Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-02
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa:
Część 1 - preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran
Część 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i stomatologicznych
Część 3- preparaty do dezynfekcji endoskopów giętkich
Część 4 - preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 1638 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa: Część 1 - preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran Część 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i stomatologicznych Część 3- preparaty do dezynfekcji endoskopów giętkich Część 4 - preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do SZPZLO Warszawa: Część 1 - preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran Część 2 - preparaty do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i stomatologicznych Część 3- preparaty do dezynfekcji endoskopów giętkich Część 4 - preparaty do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego Szczegółową informację dot. wielkości dostaw i ich rodzaje oraz wymagane warunki dla asortymentu ( m.in. spektrum działania, czas działania, itp.) określają, odpowiednio dla części, kosztorysy ofertowe ( zał. nr 3.1 , 3.2 , 3.3 i 3.4 do SIWZ ) kolumna nr 2 - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z wymogami: - ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2010 r., nr 107, poz. 679 ze zm.)- dla wyrobów medycznych, - ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 ze zm.) dla produktów leczniczych, - ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. z 2011 r., nr 82, poz. 451 ze zm.) dla produktów biobójczych - ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2011 r. nr 112, poz. 654, ze zm.) dla kosmetyków. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki ( m.in. spektrum działania, czas działania, itp.) opisane przez Zamawiającego w kosztorysach ofertowych w kolumnie 2 - opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje również transport towaru do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. Strusia 4/8 w Warszawie oraz wniesienie towaru do magazynu , średnio 1 raz na miesiąc, do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar licząc od dnia dostawy danej partii towaru. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - w ramach 4 części . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ilości wskazane w kosztorysach ofertowych są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich 24 m-cy oraz przewidywanego zapotrzebowania w okresie 24 m-cy, przyjętymi do celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo podczas realizacji zamówienia do zmniejszenia lub zwiększenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych kosztorysów ofertowych ( zał. nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do SIWZ ) w ramach kwoty wynagrodzenia umownego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu lekami i substancjami psychotropowymi - dot. tylko części nr 1 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie dostawy trwające min. 12 miesięcy każda dostawa i o wartości , w zależności od części: - min. 18 000 zł. brutto każda dostawa, polegające na dostawie m.in. preparatów do dezynfekcji skóry, błon śluzowych i ran - dot. części 1 - min. 11 000 zł. brutto każda dostawa, polegające na dostawie m.in. preparatów do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i stomatologicznych - dot. części 2 - min. 8 000 zł. brutto każda dostawa, polegające na dostawie m.in. preparatów do dezynfekcji endoskopów giętkich - dot. części 3 - min. 22 000 zł. brutto każda dostawa, polegające na dostawie m.in. preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego - dot. części 4 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Certyfikat CE oraz Deklarację zgodności - w przypadku wyrobów medycznych- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez ministra właściwego do spraw zdrowia lub odpowiedni wpis do Rejestru Produktów Leczniczych- w przypadku produktów leczniczych- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu lub odpowiedni wpis do Rejestru lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu lub odpowiedni wpis do Rejestru - w przypadku produktów biobójczych- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zgłoszenie do krajowego systemu informowania o kosmetykach - w przypadku kosmetyków- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o tym, że Oferent na każde żądanie Zamawiającego w trakcie badania ofert przedłoży dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania zaproponowanych preparatów - dotyczy wszystkich części i produktów- w oryginale . Ulotki informacyjne - dotyczy wszystkich części i produktów- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Karty charakterystyki - dotyczy wszystkich części i produktów- w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale Wypełniony i podpisany, właściwy dla części kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzorów - załączników nr 3.1 - 3.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy PZP - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - jeżeli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany adresu Wykonawcy lub zmiany adresów dotyczących realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego; b) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy lub zmian technologicznych, nie wpływających na przedmiot zamówienia; c) zmiany stawki podatku VAT; d) obniżenia cen jednostkowych; e) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w §2 ust.1 umowy, w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonych w załącznikach do umowy w terminie określonym w §2 ust.2 umowy, w limicie cenowym wynikającym z §3 ust. 1 pkt.. umowy; f) zamiana asortymentu w sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu na rynku, pod warunkiem zaproponowania towaru o równoważnych cechach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych spełniających wymagania wskazane w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 303)
ul. Strusia 4/8 ; 04-564 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer (pokój 301) ul. Strusia 4/8 ; 04-564 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- "Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych"
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.