eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dowożenie uczniów do szkół w roku 2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16402 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Lubartów: Dowożenie uczniów do szkół w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355477


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356095, 358700


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie zostało przeprowadzone na podstawie umowy zlecenia z dnia 09.12.2016 r.oraz pełnomocnictwa na podst. art 15 ust 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz.2164 z późn.zm.) przez Rafał Florek zam.Nowodwór-Piaski 74A, 21-100 Lubartów.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Administracyjny Szkół w Lubartowie, krajowy numer identyfikacyjny 43061093200000, ul. ul. Lubelska  , 21100   Lubartów, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 818 545 917, faks 818 552 357, e-mail szaszlub@op.pl
Adres strony internetowej (URL): http://https//szaszlubartow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowożenie uczniów do szkół w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZASZ.271.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: CZĘŚĆ - I Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do siedziby szkół podstawowych i gimnazjów, oraz z siedziby szkół podstawowych i gimnazjów do miejsca zamieszkania uczniów (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) w formie zakupu biletów miesięcznych w roku 2017. Przejazd uczniów do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej odbywać się będzie na podstawie imiennego biletu miesięcznego. Dowóz odbywał się będzie w roku 2017 w okresie od 01 stycznia 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły, nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz uczniów środkiem transportu Wykonawcy na trasach tj.: Trasa I - Annobór - Majdan Kozłowiecki (rondo) - Majdan Kozłowiecki (stara szkoła) - Wandzin (szkoła) - Wandzin - Wandzin (tory) - Trzciniec - Łucka (szkoła) - - szacunkowa długość trasy ok. 32 km (dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 51 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 lub 2 pojazdy o łącznej min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 ; Trasa II - Rokitno (Lipy) - Rokitno - Rokitno (centrum) - Rokitno - Wólka Rokicka - Wólka Rokicka - Baranówka - Łucka (szkoła) - 8,2 km - szacunkowa długość trasy ok. 25 km (dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 51 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 lub 2 pojazdy o łącznej min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 51 ; - na trasie nr I i II uczniów należy dowieźć do szkoły na godz. 07:40 - 07:45. Trasa III - Trójnia (przystanek) - Brzeziny (rondo) - Brzeziny (skrzyżowanie przy szkole) - Brzeziny (skrzyżowanie przy drodze gminnej) - Lisów (dom kultury) - Skrobów (szkoła); - szacunkowa długość trasy ok. 30 km (dowóz i odwóz - 4 razy w tyg. godz. 14:00, 1 raz w tyg. godz. 14:50); liczba dzieci 9 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 9; - na trasie uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35, Trasa IV- Szczekarków (zakręt) - Szczekarków - Lubartów (Gim. nr 2); - szacunkowa długość trasy ok. 12 km (dowóz i odwóz); liczba dzieci 23 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 23; Trasa V - Lisów (wieś) - Lisów (Dom Kultury) - Lisów (cegielnia) - Lubartów (Gim. nr 1) - szacunkowa długość trasy ok. 12 km (dowóz i odwóz); liczba dzieci 31 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 31. Trasa VI - Chlewiska - Lubartów (Gim. nr 1), - Lubartów (Gim. nr 2), - Lubartów (SP nr 3) - szacunkowa długość trasy ok. 24 km (2 x dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 33 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 33. - na trasie nr IV, V i VI uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35. Trasa VII - Trójnia - Brzeziny (szkoła); - szacunkowa długość trasy ok.12 km (dowóz i 2 x odwóz); liczba dzieci 9 - na trasę potrzebny jest 1 pojazd o min. liczbie miejsc siedzących dla pasażerów 9 - na trasie nr VII uczniów należy dowieźć do szkoły nie później niż na godz. 07:35. Odwóz jest odwrotnością dowozu; planowana godzina odwozu ok. 13:15 - 15:20. Uczniowie w pojazdach mają mieć zapewnione miejsce siedzące. Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oraz zmiany organizacyjne dotyczące uczniów aktualna liczba uczniów objętych może ulec zmianie, tym samym trasa dowozu może ulec zmianie oraz godziny dowozu i odwozu uczniów. Dokładne godziny kursowania pojazdów przewoźnik uzgadniał będzie z dyrektorami poszczególnych szkół. CZĘŚĆ - II Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Lubartów do szkół w Lublinie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 01 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r. w dni nauki szkolnej. Usługa winna być wykonana środkiem transportu Wykonawcy według wyszczególnionego zadania: Liczba osób do przewozu - 3, Przebieg dzienny środka transportu określa się na około 140 km. Adresy uczniów: Szczekarków 83A, 21-100 Lubartów-1 osoba, Skrobów kol 74 A, 21-100 Lubartów-1 osoba; Dowóz na zajęcia: Lublin, ul. Hilszferda 6 - na godz. 8 00. Baranówka 5A, 21-100 Lubartów -1 osoba; Dowóz na zajęcia : Lublin, ul. Głuska 5 - na godz. 8 00. Odbiór uczniów ze szkół od około godziny 1400 . Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) godziny przejazdów ( dojazd i powrót) od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym planem lekcji, b) wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów, c) wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu, d) odbiór uczniów będzie następował z miejsca ich zamieszkania , e) liczba uczniów objętych dowozem może się zwiększyć lub zmniejszyć; po każdej zmianie Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualny wykaz uczniów, f) w przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru, g) zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. h) zamawiający wymaga oznaczenia pojazdu tablicami "dzieci", oraz pozostałymi oznaczeniami wynikającymi z przepisów obowiązującego prawa w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych. Wymagania zamawiającego w związku z w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności kierowcy. dla części I zamówienia - 7 osób (kierowców) dla części II zamówienia - 1 osoba (kierowca) ZAKRES OBOWIĄZKÓW KIEROWCY PRZY PRZEWOZACH UCZNIÓW: 1) dbanie o bezpieczne wejście ucznia, jego przewóz i wyjście do i z pojazdu, 2) zachowanie szczególnej ostrożności w czasie przewozu uczniów poprzez dostosowanie prędkości do warunków drogowych, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 3) dbanie o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu, 4) prowadzenie dokumentacji jazdy, tzn. wypełniania karty drogowej, 5) taktowne i życzliwe zachowanie wobec uczniów 6) współpraca z opiekunem podczas przewożenia uczniów niepełnosprawnych - dotyczy wyłącznie II części zamówienia. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Czynności kierowcy będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku nr 2 b do SIWZ. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy , a także oświadczenie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobę poniżej łącznej liczby wskazanej w ust. 2. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT67274.46
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Transportowe Krajowe i Międzynarodowe Sławomir Siwek ,  siwektrans@wp.pl,  ul. Lipowa 51 21-100 Lubartów ,  21-100,  Lubartów,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64674,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64674,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84456,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2  
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT71000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
J.K. Trans Grzegorz Kromer ,  pro-gel@wp.pl,  Łucka 81 21-100 Lubartów ,  21-100,  Lubartów,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60000,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.