Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Kraków: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynkach administrowanych przez OReg WAM Kraków i na przyległym do nich terenie oraz na terenach będących własnością WAM
Numer ogłoszenia: 164061 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług czystościowo-porządkowych w budynkach administrowanych przez OReg WAM Kraków i na przyległym do nich terenie oraz na terenach będących własnością WAM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1) świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez OReg WAM Kraków i na przyległym do nich terenie w następujących miejscowościach: Kłaj, Oświęcim, Nowy Glinnik, Kielce, Sandomierz, Lubliniec, Tarnowskie Góry, Gliwice. Łączna powierzchnia (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 76 371,55 m2. 2) świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych będących własnością WAM w następujących miejscowościach: Kraków, Niepołomice, Węgrzce, Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki, Kielce, Lubliniec, Tarnowskie Góry, Zabrze. Łączna powierzchnia - 34 211,50 m2. 3) świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach administracyjno biurowych administrowanych przez OReg WAM Kraków i na przyległym do nich terenie w następujących miejscowościach: Nowy Glinnik, Katowice. Łączna powierzchnia (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 3 717,58 m2. 4) świadczenie usług czystościowo porządkowych w garażach administrowanych przez OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Kraków. Łączna powierzchnia - 2 664,21 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie wyższej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, kod 90.91.00.00-9: usługi sprzątania 90.91.12.00-8: usługi sprzątania budynków 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników 77.34.20.00-9: przycinanie żywopłotów 90.61.00.00-6: usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00-9: usługi odśnieżania 90.63.00.00-2: usługi usuwania oblodzeń
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna świadczenie usług czystościowo porządkowych, przez okres co najmniej 1 roku, w budynkach (mieszkalnych, biurowych, usługowych, hotelowych itp.) oraz na przyległym do nich terenie zewnętrznym utwardzonym i nieutwardzonym, w tym terenach zieleni o łącznej powierzchni (budynków i terenów zewnętrznych): - dla 1 części zamówienia: co najmniej 35 600,00 m2; - dla 2 części zamówienia: co najmniej 50 900,00 m2; - dla 3 części zamówienia: co najmniej 1 600,00 m2; - dla 4 części zamówienia: co najmniej 5 500,00 m2; - dla 5 części zamówienia: co najmniej 14 700,00 m2; - dla 6 części zamówienia: co najmniej 8 400,00 m2; W przypadku ofert obejmujących więcej niż jedną część zamówienia wystarczy spełnienie tego warunku dla największej powierzchni spośród części wybranych przez Wykonawcę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż: - 50 000,00 zł, jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia lub Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, których łączna powierzchnia nie przekracza 50 000 m2, - 100 000,00 zł, jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia i łączna powierzchnia tych części przekracza 50 000 m2,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) W związku z postępującą prywatyzacją Strony zgodnie ustalają że w przypadku zbycia lub przekazania nieruchomości lub części nieruchomości określonych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający w drodze jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy w formie pisemnej, ma prawo z tym dniem wyłączyć sprzątanie budynku, przyległego do niego terenu zewnętrznego oraz utrzymanie terenów zielonych lub części nieruchomości. Powyższe nie stanowi podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę wobec Zamawiającego w trybie postanowienia zawartego w § 9 ust. 2 umowy. 2) Zmiana przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 1 nie powoduje zmiany stawek jednostkowych za sprzątanie poszczególnych rodzajów powierzchni a jedynie zmniejsza kwotę wynagrodzenia (ryczałtu miesięcznego). 3) Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić zmiany wynikające z przyczyn, o których mowa w ust. 1, w rozliczeniach finansowych z Zamawiającym od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający złożył oświadczenie woli. 4) Zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. 5) W przypadku, gdy w związku z prowadzonymi inwestycjami bądź zakupem nowych nieruchomości, zasób zamawiającego ulegnie zwiększeniu, Zamawiający może złożyć odrębne zamówienie na ich wykonanie, a Wykonawca będzie zobowiązany je przyjąć na takich samych warunkach jak w niniejszej umowie, w szczególności po takich samych cenach jednostkowych. 6) W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy lub powierzenie nowemu podwykonawcy wykonania innej niż wskazana w ofercie, części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kłaj, Oświęcim, Kraków, Niepołomice, Węgrzce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Kłaj, Oświęcim, Kraków, Niepołomice, Węgrzce, Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 11 171,00 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych - 21 810,50 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych w garażach - 2 664,21 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 39 911,90 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach administracyjno biurowych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 1 757,00 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych - 9 293,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Kielce Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 983,81m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych - 636,0 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 99.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sandomierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Sandomierz Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 5 531,94 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lubliniec, Tarnowskie Góry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Lubliniec, Tarnowskie Góry Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 12 328,13 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych - 2 416,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gliwice, Zabrze, Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - Gliwice, Zabrze, Katowice Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach mieszkalnych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 6 444,77 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych w budynkach administracyjno biurowych wraz z przyległym terenem (części wspólne budynków i tereny zewnętrzne) - 1 960,58 m2. Świadczenie usług czystościowo porządkowych na terenach zabudowanych i niezabudowanych - 56,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.