eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Utwardzenie nawierzchni metodą stabilizacji podłoża wraz z ułożeniem dywanika asfaltowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Rydułtowy: Utwardzenie nawierzchni metodą stabilizacji podłoża wraz z ułożeniem dywanika asfaltowego
Numer ogłoszenia: 164067 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, fax 032 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie nawierzchni metodą stabilizacji podłoża wraz z ułożeniem dywanika asfaltowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęte są drogi gruntowe wielokrotnie wzmacniane głównie łupkiem przepalonym oraz innymi kruszywami co daje możliwość wykonania stabilizacji cementem. Założenia do sposobu wykonania robót: 1. Grubość stabilizacji gruntu bez doziarnienia - 25cm 2.Grubość dywanika asfaltowego - 4cm 3.Szerokość dywanika asfaltowego- 3m 4.Szerokość jezdni- 3,5m 5.Powierzchnia dla wjazdów do posesji- 5m2 6.Poszerzenie na skrzyżowaniu z drogą główną- 5m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w przedmiarze robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1.5 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.: min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogących wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.6 wykonali w ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min. 2 zadaniai podobnego rodzaju, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o pow. min. 3000m2 każde- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje). 1.7 wniosą wadium w wysokości 5.000, 00 PLN. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady spełnia -nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty- wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (kosztorys) wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy -załącznika nr 3 Uwaga: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument składają wszyscy wykonawcy. 4.Dowód wpłaty wadium. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument składają wszyscy wykonawcy 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Uwaga: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokumenty składają wszyscy wykonawcy 7.Wykaz wykonanych robót w okresie 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min. 2 zadania podobnego rodzaju, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o pow. min. 3000m2 każde- z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).- wg załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek oraz referencje mogą spełnić łącznie. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego- wg załącznika nr 5 do SIWZ. (do wykazu należy dołączyć kserokopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kserokopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) Uwaga: W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek oraz referencje mogą spełnić łącznie. 9. Oświadczenie o powierzeniu części prac podwykonawcom wg załącznika nr 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wymagane przez Zamawiającego zgodnie § 2 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Rydułtowy ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy Kancelaria pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.