061 8529567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgrobla.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę leków gotowych, psychotropowych, ogólnych, płynów infuzyjnych, dezynfekujących, sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych i preparatów diagnostycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy leków gotowych, psychotropowych, ogólnych, płynów infuzyjnych, dezynfekujących, sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych i preparatów diagnostycznych, określone kodem 33600000-6, 33141110-4, 33141000-0, 33631600-8 w/g Wspólnego Słownika Zamówień CPV. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na części - pakiety stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W pakietach przedstawiono prognozowane średnioroczne zużycie leków i materiałów medycznych. 3. W załączniku nr 2 należy wpisać ceny proponowane przez wykonawcę. 4. Dostarczony towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce. 5. Zaoferowane leki muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Wykonawca dostarcza towar wymieniony w ilościach wskazanych przez Zamawiającego własnym transportem na swój koszt i ryzyko. 7. Zamówienia składane będą przez Zamawiającego telefonicznie, na piśmie lub faksem. 8. Okres ważności leków i innych materiałów nie może być krótszy niż jeden rok lub ? terminu podanego na opakowaniu. 9. Produkty lecznicze w opakowaniach innej wielkości niż żądane przez Zamawiającego, można wycenić przeliczając opakowania tak, aby liczba sztuk była zgodna ze SIWZ, podając pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. 10. W przypadku, gdy żądany przez Zamawiającego produkt leczniczy nie jest już produkowany, a nie ma innego produktu równoważnego, którym można byłoby go zastąpić, należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży oraz uwagę o jego braku. 11. Zamawiający dopuszcza wycenę leku za opakowanie a nie za sztukę, jeżeli nie ma możliwości zakupu leku w innej formie niż dostępne na rynku opakowania handlowe w pozycjach gdzie w SIWZ występują sztuki. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników leków i wyrobów medycznych określonych w pkt,1. Przy czym te same leki w formie iniekcji lub wlewu dożylnego o różnych dawkach i stężeniach muszą pochodzić od tego samego producenta. Przez odpowiednik rozumie się produkt posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnej. Zmiana nazwy handlowej leku jest jedyną zmianą, jakiej może dokonać wykonawca w arkuszu zawierającym Pakiety. 13. Wykonawca gwarantuje transport leków termolabilnych z hurtowni do apteki w odpowiednich opakowaniach ze wskaźnikiem temperaturowym. 14. Dostawy realizowane będą jeden raz w tygodniu w poniedziałek w godz.14:30 - godz.15:30 lub dnia następnego, jeżeli poniedziałek przypada w święto. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dodatkowego zamówionego towaru, który powinien być dostarczony w ciągu 24 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 3. Posiadają minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie dostaw leków i materiałów opatrunkowych. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zatrudniać pracowników posiadających kwalifikacje i uprawnienia wymagane do zrealizowania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 8. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnia wymagane warunki. Zamawiający Zamawiajacy wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiajacego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.. 25 ust.1 lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiajacego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert(art. 26 ust.4 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania działalności Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty: a. Oświadczenie ,że Wykonawca spełnia warunki określone z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ) b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, e. tytuł prawny do dysponowania lokalem, f. zezwolenie na obrót środkami psychotropowymi, g. pisemne oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę leki i wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (ustawa -Prawo farmaceutyczne i ustawa o Wyrobach medycznych) i posiadają wszelki wymagane zgody, h. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661). 2. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: a. wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ), b. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ), 3. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: a. informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (stan środków lub zdolność kredytowa Wykonawcy musi pokrywać 3/12 wartości zamówienia brutto), b. polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia na jedno zdarzenie minimum 200.000,00 zł). 4. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wypełnionego załącznika nr 1(OFERTA). 5. Jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie zamówienia podwykonawcom, należy załączyć dane podwykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1b i 1c niniejszego działu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-858 Poznań, ul. Grobla 26, oficyna pok. 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 08:00, miejsce: 61-858 Poznań, ul. Grobla 26, oficyna sekretariat pok. 38.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.