eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu p.n. Odbudowa i modernizacja przystani żeglarskiej w miejscowości Lubczyna, gmina Goleniów, w oparciu o plany projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-11

Goleniów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu p.n. Odbudowa i modernizacja przystani żeglarskiej w miejscowości Lubczyna, gmina Goleniów, w oparciu o plany projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski
Numer ogłoszenia: 164118 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118033 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu p.n. Odbudowa i modernizacja przystani żeglarskiej w miejscowości Lubczyna, gmina Goleniów, w oparciu o plany projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 1. Przez cały czas trwania umowy:reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inżynierowi Kontraktu pełnomocnictwa, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (Straż Pożarna, Zarządy Dróg, eksploatatorami sieci i infrastruktury technicznej, PKP, Wojewódzkie i Powiatowe Inspektoraty Sanitarne, Państwowa Inspekcja Pracy itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji Umowy na roboty, analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją Umowy na roboty, sporządzanie raportów (m.in. miesięcznych, kwartalnych oraz końcowego) i rozliczenie robót zgodnie z procedurą EFRR RPO i jej instrukcjami, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Na etapie poprzedzającym realizację: przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonawstwo robót w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, pozwolenia środowiskowe i studium wykonalności oraz pozostałą dokumentacje i decyzje administracyjne, zweryfikowanie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tę dokumentację, przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, wskazanie ewentualnych błędów w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacja wpływu błędu na Projekt i zaproponowanie konkretnych zmian (rozwiązań), sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, przedstawienie metodyki działań Wykonawcy (procedury). 3. Na etapie realizacji: sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy w Umowie na roboty ubezpieczeń i gwarancji, przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych w Umowie na roboty, po uprzednim przekazaniu jej Inżynierowi przez Zamawiającego, przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru, sporządzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego, sporządzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zatwierdzonych przez Zamawiającego instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy dokumentów, powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawcę robót budowlanych, stosownie do decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie pełnomocnictw otrzymanych przez Zamawiającego, sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawców metodologii robót, harmonogramów, Planów Zapewnienia Jakości oraz sprawdzanie planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, potwierdzanie pobytów autorów projektu w ramach nadzorów autorskich, nadzór nad postępem Umowy na roboty pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, koordynacja nadzoru archeologicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Umowy na roboty w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia Umowy na roboty, zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, weryfikacja zgodności ochrony ubezpieczeniowej Wykonawcy robót budowlanych zgodniez postanowieniami Umowy na roboty oraz egzekwowanie obowiązku przedkładania przez Wykonawcę robót budowlanych dowodów przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zawarcia umów ubezpieczenia na okres krótszy niż okres realizacji robót; weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawcę robót budowlanych z podwykonawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę robót budowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego, sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń z Umową na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami w ramach Umowy na roboty, koordynacja robót w ramach Umowy na roboty, koordynacja wdrażania Umowy na roboty w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji podczas prowadzenia robót, dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Umowy na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, monitorowanie zagrożeń dla środowiska wynikających z raportów z oceny oddziaływania na środowisko w zakresie sposobu prowadzenia robót, inspektorzy nadzoru Inżyniera Kontraktu powinni być obecni na placu budowy (w czasie prowadzonych robót) i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy Inspektor nadzoru ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy (w zakresie powierzonych poszczególnym Inspektorom nadzoru czynności), sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, administrowanie i zarządzanie Umową na roboty od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognoz przepływów pieniężnych, egzekwowanie postanowień Umowy na roboty, w tym określanie punktów krytycznych Umowy na roboty, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramów oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne, składanie raportów z postępów prac oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego z uwzględnieniem zasad monitorowania wymaganych przez instytucje finansujące Projekt, opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminu realizacji Umowy na roboty, informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia, przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót . sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z realizacji Umowy na roboty w odstępach miesięcznych, w ilości niezbędnej, w formie filmów i zdjęć cyfrowych. Filmy i zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD), nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych, organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu, a w razie potrzeby ad-hoc), sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, udział jako doradca techniczny na spotkaniach i podczas ewentualnych wizyt Instytucji Nadzorujących, udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych, udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Umowy na roboty budowlane, wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Umowy na roboty budowlane, udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową. dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Umowy na roboty budowlane, rozliczenie Umowy na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, Nadzór nad próbami i rozruchem oraz weryfikacja instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego, sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych wykonanych obiektów do eksploatacji, prowadzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów (dla których pozwolenie na użytkowanie jest wymagane) oraz współdziałanie z Zamawiającym przy uzyskaniu tych pozwoleń, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, obsługa dokumentacyjna Komisji Odbioru Końcowego powołanej przez Zamawiającego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót, bieżące kwalifikowanie kosztów i wskazywanie kosztów kwalifikowanych /niekwalifikowanych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach EFRR RPO, bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót. 4. Na etapie po zakończeniu realizacji: przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT, rekomendowanie zwrotu gwarancji wykonania, w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, sporządzenie Raportu Końcowego oraz Zakończenia z realizacji Umowy na roboty, rozliczenie inwestycji w instytucji dofinansowującej, przygotowanie sprawozdań do organu monitorującego, sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami nadzorowanej Umowy na robotę, zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad, finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, zbieranie zgłoszeń dotyczących wad, konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania usterek, składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym. 5. Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Umowy na roboty i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 6. Rozwój funkcji metropolitalnych. Działanie 6.1. Infrastruktura turystyczna na obszarze metropolitalnym. Poddziałanie 6.1.1. Infrastruktura turystyki na obszarze metropolitalnym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 525000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 173362,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 768600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.