eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › POWIATOWY URZĄD PRACY W SIERADZUOGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 206 000 EURO NA PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W ZAKRESIE OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI KOD 80423000-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Sieradz: POWIATOWY URZĄD PRACY W SIERADZUOGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 206 000 EURO NA PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W ZAKRESIE OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI KOD 80423000-5 ZGODNIE ZE WSPÓLNYM SŁOWNIKIEM ZAMÓWIEŃ (CPV)
Numer ogłoszenia: 164023 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wojska Polskiego 73, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8221147, fax 043 8221331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsieradz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pupsieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W SIERADZUOGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 206 000 EURO NA PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W ZAKRESIE OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI KOD 80423000-5 ZGODNIE ZE WSPÓLNYM SŁOWNIKIEM ZAMÓWIEŃ (CPV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkolenia grupowego pn. Operator koparko -ładowarki w ramach projektu CZAS NA PRACĘ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.3 Program Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolenie ma być zorganizowane dla 15 osób bezrobotnych, rozpoczęcie szkolenia 26.08.2008r. - zakończenie nie później niż 10.10.2008r.;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełnianie warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 3. Art. 44 ww. Ustawy Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 4. Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 5. Brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (ZUS, KRUS). 6. Brak zaległości podatkowych. 7. Akceptacja projektu umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu SIWZ według formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 1. 2. Podpisany przez wykonawcę projekt umowy załącznik nr 2. 3. Zaświadczenie o numerze identyfikacji REGON. 4. Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP. 5. Kserokopia wpisu do rejestru prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r.w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365), opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczona przez Wykonawcę. 6. Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 7. Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca powinien przedstawić zobowiązanie poświadczone przez placówkę (instytucję), w której odbywać się będą zajęcia teoretyczne (jeżeli nie dysponuje warunkami niezbędnymi do prowadzenia zajęć). 11. Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 12. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ust. 1 i 2 (Zał. Nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3. Certyfikat jakości usług - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73 pok19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73 pok12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.