eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach, opłacanych przy użyciu maszyn do frankowania oraz w formie opłaty z dołu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Katowice: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach, opłacanych przy użyciu maszyn do frankowania oraz w formie opłaty z dołu
Numer ogłoszenia: 164089 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Katowicach , ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 77 91 200, faks 32 77 91 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://katowice.stat.gov.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://katowice.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach, opłacanych przy użyciu maszyn do frankowania oraz w formie opłaty z dołu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach, opłacanych przy użyciu maszyn do frankowania oraz w formie opłaty z dołu, dla następujących lokalizacji: 1)Urząd Statystyczny w Katowicach, ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice 2)Urząd Statystyczny w Katowicach - Oddział w Bielsku-Białej ul. Piastowska 44, 43-300 Bielsko-Biała 3)Urząd Statystyczny w Katowicach - Oddział w Bytomiu ul. Moniuszki 26A, 41-902 Bytom 4)Urząd Statystyczny w Katowicach - Oddział w Częstochowie Al. Niepodległości 20/22, 42-216 Częstochowa 5)Urząd Statystyczny w Katowicach - Oddział w Rybniku ul. Chrobrego 6, 44-200 Rybnik 6)Urząd Statystyczny w Katowicach - Oddział w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn.zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentu wskazanego w pkt. VI.A. ppkt. 2 oraz Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług pocztowych (przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych), każda o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia Wykazu wykonanych usług stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z referencjami lub innymi dokumentami, z których jednoznacznie wynika, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1)co najmniej po jednej placówce pocztowej, licząc średnio w skali kraju, przypadającej na 6000 mieszkańców na terenie gmin miejskich i gmin miejsko-wiejskich, 2)co najmniej jedną placówkę pocztową, licząc średnio w skali kraju, przypadającą na 85 km2 powierzchni w gminach wiejskich, 3)w każdej gminie co najmniej jedną placówkę pocztową. Wskazane placówki pocztowe muszą być otwarte przez minimum 6 godzin dziennie, w dni powszednie, od poniedziałku do piątku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dokumentu wskazanego w pkt. VI.A. ppkt. 4 oraz Oświadczenia Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy, na cały okres wykonania zamówienia, niezbędnych zasobów: wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowych lub ekonomicznych, jeżeli Wykonawca polega na zasobach tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Procentowy udział osób, które przy realizacji zamówienia będą zaangażowane jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy: a) zmianę wartości przedmiotu umowy określoną w § 5 ust. 1 w wyniku ustawowych zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego Wykonawcy, b) zmianę wartości przedmiotu umowy określoną w § 5 ust. 1 w wyniku zmiany cennika usług pocztowych, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z regulacjami ustawy Prawo pocztowe. 2.W związku z zawarciem niniejszej umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy (art. 142 ust. 5 ustawy Pzp), określa się następujące zasady wprowadzania zmian wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust. 1 w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany wymienione w pkt. 2.a-2.c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3.Warunkiem wprowadzenia zmian zgodnie z ust. 2 jest uprzednie każdorazowe przedłożenie przez Wykonawcę pisemnego, uzasadnionego wniosku Zamawiającemu, w wykazaniem jaki wpływ (należy określić %) będą miały w/w zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Przedłożenie w/w wniosku jest obligatoryjne dla Wykonawcy zarówno w sytuacji wzrostu jak i spadku kosztów. 4.Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku zmian organizacyjnych związanych m.in. z likwidacją Oddziałów, możliwość zmniejszenia ilości jednostek organizacyjnych. Zmiany te zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://katowice.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Katowicach ul. Owocowa 3 40-158 Katowice p.001 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Statystyczny w Katowicach ul. Owocowa 3 40-158 Katowice p.001 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.