eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Dostawa w formie leasingu operacyjnego śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego ze zgniotem 6:1 o pojemności skrzyni ładunkowej min. 21 m3 z opcją wykupu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Brusy: Dostawa w formie leasingu operacyjnego śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego ze zgniotem 6:1 o pojemności skrzyni ładunkowej min. 21 m3 z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 164023 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Bolta 10, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. 0-52 398 23 62, faks 0-52 398 21 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego ze zgniotem 6:1 o pojemności skrzyni ładunkowej min. 21 m3 z opcją wykupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brusach w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki na podwoziu samochodu ciężarowego ze zgniotem 6:1 o pojemności skrzyni ładunkowej min. 21 m3 z opcją wykupu. 2. Charakterystyka zamówienia: 1) Zabudowa śmieciarki: zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, przeznaczona do zbierania stałych odpadów gromadzonych w pojemnikach komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych, zabudowa montowana na dzielonej ramie, połączona elastycznie z podwoziem, skrzynia ładunkowa o owalnych kształtach, wykonana z jednolitych blach, podłoga skrzyni ładunkowej o owalnych kształtach, pojemność skrzyni ładunkowej minimum 21 m3, objętość kosza zasypowego minimum 2,6 m3, króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, mechanizm zgniatania liniowo - płytowy (szufladowy), prowadnice płyty wypychającej umieszczone na ścianach zabudowy, możliwość wysunięcia płyty wypychającej poza skrzynie ładunkową celem dokładnego oczyszczenia skrzyni, urządzenie do otwierania pokryw pojemników sterowane elektryczno - pneumatycznie, możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz pojedynczym, urządzenie zapobiegające uszkodzeniu pojemników podczas opróżniania, możliwość sterowania urządzeniem zasypowym umieszczonym po obu stronach odwłoka, możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy, układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, stopień zagęszczenia odpadów 6:1, możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na mniejszą, ok. (40 bar) - wariant: surowce wtórne, odpady zielone. Sterowanie odbywa się z kabiny kierowcy, załadunek tylny, krawędź kosza zasypowego z otwieraną klapą umożliwiającą ręczny załadunek odpadów niewymiarowych i wielkogabarytowych (możliwość obniżenia krawędzi kosza zasypowego), urządzenie załadowcze uniwersalne dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów, część tylna (odwłok) z automatyczną blokadą i odblokowywaniem, automatyczne urządzenie do otrzepywania pojemników, osłony przeciw najazdowe dla ładowaczy, osłony i kurtyny przeciw pylne dla ładowaczy, dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającymi możliwość: ograniczenia prędkości do 30km/h, uniemożliwienia manewru cofania pojazdu, rozłączenia układu ugniatania, dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka (dłuższa żywotność), uszczelka zamontowana dookoła płyty zgniatającej (idealnie czyste wnętrze skrzyni ładunkowej), rura odpływowa z instalacją na bioodcieki (w najbliższym punkcie dna skrzyni ładunkowej), kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor w kabinie kierowcy, zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana, zabezpieczona antykorozyjnie, oświetlenie wg. obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe KOGUT z tyłu pojazdu, reflektor roboczy z tyłu zabudowy, pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, dno zbiornika wykonane ze stali wysokogatunkowej, dno skrzyni załadowczej wykonane ze stali wysokogatunkowej typu Hardox o grubości minimum 8 mm, możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia, opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące pracę obsługi, możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez kierowcę, możliwość ręcznego sterowania cyklem zagniatania (4 przyciski), zabudowa z systemem CAN - BUS odpowiadająca najnowszym wytycznym CE, kolorystyka zabudowy - pomarańcz RAL 2011. 2) Podwozie śmieciarki: podwozie fabrycznie nowe, rok produkcji nie starszy niż 2009, kolor kabiny biały, kabina dzienna krótka trzy osobowa z zawieszeniem mechanicznym, elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie, podstawowy immobilizer z blokadą wtrysku paliwa, lewostronny układ kierowniczy, podziałka prędkościomierza km/h, tachograf cyfrowy, ustawienie ogranicznika prędkości 85 km/h, fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza, tempomat, akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, oś tylna z regulowanym, sterowanym elektronicznie zawieszeniem pneumatycznym, wyposażona w amortyzatory i stabilizator, rozstaw pomiędzy osiami skrajnymi od 5100 do 5350 mm, oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar kół 22,5 x 9,00, osie tylne: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar kół 22,5 x 9,00, zastosowane opony - drogi nieutwardzone, stalowe obręcze kół, srebrnoszare, silnik wysokoprężny o mocy 310-320 KM. Moment obrotowy 1250-1600 Nm, ręczna skrzynia biegów, 9 biegów, napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego, emisja spalin Euro 5, hamulec wydechowy, układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS), zintegrowane funkcje ABS (zapobieganie blokowaniu się kół), hamulce tarczowe przednie i tylne, standardowe rozmieszczenie podzespołów podwozia, rura wydechowa do góry, wyłącznik główny sterowany ręcznie, wlot powietrza na dachu kabiny, zbiornik paliwa od 300 do 400 litrów, wyposażone w trójkąt, apteczkę, skrzynkę narzędziową z kpl. kluczy, klucz do kół, wyposażone w gaśnice, wyposażone w koło zapasowe, kliny pod koła 2 szt., wyposażone w podnośnik hydrauliczny, wyposażone w przewód do pompowania kół 10-cio metrowy z manometrem i z zaworami do podłączenia, na dachu belka świetlna pomarańczowa z napisem ZGK BRUSY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (Słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem do dnia 1 lipca 2010 r. do godz. 11.00 na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddział w Brusach 39 8144 0005 2005 0500 0488 0001 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZGK 341-3/10 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 5. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu Wykonawcy. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością (każde nie mniejsze niż 600.000,00 zł brutto ) przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawców Wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy żąda, aby Wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 800.000,00 zł. i posiadali środki finansowe własne w wysokości minimum 800.000,00 zł. lub zdolność kredytową na taką kwotę. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej przez Wykonawców: Kopii opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 2. Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; 5. Harmonogram (plan) płatności zgodny z wymogami określonymi w SIWZ; 6. Ogólne warunki leasingu; 7. Wzór umowy leasingu; 8. Wykaz dokumentów jakie Zamawiający ma dostarczyć Wykonawcy w przypadku wyboru jego oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Brusach, ul. Bolta 10, 89-632 Brusy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Brusach, ul. Bolta 10, 89-632 Brusy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.