Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-19
Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 164025 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148643 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I-go Stopnia, ul. B. Chrobrego 13, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 383 54 66, faks 068 383 06 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła atrystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Fryderyka Chopina w Krośnie Odrzańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10i mebli do wyposażenia klas dydaktycznych i pomieszczeń szkoły. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz zamawianych mebli określony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający określił jako wzór modele poszczególnych mebli za pomocą opisu ich parametrów tj. wymiarów, modeli i rysunku graficznego, nie wskazując na konkretnych producentów czy markę. Podane nazwy modeli należy przyjąć jako wzorcowe, stosując modele równoważne. 4. Zamawiający podał w opisie przedmiotu zamówienia wymagane kolory dla poszczególnych mebli. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek przedstawić próbki (wzorniki) wymaganych przez Zamawiającego kolorów i dopiero po uzyskaniu jego akceptacji dostarczyć przedmiot zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble do wyposażenia klas i pomieszczeń (poza krzesłami) były objęte, co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji, natomiast krzesła co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble posiadały atesty: 1) Atest Higieniczny potwierdzający Klasę Higieny E1; 2) Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny; 3) Klasyfikacja reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1; 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane krzesła posiadały atesty trudnopalności dla tapicerek oraz atesty bezpieczeństwa, a także badania wytrzymałości. Natomiast krzesła obrotowe do stanowisk komputerowych muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). 8. Zamawiający dopuszcza montaż mebli w pomieszczeniach Zamawiającego. 9. Nazwy zamówienia nadano wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): Kody wg Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 39130000-2 - meble biurowe 39112000-0 - krzesła 10. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały biurowe na nowe, wolne od wad; 2) Nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym; 3) Cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza ofertowego; 4) Koszty opakowania, ubezpieczenia, wniesienia do siedziby Zamawiającego (we wskazane miejsce, pomieszczenie) załadunku, rozładunku, transportu, spedycji, montażu oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia, ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty w formularzu cenowym; 5) Wykonawca dostarczy meble do siedziby Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10i w godzinach od 8:00 - 15:00; 6) Zamówienie stanowią meble na wyposażenie klas i pomieszczeń Państwowej Szkoły Muzycznej w Krośnie Odrzańskim, których zestawienie zawarte jest w załączniku nr 4. 11. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy p. z. p. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia (np. zakres dostaw lub wykonywanych prac), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BR - Studio Paweł Witek, Racłaice Małe2, 55-020 Żórawina, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75444,55
Oferta z najniższą ceną: 75444,55 / Oferta z najwyższą ceną: 125425,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- "Zakup pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim"(2)
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.