Kłodzko: szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 164000 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku , ul. Okrzei 8, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8657410, 8657419, faks 074 8657434.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkoleń grupowych dla łącznie 40 osób bezrobotnych, uczestników projektu pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kłodzkim (1) PO WER Poddziałanie 1.1.2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Zadanie I: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi: elektrodą otuloną (111), metodą TIG (141) i metodą MAG (135) - dla 10 osób; Zadanie II: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie - dla 10 osób; Zadanie III: Obsługa kasy fiskalnej - dla 20 osób.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania wykaże, iż posiada aktualny wpis (na 2015 rok) do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy a dodatkowo Wykonawca, który składa ofertę do Zadania I posiada uprawnienia do szkolenia i egzaminowania spawaczy, nadane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 szkolenie grupowe (minimum 7-10 osób w grupie) zgodne w nazwie z przedmiotem niniejszego zamówienia lub o tematyce porównywalnej do tytułu kursu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą (pomieszczeniami) do przeprowadzenia szkolenia oraz będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem i materiałami dydaktycznymi do przeprowadzenia zajęć, tj. m.in. wykaże, że na każdego uczestnika kursu (w przypadku, gdzie program szkolenia przewiduje takie zajęcia będzie przypadać osobne stanowisko komputerowe lub kasy fiskalnej (zamawiający nie dopuszcza możliwości równoczesnej pracy 2 lub więcej osób przy komputerze czy kasie fiskalnej) oraz w zadaniu I - każdemu uczestnikowi należy zapewnić oddzielne stanowisko do zajęć praktycznych; w zadaniu II - należy dysponować obrabiarkami konkretnego typu: frezarka, tokarka (zamawiający nie dopuszcza możliwości przeprowadzenia zajęć praktycznych wyłącznie na symulatorach CNC);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: - wykształcenie: minimum średnie lub kierunkowe zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych czynności w zamówieniu; - kwalifikacje uprawnienia odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, m.in. np. do prowadzenia zajęć związanymi z przekazywaniem wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu obsługi obrabiarek CNC, z zakresu obsługi kas fiskalnych, zajęć z podstawowych zasad higieny przy obrocie żywnością, zajęć z zakresu umiejętności społecznych, itd. - uprawnienia instruktora w zakresie spawania 111, 135, 141; - doświadczenie: wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia muszą wykazać minimum 2 - letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności zgodnych ze swoimi kwalifikacjami oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w edukacji dorosłych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie o posiadaniu aktualnego (na rok 2015) wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; b) w Zadaniu I : atest wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do organizowania i przeprowadzania szkoleń spawalniczych; c) oświadczenie o zapewnieniu/posiadaniu odpowiedniiej bazy lokalowej i technicznej do przeprowadzenia szkolenia, wraz z opisem tej bazy lokalowej (adres, lokalizacja zarówno do zajęć teoretycznych jak i praktycznych) i wyposażenia technicznego wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami; d) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3 - Certyfikat jakości usług - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia; b) zmiany miejsca szkolenia; c) dokonania zmiany osób wskazanych do przeprowadzenia szkolenia; d) zmiany harmonogramu zajęć; e) odstąpienia od realizacji części programu szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2J, 57 - 300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2j, 57-300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Poddziałanie 1.1.2, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kłodzkim (1).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi: elektrodą otuloną (111), metodą TIG (141) i metodą MAG (135).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: powiat kłodzku; Ilość godzin szkolenia: 412.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Certyfikat jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator obrabiarek sterowanych numerycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych; Miejsce realizacji szkolenia: powiat kłodzki; Ilość godzin szkolenia: 130.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 50
- 3. Certyfikat jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 20 osób bezrobotnych w dwóch grupach po 10 osób; Miejsce realizacji szkolenia: Kłodzko; Ilość godzin:60 dla każdej grupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 3339D w Bartnicy na długości 0,65 km"
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.