eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przebudowa ul. Batorego na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Andrzeja wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-12

POZYCJA 16386

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: przebudowa ul. Batorego na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Andrzeja wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, do kontaktów: mgr inż. Grzegorz Nawrat, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 256 99 01, fax (032) 256 98 47, e-mail: przetargi@mzum.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzum.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.mzum.katowice.pl/zamowienia.html Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Batorego na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Andrzeja wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ul. Batorego na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Andrzeja wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ROBOTY DROGOWE 1.Roboty rozbiórkowe i ziemne z odwozem - 708m3 2.Frezowanie nawierzchni asfaltobetonowej na śr. gł. 5cm - 215m2 3.Ułożenie krawężników kamiennych 12x25 i 20x25 na ławie betonowej - 573mb 4.Jezdnia - 641m2, Wyrównanie istniejącej podbudowy masą mineralno-bitumiczną - 33t, Ułożenie warstwy BITUFOR, Ułożenie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych gr. 5cm, Ułożenie w-wy SMA gr. 3cm, Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm, 5.Chodnik - 700m2 Ułożenie podbudowy z żużla wielkopiecowego gr. 12cm, Ułożenie nawierzchni z bkb oranż gr.8cm, 6.Wjazdy i Parkingi. Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm - 459m2, Ułożenie nawierzchni z bkb czerwonej gr.8cm -375m2, Ułożenie nawierzchni z bkb szarej gr.8cm -85m2, ROBOTY ELEKTRYCZNE Ułożenie kabla wielożyłowego - 65m Ułożenie kabla jednożyłowego - 135m Ustawienie słupów oświetleniowych - 6szt. i montaż opraw oświetleniowych - 12szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000.00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 UPzp. 3.Dysponują co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Dysponują co najmniej jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej Izby samorządu zawodowego. 5.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (tj. sprzęt i osprzęt do do wykonania cienkiego dywanika na zimno, frezarkę, skrapiarkę, koparkę, rozcielacz do nawierzchni asfaltobetonowych wraz z kompletem walcy, 3 samochody ciężarowe i żuraw o udźwigu co najmniej 1t). 6.Udokumentują protokołem odbioru robót, że w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (z zakresu robót drogowych - w tym wykonanie warstwy \BITUFOR\ lub warstwy cienkiego dywanika na zimno ułożonej na siatce stalowej o powierzchni co najmniej 500m2). Wartość tego zadania nie może być niższa niż 350.000,00 zł brutto. 7.Dysponują środkami finansowymi w wysokości wyrażonej liczbą co najmniej sześciocyfrową przed przecinkiem i/lub zdolnością kredytową w kwocie co najmniej 100.000,00 zł. 8.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 500.000,00zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.) w sprawie rodzajów dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia o spełnieniu warunków określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5.Dokumenty stwierdzające że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie publiczne posiadają wymagane uprawnienia. 6.Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 7.Protokół odbioru robót - potwierdzający wykonanie z należytą starannością wykazanych robót. Na potwierdzenie wykonania warstwy BITUFOR lub cienkiego dywanika na zimno uznany będzie również protokół odbioru podwykonawcy. 8.Informację Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 10.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 11.Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. termin wykonania 10 3. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Należność za specyfikację należy wpłacać w kasie tutejszego Zarządu w godz. od 7:00 do 10:00 i od 13:00 do 14:00 - Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2007, godzina 10:00, W siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej w budynku Magazynu Głównego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.