eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gąsawa › Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na budowę świetlicy wiejskiej wraz z garażem w Marcinkowie Górnym - Gmina Gąsawa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Gąsawa: Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na budowę świetlicy wiejskiej wraz z garażem w Marcinkowie Górnym - Gmina Gąsawa.
Numer ogłoszenia: 164049 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gąsawa, ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3036210, fax 052 3036220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gasawa.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na budowę świetlicy wiejskiej wraz z garażem w Marcinkowie Górnym - Gmina Gąsawa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na budowę świetlicy wiejskiej wraz z garażem w Marcinkowie Górnym na magazyn Zakładu Robót Publicznych w Gąsawie ul. Żnińska 19 w Gąsawie: beton B-7,5 - 4m³; beton B-10 - 15m³; beton B-15- 20m³; żwir - 70m³; cement - 3000kg; wapno - 1500 kg; emulsja asfaltowa izolacyjna - 50 kg; bloczki z betonu komórkowego 59 x 24 x 24 cm - 1920 szt.; bloczki z betonu komórkowego 59 x 24 x 12 cm - 360 szt.; cegła pełna - 2400 szt.; nadproża prefabrykowane L-19: dł. 1,50m - 36 szt., dł. 2,10m - 2 szt., dł. 4,20m - 2 szt., deski 25mm - 1,5 m³; pręty gładkie do 7 mm - 0,08t, pręty żebrowane Ø 14 mm - 0,5t; gwoździe budowlane - 10 kg; blacha powlekana - 100m²; wkręty samogwintujące do blach 1500 szt.; rynny PCV Ø 15 cm - 50 mb; uchwyty do rynien - 100 szt.; rury spustowe PCV Ø10 cm - 16 mb; uchwyty do rur spustowych - 5 szt.; drzwi zewnętrzne PCV 1,60 x 2,05m - 1 szt.; drzwi zewnętrzne PCV 0,90 x 2,10m - 1 szt.; drzwi wewnętrzne płytowe 0,90 x 2,05m - 7 szt.; brama przemysłowa z furtką 3,50 x 3,50m - 1 kpl.; okna PCV uchylno-rozwierne 1,0 x 1,20m - 10 szt.; ościeżnice drewniane drzwiowe - 7 szt.; podokienniki PCV - 10 szt.; płyty gipsowo-kartonowe impregnat - 40m²; profile nośne 60/27-80 mb; profile przyścienne 28/27-30 mb; łączniki wzdłużne 60/110 - 20 szt.; łączniki krzyżowe 60/60-75 szt.; wieszak 60/60-75 szt.; wkręty do płyt gipsowych - 2 kg; taśma spoinowa -200 mb; kołki - 120 szt.; płyty gipsowo-kartonowe - 160m²; kształtowniki stalowe 60/27 CD - 60 szt.; łączniki wzdłużne 60/110 - 230 szt.; kształtowniki stalowe przyścienne UD 28/27 - 100 szt.; pręt mocujący - 230 szt.; blachowkręty - 2500 szt.; folia polietylenowa - 450m²; płytki 20 x 20 cm - 60m²; klej - 30 kg; emulsja gruntująca uni-grunt - 100 kg; farba emulsyjna wewnętrzna - 150 ltr; kratki wentylacyjne - 7 szt.; drzwiczki-wyczystki - 15 szt.; listwy - ruszt pod styropian - 60 mb; kołki rozporowe z wkrętami - 150 kpl; styropian gr. 10cm - 30m³; zaprawa mineralna pod styropian - 1500 kg; dyble z grzybkami - 1200 szt.; siatka z włókna szklanego - 500m²; płytki klinkierowe - 900 szt.; podkładowa masa tynkarska -80 kg; sucha mieszanka tynkarska mineralna - 800 kg; podkład gruntujący - 50 kg; farba emulsyjna zewnętrzna - 60 kg; obrzeże betonowe 20 x 6 cm - 55mb; kostka polbruk gr. 6 cm szara - 30m².

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 7) spełniają wymagania i uprawnienia odnoszące się do przedmiotu zamówienia; 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą i dokumentów określonych w rozdziale 6 SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów - załączniki Nr 2, Nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4. 3. Parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - Zamawiający żąda przedłożenia n/w dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty do określonych w rozdziale zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gasawa.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gąsawa ul. Żnińska 8 88-410 Gąsawa pokój nr 6.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gąsawa ul. Żnińska 8 88-410 Gąsawa pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.