eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwony Bór › Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CUKIERNICZYCH do kantyn prowadzonych przez Zamawiającego, mieszczących się w Areszcie Śledczym w Olsztynie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-19

Czerwony Bór: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CUKIERNICZYCH do kantyn prowadzonych przez Zamawiającego, mieszczących się w Areszcie Śledczym w Olsztynie .
Numer ogłoszenia: 164016 - 2011; data zamieszczenia: 19.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" , Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, celem dalszej odsprzedaży WYROBÓW CUKIERNICZYCH do kantyn prowadzonych przez Zamawiającego, mieszczących się w Areszcie Śledczym w Olsztynie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. czekolada mleczna 100g dudziński szt. 5600 2. czekolada mleczna nadziewana kokos 100g dudziński szt. 4400 3. czekolada mleczna nadziewana toffi 100g dudziński szt. 4000 4. czekolada mleczna nadziewana truskawka 100g dudziński szt. 3600 5. czekolada mleczna z arachidami 100g dudziński szt. 6600 6. czekolada mleczna z bakaliami 100g dudziński szt. 4200 7. czekolada wedel mleczna 100g szt. 720 8. czekolada wedel nadziewana truskawkowa 100g szt 240 9. baton mars 47g szt 1440 10. baton snickers single 51g szt 2400 11. baton snickers super 75g szt. 840 12. cukierki nimm-2 z witaminami 90g szt. 240 13. herbatniki jeżyki classic w czekoladzie 140g jutrzenka szt. 600 14. markizy pieguski czekoladowe 179g szt. 840 15. markizy pieguski kakaowo-czekoladowe 179g lu szt. 300 16. wafle familijne kakaowe 180g jutrzenka szt. 840 17. wafle familijne orzechowe 180g jutrzenka szt. 1200 18. wafle familijne śmietankowe 180g jutrzenka szt. 880 19. dropsy halls extra strong 33,5g szt. 240 20. paluszki lajkonik solone 200g szt. 400 21. paluszki lajkonik solone 300g szt. 100 22. orzeszki biesiadne ziemne solone 100g szt. 1440 23. guma orbit professional plus wapń 20szt szt. 500 24. baton bounty single 57g szt. 900 25. wafelek grzesiek w czekoladzie kakao 39g szt. 2400 26. cukierki alpenuebe mixed fruit 125g szt. 240 27. herbatniki szampanki 105g piast szt. 900 28. markizy hit 250g bahlsen sweet szt. 2000 29. ciastka waniliowe 160g+30g gratis solidarność szt. 1000 30. biszkopty party z galaretką pomaranczową w czekoladzie 135g szt. 720 31. biszkopty party z galaretką wiśniową w czekoladzie 135g szt. 720 32. czekolada alpen gold gorzka 100g szt. 500 33. czekolada terravita z orzechami laskowymi 100g szt. 500 34. wafelek prince polo classic xxl 52g szt. 1400 35. baton lion 43g szt. 1500 36. landryny goplana 90g szt. 1800 37. baton twix 51g szt. 720 38. cukierki goplana mintes miętowe 90g szt. 1800 39. cukierki wedel supermint 90g szt. 400 40. ciastka wedel 147g szt. 600 41. herbatniki petti 100g jutrzenka szt. 2000 42. herbatniki krakuski lajkonik 50g szt. 2800 43. rogalik chipita 7 days szt. 360 44. cukierki werthers original 90g szt 240 45. orzeszki biesiadne ziemne solone 100g szt 240 46. chipsy paprykowe 110g szt. 240 47. guma orbit 25 drażetek torebka szt. 240 48. guma orbit drażetki 30 szt szt. 400 49. guma orbit 15 listków szt. 200.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń wedle zasady spełnia/ nie pełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń wedle zasady spełnia/ nie pełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń wedle zasady spełnia/ nie pełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń wedle zasady spełnia/ nie pełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń wedle zasady spełnia/ nie pełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Kwota wynagrodzenia będzie podlegała waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub akcyzy - jeżeli dotyczy. 2 W wyjątkowych przypadkach, po upływie 6 miesięcy , wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę , publikowanego w Monitorze Polskim. 3 Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, gdy nastąpi wymiana asortymentu, gdy producent zaprzestanie produkcji asortymentu określonego w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbielik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.