eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › rozbudowa części aresztowej Zakładu Karnego w Wojkowicach - budowa pawilonu penitencjarnego typu Suwałki II, budowa budynku administracyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16387

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: rozbudowa części aresztowej Zakładu Karnego w Wojkowicach - budowa pawilonu penitencjarnego typu Suwałki II, budowa budynku administracyjnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Katowicach, do kontaktów: mjr inż. Leszek Skubis, ul. Mikołowska 10, 40-950 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2084517, e-mail: oir_katowice@sw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa części aresztowej Zakładu Karnego w Wojkowicach - budowa pawilonu penitencjarnego typu Suwałki II, budowa budynku administracyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wojkowice woj. śląskie, ul. Sobieskiego 298. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Rozbudowa części aresztowej Zakładu Karnego w Wojkowicach obejmuje: budowę w technologii żelbetowej budynku penitencjarnego z instalacjami, budynku administracyjno-ochronnego z instalacjami, spacerniki , wieżę wartowniczą przy spacernikach , łączniki komunikacyjne, przyłącza do budynków , sieci podziemne ( kanalizacja, wodociągi, sieci cieplne, sieci teletechniczne komputerowe, alarmowe, sygnalizacyjne, teletechniczne, rozgłaszania , TV, domofonowe, AZART itp., ), remont kuchni , wykonanie dróg , chodników, placów, wykonanie zmian w kotłowni gazowej i węglowej wraz z rozruchem technologicznym oraz regulacją instalacji. Wszystkie roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.13 - Więzienia Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.13 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia około 16 mln PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych . 2.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (zwanego dalej \PZP\). 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu jako generalny wykonawca od podstaw nowych obiektów kubaturowych Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat (liczonych do terminu składania ofert) jako generalny wykonawca co najmniej 1 nowy, budowany od podstaw obiekt kubaturowy wraz z instalacjami we wszystkich branżach z grupy: budynków zbiorowego zamieszkania , zakwaterowania osadzonych w zakładach karnych, aresztach śledczych i domach poprawczych, hotel, budynek mieszkalny wielorodzinny. Wymóg Zamawiającego: wykonane i zakończone należycie minimum 1 zadanie o wartości robót budowlanych co najmniej 5 milionów PLN . 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy występujący wspólnie dysponował co najmniej n/w osobami oraz aby: - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w odniesieniu do architektury obiektu, - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót sieci i instalacji sanitarnych, posiadała uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, - osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadała uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne. W/w osoby muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane po dniu 14.02.1995 r. muszą być wpisane do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. - osoba przewidziana do kierowania robotami montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, posiadała licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia wydaną na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740). Zamawiający wymaga , aby wykonawca lub wykonawcy występujący wspólnie dysponował co najmniej kadrą wyszczególnioną powyżej. 5. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie: a. uzyskał w ostatnich trzech latach obrotowych (2004, 2005, 2006) średnie roczne przychody ze sprzedaży produktów (przychody) w wysokości co najmniej 10 milionów PLN, b. posiadał środki własne lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2 milionów PLN, c. był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dostarczonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. Spełnianie minimalnych warunków udziału w postępowaniu określonych w punktach 1 do 5 oceniane będzie sposobem \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Dla osób wyszczególnionych w warunku nr 4 odpowiednio: uprawnienia budowlane, licencja pracownika zabezpieczenia technicznego, aktualne zaświadczenia wydane przez izbę samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ewentualnie decyzje GINB. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Sprawozdanie finansowe (co najmniej bilans i rachunek wyników) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Informacja banków lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunki, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca lub wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, jest ubezpieczony w dniu terminu składania ofert od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty wyszczególnione w punktach 1, 3, 4, 5 i 11 składają wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w oryginale lub wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby jak wyżej. Dokumenty wydane w języku obcym należy przedłożyć dodatkowo w tłumaczeniu na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 11:15, Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Katowicach ul. Mikołowska 10a, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.