eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Kraków: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 163905 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 128778 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 74 62, fax 012 255 74 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w następujących ilościach i zakresie: symbol toneru Q 2612A* - 15 szt., C 4092A* - 14 szt., C 7115X* - 5 szt., Q 2613A* - 2 szt., Q 5949X* - 2 szt., C 4096A* - 3 szt., C 9701A* - 1 szt., C 9702A* - 1 szt., C 9703A* - 2 szt., Q 7553X* - 28 szt., Q 7551A* - 2 szt., Q 7551X* - 5 szt., C 4127X* - 2 szt., 92274A* - 1 szt., C 3906A* - 2 szt., C4182X* - 2 szt., 51645* - 1 szt., CEVX3* - 6 szt., 12 A 6865* - 1 szt., 12 A 7460* - 5 szt., 12 A 7462* - 31 szt., 64016SE* - 3 szt., 64016HE* - 11 szt., TK-60* - 2 szt., UG 3350* - 2 szt., 101A* - 1 szt., 113R00692* - 3 szt., 113R00693* - 2 szt., 113R00694* - 2 szt., 113R00695* - 2 szt., * - lub równoważne, z rozróżnieniem ze względu na miejsce dostawy do budynków Izby Skarbowej w Krakowie: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków, Ośrodek Zamiejscowy w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz, Ośrodek Zamiejscowy w Tarnowie ul. Lwowska 72-96A, 33-100 Tarnów. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do ww. urządzeń pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 3. Definicje pojęć: a) oryginalne - wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, b) równoważne - wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia, do którego są przeznaczone, nowe, nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów; parametry techniczne, w tym jakość i wydajność, odpowiadają materiałom oryginalnym. 4. * W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca winien: a) podać nazwę i adres producenta oferowanego produktu, b) dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu w stosunku do każdego produktu oryginalnego określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ; wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości produktów (zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605): - dla kaset do monochromatycznych drukarek laserowych - zaświadczenie o zgodności z normą dotyczącą wydajności - ISO/IEC 19752, wskazujące, że wydajność testowanych kaset w porównaniu do kaset oryginalnych jest równa lub większa, - dla kaset do kolorowych drukarek laserowych - zaświadczenie o zgodności z normą dotyczącą wydajności - ISO/IEC 19798, wskazujące, że wydajność testowanych kaset w porównaniu do kaset oryginalnych jest równa lub większa, - dla nabojów do drukarek atramentowych - zaświadczenie o zgodności z normą dotyczącą wydajności - ISO/IEC 24711, wskazujące, że wydajność testowanych nabojów w porównaniu do nabojów oryginalnych jest równa lub większa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38442,62 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38442.62
  • Oferta z najniższą ceną: 38442.62 / oferta z najwyższą ceną: 54146.56
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.